Skocz do zawartości

330D Nie wchodzi na obroty(max3800)


Marcin330D

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak a w temacie, z tym że najpierw zaczęła mi "burczeć" pompa paliwa (ciągle burczy) teraz nie wiem czy podaje odpowiednie ciśnienie, ale w każdym bądz razie rzęzi :duh: . Na postoju jak wcisne gaz do konca to maksymalne obroty to 3800 obr/min (przed jej "wadliwą pracą" samochód kręcił się do czerwonego pola) podczas jazdy jak wcisne gaz do konca to rozpędza sie i nagle zaczyna przerywac/ szarpac i nie rozpędza się wiecej :? Nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? brudny filtr? koledzy pomóżcie.... :cry:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego podaj więcej szczegółów ile było paliwa w baku możliwe ze pociągnęła syf z baku i jest zapchany filtr przyczyn może być wiele ale jeśli pompa buczy to coś musi być najprawdopodobniej kończy żywot ! Silnik na jałowym pracuje równo? nic nie stuka nie puka nie kopci? przyczyn może być wiele tak naprawdę najszybszym sposobem oraz w miarę pewnym to podpięcie pod kompa i sprawdzenie.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak, silnik podczas postoju pracuje równo na niskich jak i na wyższych obrotach(wszystko całkowicie normalnie żadnego bujania), tylko że, kręci się do 3800 tys, wczesniej do 4200(w ten sam dzień), jakby więcej nie dostawał i tyle.... Z tym że (WAŻNE):jak jej depnąłeś podczas normalnej pracy(gdy było wszystko OK) to odcinało zapłon przy czerwonym, teraz tnie wcześniej, z tym że ta "odcinka" jest "inna" to nawet nie jest odcinka tylko tak jaklbym wcisnął gaz do 70% a po chwili (0,5s)buuu i znowu wyje na 70% (czyli 3800tys) i buu i znowu-tłumacze że to nie jest odcinka tylko brak jakby właśnie- paliwa :duh: . Podczas jazdy wszystko chodzi normalnie póki jej nie "deptam" czyli jakby wiekszy pobór paliwa. Praca silnika jest całkowicie normalna póki nie depne jej "prawie do końca lub do końca". Nie kopci itd...... Pompa paliwa Buczy, Pytanie czy jest jakaś zależność miedzy tym co podaje pompa paliwa a tym co ODBIERA pompa wtryskowa. Nie wiem.... poradźcie coś. :cry: Mam nadzieje że opis jest zrozumiały wrazie wątpliwości pisać wytłumacze to albo nawet nagram.... :(
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj już auta nie odpaliłem. Po przekręceniu kluczyków w stacyjce pompa się nie uruchamia, chyba się spaliła.... myślicie że to mogło przyczyną?

 

wymienisz pompę paliwa na nową, to się dowiesz :) teraz już nie ma co gdybać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja też myślę ze po wymianie wszystko będzie ok

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam e 46 320 d 136 km nie wiedzialem do jakiej kategori dokladnie dolaczyc moj problem a wiec problem polega na tym ze gdy silnik jest juz cieply na biegu jalowym wciskam gaz do konca z normalnych obrotow dochodzi do 5 tys.obrotow czasem wiecej i nagle silnik jakby przestawal pracowac na jeden cylinder obroty wracaja do normy po 15 sekundach lub gdy sam wciskam lekko gaz praca jest strasznie nierowna brak mocy dosc mocno dymi hm moje obawy to pewnie cos z pompa wtryskami itp dzieje sie tak tylko gdy z *dolu* wciskam mocno lub podczas jazdy ale na biegach od 1 do 3. No i mam tez problemy z paleniem przy wiekszych mrozach moze to tez cos wspolnego czy spotkaliscie sie z tym czyms co opisalem wyzej? :) dziekuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy spotkaliscie sie z tym czyms co opisalem wyzej? :) dziekuje

nigdy się nie spotkałem z M47 kręcącym powyżej 5 tys obr.

Jaki kolor spalin?? Sprawdzałeś szczelność dolotu i węży przelewowych?? Czy są pęcherze powietrzne w wężu zasilającym VP44??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nie zauwazylem ile bylo na 100 % ale 5 na pewno: )) hmm w listopadzie wymienialem wszystkie plyny filtry i wymienialem przednia czesc tlumika i zaczelo to sie dziac po tym wymianach moze to przypadek z silnika nic nie wycieka dosc szczegolowo go ogladalem po demontazu wszystkich plastikow wiec nie wiem moze to cos jeszcze z turbina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki olej zalałeś??

Jakie filtry zastosowałeś??

Czy wymieniałeś filtr ODMY??

Co masz na myśli pisząc "przednia czesc tlumika" ??

Czy są pęcherze powietrza w wężu zasilania VP44??

Czy wymieniałeś wężyki podciśnienia i przelewowe??

Czy czyściłeś AGR, elektrozawory i MAP??

Czy dymienie występuje tylko na zimnym?? czy także na ciepłym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Castrol Diesel 15 w 40 nie wymienilem filtra odmy nie wiem gdzie sie znajduje wszystkie filtry byly zamiennikami nie byly oryginalne, nie wymienialem zadnych wezykow nic nie czyscilem, pecherzy raczej nie ma,przednia czesc tlumika czyli od kolektora wydechowego do srodkowej czesci z taka duza puszka i tym tlumieniem drgan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej 15W40 w M47= zabójca! Kto Ci to doradził???!!!

Zamienniki= słaba drożność, szybkie zapychanie, puchną, deformują się i powodują nieszczelności.

Filtr ODMY = zapewne jest zapchany i tworzy się zabójcze dla silnika nadciśnienie w skrzyni korbowej.

Tłumik nie ma nic do gadania z Twoimi problemami.

Czeka Cię trochę czytania i poznawania tego silnika aby doprowadzić go do fabrycznej sprawności.

 

Jak użytkujesz auto?? Jeździsz według 2 podstawowych zasad??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik mi go doradzil ; ) spokojnie nie katuje zimnego i nie wciskam podczas jazdy wczesniej niz 2tys obrotow jezeli chodzi o silnik oleje zawsze stan i na czas no chyba ze miales na mysli inne 2 zasady wiec slucham?: )) to moj pierwszy diesel a e46 mam od pol roku wiec moge o niej nie wiedziec wszystkiego ale dziekuje Ci za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik mi go doradzil ; )

no cóż... tak to jest... a na jakiej podstawie wybrał taką lepkość dla wysokoprężnego DOŁADOWANEGO????

chyba ze miales na mysli inne 2 zasady

no na szczęście w przeciwieństwie do Twojego mechanika Ty myślisz i wiesz co i jak :cool2: Musisz po prostu wykonać rutynowe wymiany, czyszczenia itd aby cieszyć się swoim autem w 100%. Po pierwsze zmień tą WODĘ na olej syntetyczny bo długo nie pojeździsz, następnie wszystko to o co pytałem wcześniej... i będzie git :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to nie mam już wyboru :cool2: wymienie pompe i od razu filtr paliwa mam nadzieje że to sprawe załatwi.....

 

 

filterek i pompa ciśnieniowa pod fotelem kierowcy. na pewno będzie git! moj kręcił raz do 3000 tys a nie raz 3800. pompa zmieniona i jest ok. Kup nowy zamiennik lub oryginał bosch. Używane padaj szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem widocznie nie znal sie tak jak i ja troche.zamierzam wstawiac ja na warsztat bo narazie swieta itp nie bylo czasu.poczytam jeszcze o tym filtrze odmy postaram sie narazie nie wprowadzac silnika w taki stan jutro rano sprawdze stan oleju itp dzieki za pomoc jeszcze raz jak cos bede wiedzial wiecej podziele sie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dalszym ciągu czekam na pompe... Jeszcze takie pytanie... Jak jest u was tzn. po przekręceniu kluczyków, pompa się uruchamia i chodzi cały czas :?: (auta nie odpalamy tylko na przekręconym zapłonie poczekajcie jakiś czas z łaski swojej :mrgreen: ) Napiszcie jak jest u was, u mnie jak przekręce kluczyki to ona buczy,buczy i buczy. czy to czasem nie powinno być tak, że nabije jakieś ciśnienie i powinna przestać :?: w motorach tak mam i w golfie też tak miałem. Prosze o odpowiedź :cool2:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.