Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dziś po rzejechaniu około 2 kilometrów motor zgasł. teraz jak chę odpalić to odpala, chodzi 4 sekundy i gasnie. jak przygazuje to gaśnie odrazu. Było mało paliwa w baku, (może sie zapowietrzył ) próbowałem z 20 razy zapalić i lipa to samo za każdym razem
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano
witam , raczej podejrzewam ze konczy sie pompa paliwa albo juz padła lub filtr benzyny zasyfiony,jak czesto jezdziles z mala iloscia paliwa w baku , to i syfu wiecej łapie filtr moze byc zatkany , tak samo przez mniejsza ilosc benzyny w baku pada pompa lub poprostu przyszedl juz czas na wymiane
Opublikowano
dziś udało mi sie opalić auto i przytrzymać 20 sekund ale zgasł
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano

a jak sprawdzić ze pompa paliwa padła lub jest ok?

i gdzie ona sie znajduje?

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano
a ile masz w tej chwili paliwa w baku, najlepiej bylo by wlac z 20 liteow i jak wtedy bedzie chodzil to zanczy ze jeszcze nie calkiem padła, a tak to jedynie wymontowac i wtedy sprawdzac, jak przekrecisz zaplon to slychac wogole pompe???
Opublikowano
pompa sprawdzona, działa. Mechanik podejrzewa ze płyn chłodniczy wlewa sie do tłoka i ją dusi (pęknięta uszczeleka). jak załatwie lawete to zawioze auto do warsztatu
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano
to powazna sprawa , jak uszczelka to niedobrze, a jak glowica pekła to jeszcze gorzej, mialem tak w jednej bmw byla glowica peknieta,,,,, tylko ze u mnie kompresja szła do wody, wywalało płyn, ale sprawdz to dobrze po czym mechanik twierdzi ze uszczelka lub glowica ???? jak by nawet przylewalo jednego tloka to samochod by palil i jezdzil,
Opublikowano
to powazna sprawa , jak uszczelka to niedobrze, a jak glowica pekła to jeszcze gorzej, mialem tak w jednej bmw byla glowica peknieta,,,,, tylko ze u mnie kompresja szła do wody, wywalało płyn, ale sprawdz to dobrze po czym mechanik twierdzi ze uszczelka lub glowica ???? jak by nawet przylewalo jednego tloka to samochod by palil i jezdzil,
Opublikowano
to tylko podejrzenia. jak odkręce korek wlewu płynu i silnik sie nagrzeje to wywala płyn. pozatym w oleju jest zapach benzyny
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano
a z układu chlodzenia nie smierdzi spalinami, jesli ci wywala plyn jak jest rozgrzany , to zobacz na zakreconym korku jak jest cieply silnik na 90 stopni czy robi duze cisnienie w wezach tych co ida do chlodnicy,sprobuj scisnac , jesli sie nie da scisnac weza i twardy bedzie jak kamien to cos jest nie halo z uszczelka lub z glowica, bo sa rozne przypadki uszkodzonej glowicy lub uszczelki, nieraz płyn idzie do oleju lub olej do albo kompresja do płynu i wtedy robi cisnienie w wezach i wywala płyn ale zeby plyn dostawal sie na tloka to powiem szczerze ze akurat z takim przypadkiem nie mialem do czynienia, jak bedziesz cos wiedzial to pisz. oby sie nie okazala peknieta glowica
Opublikowano

Ja obstawiam niemal na 100% filtr paliwa, chyba ze go wymieniales (ale nawet jesli, to mogl sie znow zasyfic przy malej ilosci paliwa).Mialem mniej wiecej to samo - odpalilem, zeby sie zagrzal, poszedlem do domu, wracam i cisza.Odpalam, pochodzil chwile, padl.Po przygazowaniu troche potrzymal, ale i tak dlawil sie i padal.Okazalo sie, ze filtr paliwa mial 14 lat - od nowosci nie wymieniany.Latwo to sprawdzic, wystarczy wywalic filtr z ukladu i polaczyc rurka jakas - jak bedzie chodzil i nie zgasnie, to przyczyna znaleziona.Przy okazji zobaczysz, czy pompa dziala, bo bedzie widac, ze daje paliwo jak odlaczysz filtr.Zabawniejsza sprawa, ze u mnie nawet przez filtr paliwo szlo, jak odlaczalem rurke za nim, ale po ponownym polaczeniu i tak to samo bylo, dopiero jak polaczylem bez filtra zaczal dobrze chodzic.

Osobiscie w ta fantazje z plynem chlodniczym wlewajacym sie do tloka nie wierze, choc nie jestem alfa i omega, i zaprzeczac tez nie bede, jednak stawiam na filtr, bo identyczne objawy do moich.

Opublikowano

uszczelka mam na bank bo znika płyn i jest biały dym, pozatym węze twarde jak kamień. szykuje sie większa naprawa, filtr równiez wymienie

dzięki za pomoc wszystkim

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano
Ja obstawiam niemal na 100% filtr paliwa, chyba ze go wymieniales (ale nawet jesli, to mogl sie znow zasyfic przy malej ilosci paliwa).Mialem mniej wiecej to samo - odpalilem, zeby sie zagrzal, poszedlem do domu, wracam i cisza.Odpalam, pochodzil chwile, padl.Po przygazowaniu troche potrzymal, ale i tak dlawil sie i padal.Okazalo sie, ze filtr paliwa mial 14 lat - od nowosci nie wymieniany.Latwo to sprawdzic, wystarczy wywalic filtr z ukladu i polaczyc rurka jakas - jak bedzie chodzil i nie zgasnie, to przyczyna znaleziona.Przy okazji zobaczysz, czy pompa dziala, bo bedzie widac, ze daje paliwo jak odlaczysz filtr.Zabawniejsza sprawa, ze u mnie nawet przez filtr paliwo szlo, jak odlaczalem rurke za nim, ale po ponownym polaczeniu i tak to samo bylo, dopiero jak polaczylem bez filtra zaczal dobrze chodzic.

Osobiscie w ta fantazje z plynem chlodniczym wlewajacym sie do tloka nie wierze, choc nie jestem alfa i omega, i zaprzeczac tez nie bede, jednak stawiam na filtr, bo identyczne objawy do moich.

 

wymieniłem dziś filter paliwa. odpaliłem auto i normalnie zapalił, chodził jakies 10 minut, poczym postanowiłem sie przejechać. Przejechałem sie jakiś kilometr i wróciłem na parking nie gasiłem auta, chodził z 5 minut, pomyślałem ze to filtr był przyczyną. Pomyslaem ze przejade sie dalej, włączyłem wsteczny bieg i zgasł. Odpaliem ponownie chodził z minute i zgasł teraz gaśnie po 10sekundach. (w rozszeżonym menu komputera na teście nr7 sprawdzałem temperature, przy 99 stopniach wyłączyłem motor.) więc to uszczelka jednak?

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano
Witam, nie katuj tego auta, bo będzie tylko gorzej. Na bank to uszczelka lub/i głowica. Są bardzo delikatne, jeżeli przegrzałeś silnik chociaż raz do czerwonego pola to głowica jest na bank popękana, taki urok BMW. Najgorszy scenariusz jest taki, że jak się zagrzeje i leje woda do cylindra to on się zaciera i dlatego auto gasnie. Tak czy siak jak najszybciej trzeba rozebrać silnik, a nie próbować dalej, a może to nie to. Jednak ja zacząłbym się rozglądać za silnikiem w Niemczech, o dobrym motorze u nas zapomnij. Poza tym jak w teście pokazuje Ci 99 stopni, to wcale nie znaczy, że na którymś tłoku nie ma 130, chciażby dlatego, że jest ciśnienie w układzie, a co za tym idzie pewnie dolewałeś płynu, a odpowietrzyć bez sprawnego silnika się nie da. Pomijam fakt, że ciśnienie może być od kompresji, wtedy to co pokazuje termometr to temperatura w układzie w miejscu, gdzie jest czujnik, a co jest w innych miejscach silnika to loteria.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

o wymianie silnika to nie ma mowy, jak bedzie coś poważnego to szrot i tyle nie bede dokładał do tego złomu dużych pieniędzy, jutro lawewta i do mechanika. Napisze co i jak wyszło

pozdrawiam i dzieki za rady i zainteresowanie

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Opublikowano

dziś po wstepnej diagnozie mechanik poinformował mnie, że przyczyną gaśnięcia auta było rozpiecie czujnika wałka rozrządu który wyłączał motor. Po wpieciu kostki motor zapalił na tyk. Wykluczył usterke gowicy i usczelki. Komuter pokazał tylko błąd czujnika wałka rozrządu. Przyczyną wywalania wody był termostat który w obudowie był bardzo zakamieniony i nie było dostatecznego przeswitu żeby woda krążyła w normalny sposób co powodowało wzrost cisnienia w ukladzie, twardnienie węży oraz wyrzucanie wody z otworu wlewu płynu kiedy go odkręcałem

dziekuje wszystkim za wszystkie rady i pomysły te trafione i nietrafione

pozdrawiam i życze szerokości

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.