Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Slavo, ze zdjęciami i opisem auta zapraszamy do działu Galeria! :mrgreen: Gratuluje zakupu :cool2:

pozdrawiam

Paweł

  • 2 lata później...
Opublikowano

No i znów mała zmiana ;) na razie tylko "w realizacji" ale już niedługo...

ale po kolei: z wielkim żalem rozstałem się z 525d (chociaż troche doskwierały mi zwykłe fotele ) i po półtorej roku tłuczenia się Vectrą 1.9 cdti :mad2: autem do bólu praktycznym choć nieżle wyposażonym - bixenon z AFL, sportowe zawieszenie, pakiet zewnętrzny GT alu 17'', navi oraz rozpasanie przestrzeni (przy przeprowadzce woziłem nią meble typu sofa ;) ) udałem się do zaprzyjażnionego salonu jedynej słuśznej marki i zamówiłem F11 :D Długo biłem się ze sobą czy zrealizować marzenie i kupić przechodzoną M5, czy jednak rzucić się na głęboka wodę i kupić nowe :roll: temat był ciężki ale po długich rozmyślaniach stwierdziłem ze może sie uda przy następnej zmianie zrealizować marzenie o emce (daj Boże GranCoupe M :cool2: ) i wybrałem zdrowy rozsądek z odrobina pieprzu czyli 520d touring (drugi maluch w drodze ;) ) z M pakietem i paroma innymi dodatkami umilającymi jazde, czyli skrzynia sportowa z łopatkami, bixenon, navi professional, 16 głośników, Dakota leather, Dynamic Damper Control, telefon, czujniki parkowania i przede wszystkim najpiękniejszy kolor Carbon Black :) Nie ukrywam że silnik mnie troche słabi, ale miałem okazję pojeżdzić troche zarówno 520d jak i 530d w wersji f10, oba z automatami i oczywiście jest różnica ale nie tak drastyczna aby się załamywać. a jak ktos zrobi program na 220 KM to będzie całkiem przyzwoicie :lol: a przez złodziejską akcyze róznica w zakupie jest masakryczna :mad2:

Pozdrawiam

PS w producji będzie w 39 tygodniu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Wszystki ok dopóki nic się nie dzieje. W skrócie, Audi A8 2,5 TDI. Sama wymiana paska rozrządu wymaga rozebrania całego przodu, i to dosłownie, plus częsci= prawie 4 tyś w tym połowa to robocizna. Nie daj boże walnie skrzynia automat. Remont ok 8-10tyś. O zawieszeniu nie wspomnę. Super się tym jezdzi, ale dlaczego Audi nie wprowadziło łancucha rozrządu, marka zobowiązuje. Sprawdzone i potwierdzone, najdroższy w utrzymaniu samochód ze średnio wyższej półki.Kto raz miał ten model to wie o co chodzi.
Opublikowano
Niestety nasze rozstanie miało inne przyczyny - bardziej "społeczne". Co do silnika, zawieszenia, nadwozia nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń - gdy jezdziłem E60 uważałem je za najlepsze auto na świecie i dalej jest na pudle. Poważnie rozważałem zakup 5 po lifcie - nawet znalazłem niezła m5 w wwie - ale była jeszcze przed liftem chociaż 2007 i trochę dziwna kolorystycznie: srebrna z białym wnętrzem. W końcu zdecydowałem się na F10 - troche z powodów zdroworozsądkowych (VAT ;) ) a troche z powodu faktu że coraz więcej dziwnych ludzi jezdzi e60. Niestety te wspaniałe autka szybko tanieją a wciąż - nie mam pojęcia dlaczego? - brak selekcji ich nabywców :?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.