Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem kosmicznie drogie!Za ten egzemplarz(wyposażenie,przebieg...)nie dał bym więcej jak 50k pln.Bierzcie pod uwagę że sprzedający podciągają cenę za te golasy prawie pod rynkową (no może z 8-10k pln mniej) a powinno być z 20-30k pln mniej bo przy zakupie to auto od nieźle wyposażonych było tańsze o 80-100k pln.Moim zdaniem szukaj dalej - powodzenia!

 

Żartujesz sobie, prawda? Bo poczułem się jak na forum onetu po Twojej wypowiedzi.

A że niby co w tym dziwnego??Nie wszyscy wiedzą kupując e60 co może w nim być i ile kosztować więc chyba warto aby wiedzieli że dany egzemplarz ma trochę mniej niż inne a czasami kosztuje podobnie!

Opublikowano

Ja myślę że dowcipem ;) jest przedział cenowy za jaki kolega hektorr chce kupić 530xd z '06/07 roku

Wydaje mi się to mało prawdopodobne ... ale jeśli znajdzie to chylę czoła ;) (pod warunkiem że nie będzie to zajeżdżony strucel - i nie licza się też składaki :) )

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Nie kupi się dobrego 530xd 06/07 za mniej niż 90k pln. To nierealne.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

no i gwoli scislosci - nie kupi sie rowniez 535 xd (a taka opcja pojawia sie w pierwszym poscie tego watku)...za zadne pieniadze. e60 + XD wychodzilo tylko w wersji 3.0 D, 231 a pozniej 235 HP.

Zdrawim,

//M

Opublikowano
Nie kupi się dobrego 530xd 06/07 za mniej niż 90k pln. To nierealne.

 

a 530 d sie juz kupi za takie pieniadze? pytam sie bo widze ze teraz w salonie doplada do X nowej 5 kosztuje kilkanasciei tysiecy zl to tyle co doplata do jakiejs skory przeciez...

Opublikowano
To tak ja przy różnicy silników 2.5d i 3.0d, dopłata jak za jakieś fotele komfortowe w lepszej skórze... A różnica na rynku wtórnym jest przynajmniej o te 15-20tyś większa. Tak samo jest z napędem X. Po prostu ma to większe znaczenie niż fotele sportowe czy komfortowe ;) To rynek wtórny dyktuje ceny... I dlatego np. w niektórych modelach samochodów różnych marek za kombi trzeba zapłacić nieco więcej niż za sedana, a na rynku wtórnym wygląda to kompletnie odwrotnie... Tutaj duże znaczenie ma popyt, a w fabryce koszty wytworzenia... Dlatego auta z napędem X nie tracą tak na wartości, ponad to podaż na rynku wtórnym tych aut jest bardzo niska ( na allegro znalazłem może z 7sztuk), gdzie podaż aut z wyposażeniem takim jak navi czy fotele komf. jest znacznie wyższa, co rzutuje w pewien sposób na cenę...
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
To tak ja przy różnicy silników 2.5d i 3.0d, dopłata jak za jakieś fotele komfortowe w lepszej skórze... A różnica na rynku wtórnym jest przynajmniej o te 15-20tyś większa. Tak samo jest z napędem X. Po prostu ma to większe znaczenie niż fotele sportowe czy komfortowe ;) To rynek wtórny dyktuje ceny... I dlatego np. w niektórych modelach samochodów różnych marek za kombi trzeba zapłacić nieco więcej niż za sedana, a na rynku wtórnym wygląda to kompletnie odwrotnie... Tutaj duże znaczenie ma popyt, a w fabryce koszty wytworzenia... Dlatego auta z napędem X nie tracą tak na wartości, ponad to podaż na rynku wtórnym tych aut jest bardzo niska ( na allegro znalazłem może z 7sztuk), gdzie podaż aut z wyposażeniem takim jak navi czy fotele komf. jest znacznie wyższa, co rzutuje w pewien sposób na cenę...

 

 

no wlasnie tak myslalem :) ciekaw jestem tego przekreconego licznika:

http://otomoto.pl/bmw-530-czarna-perla-full-C15399114.html

czy tylko licznik byl przekrecony czy tez auto bylo skladane z 4 innych...

Opublikowano
To tak ja przy różnicy silników 2.5d i 3.0d, dopłata jak za jakieś fotele komfortowe w lepszej skórze... A różnica na rynku wtórnym jest przynajmniej o te 15-20tyś większa. Tak samo jest z napędem X. Po prostu ma to większe znaczenie niż fotele sportowe czy komfortowe ;) To rynek wtórny dyktuje ceny... I dlatego np. w niektórych modelach samochodów różnych marek za kombi trzeba zapłacić nieco więcej niż za sedana, a na rynku wtórnym wygląda to kompletnie odwrotnie... Tutaj duże znaczenie ma popyt, a w fabryce koszty wytworzenia... Dlatego auta z napędem X nie tracą tak na wartości, ponad to podaż na rynku wtórnym tych aut jest bardzo niska ( na allegro znalazłem może z 7sztuk), gdzie podaż aut z wyposażeniem takim jak navi czy fotele komf. jest znacznie wyższa, co rzutuje w pewien sposób na cenę...

 

 

no wlasnie tak myslalem :) ciekaw jestem tego przekreconego licznika:

http://otomoto.pl/bmw-530-czarna-perla-full-C15399114.html

czy tylko licznik byl przekrecony czy tez auto bylo skladane z 4 innych...

 

a propo tego przebiegu... kierownica wygląda mi na max 50-70kkm :P

czyli pewnie była zmieniana :wink:

Opublikowano
Nie kupi się dobrego 530xd 06/07 za mniej niż 90k pln. To nierealne.

 

a 530 d sie juz kupi za takie pieniadze? pytam sie bo widze ze teraz w salonie doplada do X nowej 5 kosztuje kilkanasciei tysiecy zl to tyle co doplata do jakiejs skory przeciez...

 

Pewnie można znaleźć dobrą 530d 06 w cenie ok 90-100k pln. Osobiście nie wierzę w dobre egzemplarze za 60k PLN i podobne czary mary, choć wiem że są tu zwolennicy takich wyborów. Poszukaj w autach używanych na bmw.de, tam jest tego trochę i myślę, że można coś sensownego wybrać...

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
To tak ja przy różnicy silników 2.5d i 3.0d, dopłata jak za jakieś fotele komfortowe w lepszej skórze... A różnica na rynku wtórnym jest przynajmniej o te 15-20tyś większa. Tak samo jest z napędem X. Po prostu ma to większe znaczenie niż fotele sportowe czy komfortowe ;) To rynek wtórny dyktuje ceny... I dlatego np. w niektórych modelach samochodów różnych marek za kombi trzeba zapłacić nieco więcej niż za sedana, a na rynku wtórnym wygląda to kompletnie odwrotnie... Tutaj duże znaczenie ma popyt, a w fabryce koszty wytworzenia... Dlatego auta z napędem X nie tracą tak na wartości, ponad to podaż na rynku wtórnym tych aut jest bardzo niska ( na allegro znalazłem może z 7sztuk), gdzie podaż aut z wyposażeniem takim jak navi czy fotele komf. jest znacznie wyższa, co rzutuje w pewien sposób na cenę...

 

 

no wlasnie tak myslalem :) ciekaw jestem tego przekreconego licznika:

http://otomoto.pl/bmw-530-czarna-perla-full-C15399114.html

czy tylko licznik byl przekrecony czy tez auto bylo skladane z 4 innych...

 

a propo tego przebiegu... kierownica wygląda mi na max 50-70kkm :P

czyli pewnie była zmieniana :wink:

 

 

homologacja ciezarowa, a co za tym idzie - nie ma akcyzy, inne auto u nich w komisie, sedan z 2008 roku - homologacja specjalna - nie ma akcyzy :) dodatkowo auto bite. Wiec, wiesz juz dlaczego taka cena. Kierownica w tej z 2008 roku byla na nowo obszywana, nie wiem jak w tej kombi co wkleiles link.

Opublikowano
W tym też kierownica była obszyta -> przyjrzyj się to nawet na foto zobaczysz ;) Co do kombi to faktycznie robi się takie wałki i rejestruje się na LKW lub specjalne np. karetkę ;). Z tym że to przekręty są już spore i można nieźle później popłynąć jako właściciel pojazdu (bo oni zwykle nie rejestrują aut na siebie tylko każą Tobie wszystko załatwiać). Generalnie jakby nie patrzeć komisy trzeba omijać, bo oni właśnie szukają takich furtek aby zarobić, a co już się stanie z Tobą jako właścicielem pojazdu mają w d. Ja pisałem wyżej o kształtowaniu się ceny na rynku wtórnym i chodziło mi bardziej o gusta konsumenta niż przekręty z LKW, bo np. przy 2.0 takich różnic już nie ma... A wiele aut kombi mimo iż nawet pojemność obarczona jest niższą akcyzą, lub też pochodzą z kraju są tańsze na rynku wtórnym niż sedany. Sedany w mniemaniu sporej grupy kupujących są brzydsze niż ich pierwowzory w sedanie... Nie chciałbym tutaj też urazić żadnego posiadacza e61 ale mi osobiście ta wersja kombi strasznie się nie podoba, bardzo kanciata, trochę wygląda jak karawan... Co innego e91 lub A6 kombi (pewnie zostanę zlinczowany), ale bryła audi w kombi podoba mi się chyba bardziej niż sedan, szkoda tylko, że silniki są takie beznadziejne i jakość wykończenia też nieporównywalnie gorsza niż w e60 (np. jasna kierownica przeciera się już po ok. 120tyś i widać paskudne czarne przebarwienia - ochyda, tak samo jest z piktogramami na przyciskach ścierają się równie szybko)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no wlasnie tak myslalem :) ciekaw jestem tego przekreconego licznika:

http://otomoto.pl/bmw-530-czarna-perla-full-C15399114.html

czy tylko licznik byl przekrecony czy tez auto bylo skladane z 4 innych...

 

A to nie jest to BMW co osobny temat na forum o niej był, co ją po VINie sprawdził ktoś i ma 350 tys km?

 

PS. No dokładnie to jest ta. :) :) :)

 

viewtopic.php?f=73&t=142636&start=0

Opublikowano

MMW - tak to ten wynalazek ... ;)

 

Marv - umówmy się - kombi trzeba umieć zaprojektować ;) a nie doklejać kawałek blachy z szybami i jakoś to będzie. Mnie osobiście E61 też niezbyt podchodzi, podobnie jest z E-klasą Mercedesa(W211) ... aczkolwiek najnowsza E-klasa podoba mi się z tej trójki najbardziej (jako kombi). O Audi się nie wypowiadam bo jakość wnętrza pozostawia wiele do życzenia w aucie za tyle pieniędzy (potwierdzam kwestię wycierania kierownicy i przycisków - początek od 100kkm udokumentowane) - najlepszy hit w Audi to jest wtedy kiedy zapukasz w tą srebrną obudowę gdzie jest wyświetlacz MMI - już by się wstydzili ... pusty odgłos plastiku jak w Chińskiej zabawce albo Ładzie Niva - przy czym ta druga jest tak skonstruowana celowo i kosztuje niebo mniej ;) Niemniej jednak trzeba przyznać że krągłości ładnie się komponują z całością i wygląda to zgrabnie.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Noo,a BMW jest takie super :lol: popukaj sobie też w niektóre plastyki to nie bedzie China tylko Kambodża :mrgreen:

Moim zdaniem A6 C6 przewyższa e60 wykonaniem wnetrza.

Opublikowano

Nie napisałem że jest najlepsze...każde auto ma swoje bolączki - w BMW mnie razi np. pokrętło od dźwięku w radiu czy plastikowe boczki drzwi (trochę wyglądają tandetnie), ale wg mojej opinii jakość wykonania wnętrza wg następującego klucza:

1. Mercedes

2. BMW

3. AUDI

 

Biorę pod uwagę rodzaj użytych materiałów, plastików, ich spasowania oraz trwałości. Nic nie lansuję - ani nie sugeruję - patrzę obserwując i przypuszczam że po 400 kkm Mercedes nadal będzie wyglądał natomiast Audi będzie miało problem a BMW się jakoś będzie trzymać fason.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Mercedes jest wykonany najlepiej. E60 jest wykonane bardzo tandetnie moim skromnym zdaniem. Wracając natomiast do audi to nie potrafie zrozuimieć czemu ciągle chwalą je za jakość wykonania ...
Opublikowano

Nie będę jakoś specjalnie upierał się przy swoim zdaniu- każdy ma inne odczucia ale podam przykład ze swojego podwórka:

Mercedes W169 A-klasse rocznik 2005 (avantgarde) vs. Audi A3 Sportback (S-line) - podobne pojazdy ze zbliżonego segmentu - poza pół skórzaną tapicerką w Audi (która wygląda nieco lepiej) nic więcej nie widzę tam z NAJWYŻSZEJ półki. Tyczy się to boczków drzwi, kokpitu, spasowania elementów, odczuć po dotknięciu przycisków. Wszystko inne na korzyść A-klasy poza tapicerką.

 

Jak szukałem samochodu dla siebie wybierałem pomiędzy MB E, BMW 5, Audi A6. I nadal śmiem twierdzić ;) Że Audi jest na trzeciej pozycji (roczniki 2004-2005 wchodziły w grę a więc w każdym przypadku aktualny model). Może A8 lub A6 w maxxxx wersji może prześcignąć jakość pozostałych jednak w "typowych" wersjach nie jest już tak kolorowo. Poza tym S-klasse rzuca zazwyczaj rękawicę swoim rywalom i to MB wyznacza poziom..... Tapicerka materiałowa w Audi A6 wygląda jak szmata lub naciągnięty pokrowiec i jest nieziemsko podatna na plamy które ciężko usunąć. oczywiście nie twierdzę że BMW i MB są na tym tle idealne- niemniej jednak te materiały są nieco bardziej odporne - wystarczy popatrzeć na boczki siedzeń....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Powiem tak. W E60 coś tam zawsze w plastikach, i nie tylko, "skrzypi". A to uszczelki w drzwiach, a to podłokietnik. W E61 również tylna roleta. Jeździłem kilkoma A6, jako kierowca i pasażer, również w kombi. Brak jakiegokolwiek skrzypienia. Subiektywie stwierdzam, że Audi jest wykonane lepiej.

 

Co do samych materiałów uważam, że są porównywalnej jakości do BMW. Szare materiałowe tapicerki w obu wyglądają szmatławo.

 

Trochę się uniosłem na stwierdzanie, że Audi jest słabe :).

 

Oczywiście kolejność MB, BMW, Audi to subiektywna ocena. Wszystkie trzy marki są, moim zdaniem, blisko siebie. Ja wybrałem BMW, głównie za niemiecki "minimalizm". Właśnie zbyt duża ilość guziczków w Audi mi przeszkadza ;). Nie materiały i spasowanie auta które oceniam wyżej niż BMW. Na MB przejdzie czas. Kojarzy mi się ze statecznym panem :), co by nie powiedzieć - dziadkiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wybrałem BMW, głównie za niemiecki "minimalizm". Właśnie zbyt duża ilość guziczków w Audi mi przeszkadza ;).

 

Z tym minimalizmem trochę przesadzili, bo jak mam sobie włączyć więcej ogrzewania na zamoknięte buty, to wolę już odpuścić temat niż pół godziny grzebać w menu. Podobnie jest z wieloma innymi rzeczami. W nowym modelu na szczęście jest już znacznie lepiej. :)

Opublikowano
Ja wybrałem BMW, głównie za niemiecki "minimalizm". Właśnie zbyt duża ilość guziczków w Audi mi przeszkadza ;).

 

Z tym minimalizmem trochę przesadzili, bo jak mam sobie włączyć więcej ogrzewania na zamoknięte buty, to wolę już odpuścić temat niż pół godziny grzebać w menu. Podobnie jest z wieloma innymi rzeczami. W nowym modelu na szczęście jest już znacznie lepiej. :)

 

a tam półgodziny ;) max 15 sek :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.