Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam do Was sprawę dotyczącą wyboru wersji bawarki. Chodzi dokładnie o silnik. Powiedzmy że nie chce zbytnio go oszczędzać w sensie że nie jeżdżę jak dziadek ale oczywiście nie chce również katować go. Chce mieć radość z jazdy i zabawy autkiem. Jaki silnik doradzicie?? Jaki jest wytrzymały ale żeby też mnie nie powaliło jakoś super spalanie. Proszę o pilną odpowiedź z racji że za ok tydzień chciałbym już kupować. Z góry wszystkim dziękuje.
Opublikowano
Proszę o pilną odpowiedź z racji że za ok tydzień chciałbym już kupować. Z góry wszystkim dziękuje.

 

Z całym szacunkiem, ale z takim nastawieniem wcisną ci pierwszego z brzegu szrota. Pooglądaj trochę, popatrz na ceny, poszukaj fajnego egzemplarza. Nie licz na to, że w tydzień wybierzesz super auto chyba że masz megaszczęście.

 

Generalnie 530d to bardzo fajny silnik, ale jak pooglądasz trochę ogłoszeń to zobaczysz, że z tym samym przebiegiem i z tego samego roku BMW z benzynami są o wiele tańsze. Pytanie więc czy lepiej oszczędzić przy zakupie czy później na benzynie. Pojeździj też po komisach o przyjrzyj się co robią "na zapleczu". Ja jak to zobaczyłem powiedziałem sobie, że nigdy nie kupię auta z komisu.

Opublikowano
3.0i benz w e39 po lifcie? . 231KM . :)

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

Polecam 525i,530i lub 530D

 

No chyba ze potrzebujesz naprawde duzo mocy to juz 540i 4,4 pojemnosc w manualu ale to cudo bardzo bardzo ciezko poszukać

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
No głównie zastanawiałem się nad 540i bo słyszałem że bardzo fajny mocny silnik no i wytrzymały nie koniecznie chciałbym diesla z racji ze miałem 2,5tds wiadomo zaoszczedzimy na zalaniu ale znowu naprawy droższe jak w benzynce więc moze coś konkretniejszego o 540i wiecie?? Aha no a jak szukałem na Allegro.pl to znalazłem pare fajnych 540i ale za ok 15000zł czy to jest normalna cena??
Opublikowano
Za tą kase nie pchałbym sie w e39.

AMEN! Poniżej 20k PLN raczej nie warto szukać, bo nic konkretnego się nie znajdzie. Jeśli już to konkret padaka.

Tym bardziej, jeśli chcesz jeździć 540i a mierzysz w pułap cenowy ok. 15k - nie rób tego! No i gdzie jeszcze opłaty za auto?

 

Idealny kompromis według mnie to 528i/530i, zależy naturalnie czy sprzed czy po liftingu.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

moim zdaniem za 15 tys nie warto sie pchac w e39, a po lifcie to nie ma szans na cos normalnego. 540 znalezc e39 za tyle, sensowna, graniczy z cudem.Owszem moze i cos bedzie za tyle ciekawego, ale z czyms do roboty na start bo wiadomo ze nie ma idealow.

Polecam 540 ale trzeba troche ponad 20 tys szykowac albo miec duze szczescie

Opublikowano
http://moto.allegro.pl/bmw-e39-530-diesel-po-lifcie-stan-bdb-i1381762611.html POLECAM TĄ. GWARANTUJE , ŻE JEST STAN ZGODNY Z OPISEM. ZERO WKŁADU. JEŻELI CHODZI O 540 TO TYLKO PO LIFCIE. 530I TEŻ JEST CIEKAWA. Proponuje skrzynie manualne bo w tych modelach lubią się psuć atomaty. W 540 mi juz szarpała. Ogólnie auto klasa. Polecam ale szukaj zadbanego auta. Niech ma gorsze wyposażenie ale stan dobry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
rozumiem że po lifcie pewno leszpe ale znowu one nie są za taką kase jaką dysponuje

 

Kolego. Teraz na poważnie. Jak masz przeznaczoną na auto tak małą kwotę to nie zabieraj się za kupowanie E39, a już na pewno nie 540i. W sumie dobrego E39 za 15 tys zł się nie kupi na pewno. A jak kupisz byle co, to tak naprawdę w ciągu kilku miesięcy wydasz następne 5 tys zł i wyjdzie Ci na to, że i tak będzie to ostatecznie 20 czy 25 tys zł, ale nadal będziesz jeździł podreperowanym struclem. Jak nie znajdziesz tych dodatkowych 5 tys zł to auto będzie stało. Generalnie 540i to samochód naprawdę drogi w utrzymaniu. Tarcze, klocki, amortyzatory itd itd., wszystko to w 540i jest 2 x droższe niż np. w 520i, o reszcie nawet nie wspomnę. Zrujnujesz się finansowo na tym aucie i tyle. A jak szukasz najtańszych egzemplarzy to masz na 100% pewne, że potem wyjdą kwiatki i będą wydatki.

 

http://moto.allegro.pl/bmw-e39-530-diesel-po-lifcie-stan-bdb-i1381762611.html POLECAM TĄ. GWARANTUJE , ŻE JEST STAN ZGODNY Z OPISEM. ZERO WKŁADU.

 

Michu9090 szuka auta za 15 tys zł a Ty mu proponujesz za 28 tys zł? To w ramach dowcipu czy co? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Zarówno 535 jak i 540 wychodziły do samego końca czyli 2003 roku.

 

Ale poliftowej 535, 540, 530 to nie znajdzie w tej kasie.

 

 

http://moto.allegro.pl/bmw-e39-530-diesel-po-lifcie-stan-bdb-i1381762611.html POLECAM TĄ. GWARANTUJE , ŻE JEST STAN ZGODNY Z OPISEM.

 

Tylko jest mały problem - opis nie jest zgodny z prawdą... Kombinowany środek.

 

Skoro kupujesz z kredytem, to lepiej bierz e46 bo e39 to drogi samochód w utrzymaniu.

Edytowane przez DRAY
Opublikowano
Ja natomiast uważam, że jeśli chcesz auto finansować z kredytu to silników diselowskich nie szukaj, tak dla bezpieczeństwa:)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Skoro kupujesz z kredytem, to lepiej bierz e46 bo e39 to drogi samochód w utrzymaniu.

Kolega ma rację czasami koszty potraią zabic :cry2: .Nie kupił bym auta używanego na kredyt tym bardziej <10 lat,bo niewiadomo co,kiedy i za ile ci się posypie,a wtedy naprawic trzeba i ratę kredytu też spłacic trzeba a często wychodzi że nie ma za co :evil: .

Zarówno 535 jak i 540 wychodziły do samego końca czyli 2003 roku.Ale poliftowej 535, 540, 530 to nie znajdzie w tej kasie.

Pytałem bo mnie też wkrótce czeka zmiana(waham się pomiędzy E 38 i E 39 z tymi motorami :roll: ) i zawsze napotykałem się na przedliftowe :( .

Kolega miał E 39 535i 99'/00' jeździło bardzo dobrze trochę paliło, no ale coś za coś.Teraz ma E 38 z tym samym motorem 99' tyle,że LPG też jeździ super.

A może koledzy użytkownicy wypowiedzą się nad wyższością jednej jednostki nap. nad drugą.Nie mam na myśli przyspieszenia,zużycia paliwa itp.bo to wiadomo który,tylko ogólnie koszty napraw,ceny części,skomplikowanie przy naprawach,i nie chodzi tylko o silnik bo z tego co się orientuję to w 4.4 praktycznie wszystko się różni.

Dzięki.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://moto.allegro.pl/bmw-e39-530-diesel-po-lifcie-stan-bdb-i1381762611.html POLECAM TĄ. GWARANTUJE , ŻE JEST STAN ZGODNY Z OPISEM.

 

Tylko jest mały problem - opis nie jest zgodny z prawdą... Kombinowany środek.

 

 

W jakim sensie "kombinowany środek"? Ja widzę inne problemy związane z tym samochodem. Skoro wymieniony świeżo drogi olej, niedawno klocki i tarcze oraz inne rzeczy to czemu właściciel się pozbywa auta po niemałych inwestycjach. Nikt tak nie robi. Czyżby coś poważnego zaczynało się sypać? Po drugie, między przeglądem a OC jest 1,5 miesiąca różnicy. Auto musiało być konkretnie uszkodzone skoro tak długo zupełnie niespodziewanie stało przed rejestracją, więc pewnie przeciągała się naprawa, bo przegląd najczęściej musi być zrobiony do akcyzy, niektóre Urzędy Celne tego wymagają. Ale to tylko rozważania teoretyczne.

 

Niezły jest też opis. Szkoda, że sprzedający nie napisał również np. "szyby ze szkła, fotele z dobrego materiału, skrzynia ma więcej niż 4 biegi, radio ma regulowaną głośność, fotele można przesuwać przód-tył i można na nich siedzieć" itd. :) :) :) Najważniejsze, to napisać tyle, nawet oczywistych rzeczy, żeby tylko lista wyposażenia sprawiała wrażenie niekończącej się. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.