Skocz do zawartości

jezdze 60k km rocznie, szukam BMW


robalek

Rekomendowane odpowiedzi

no wiadomo ze z importu usa Lampy orginal HELA pewnie malowane albo dymione niewazne

i tak trzeba sprawdzic stan i przebieg, krajowego bym niekupił wytłuczony biedny bez klimy 2 szyby elktryczne Polskie realia

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Różnica w mocy jest znikoma:

 

Wykresy pochodza z http://www.forum-subaru.pl

 

Sorry, ale nie wierzę w te wykresy, praw fizyki i chemii nie zmienisz. Może Impreza z LPG ma inny program czy coś, nieistotne. W necie znajdziesz wiele wypowiedzi i wykresów z hamowni, które potwierdzają co najmniej 10% spadek mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na sekwencji róznica jest w tych tanszych instalacjach niesekwencyjnych niezapominaj ze gaz ma wiekszą liczbe oktanową

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nie na sekwencji róznica jest w tych tanszych instalacjach niesekwencyjnych niezapominaj ze gaz ma wiekszą liczbe oktanową

 

Nieprawda. W sekwencji właśnie jest około 10%, a oktanowość paliwa nie ma związku z jego wydajnością. Poczytaj sobie trochę bo widzę, że nie bardzo się orientujesz w ogóle co to jest liczba oktanowa paliwa i na co ma wpływ. ;)

 

W porównaniu benzyny i LPG musimy wziąć pod uwagę wartość opałową, która odpowiednio wynosi: dla propanu - 23,4 MJ/dm3, butanu - 26,5, a benzyny aż 32,3MJ/dm3. Jak widać różnica na korzyść benzyny jest spora i to powoduje, że ten sam silnik zasilany LPG będzie mniej wydajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Warszawy, Chce kupic sedana, zalezy mi na skorzanej tapicerce, i w miare dobrym naglosnieniu, najlepiej srebrny ale moze byc inny kolor wazne zeby byl w miare powazny a nie np rozowy czy czerwony:):)

No i nie chce jakis "tjuninguf" typu spojler jak z bolidu F1, 2mm przeswitu czy 100 calowe felgi ze zlota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/bmw-535-perfekcja-C16371463.html

Co sadzicie o tym? ile to realnie moze palic?

Czy duza roznica w spalaniu jest miedzy automatem a manualem?

Ja wolal bym manuala jesli chodzi o prowadzenie ale ten egzemplarz wyglada chyba niezle.

przynajmniej na zdjeciach i z opisu...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Napisałem Ci że jest wersja audio DSP - procesor dźwięku + 10 głośników + subwoofer

Wszystko się zgadza :cool2:

Tylko że taki zestaw ma nieduża ilośc samochodów.Przeważnie to kiepskie radio często kasetowe i papierowe głośniki rodem z bazaru.

Dlatego musiał by szukac auta nie po modelach i stanie technicznym tylko po sprzęcie z DSP co jest praktycznie nie możliwe.

Pozatym DSP gra o niebo lepiej od całej reszty ale to jeszcze nie do końca jest to,i jeżeli kolega jeździł ze sprzętem montowanym samodzielnie(nie fabrycznym)będzie czuł niedosyt,sub w wersji z DSP jest słaby.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 4 miesięcy mam w zasadzie to, czego szukasz: 528i+LPG, skóra, elektryka, podgrzewanie i inne ^&*% w banie :norty: No tylko, że mój to Touring, a nie Limo.

Co mogę Ci powiedzieć? Jazda po Warszawie to wg. kompa 14.5 l / 100, gaz tankuje średnio co 450 km (mam butlę 68 litrów, pewnie do 500 by pojechał...), jazda raczej relaksacyjna, ale jak trzeba skoczyć do przodu, to nie mam oporów :wink:

LPG to STAG 200 i powiem szczerze, że jedyne co ma miejsce po przejściu na LPG to takie "CYK" w bagażniku i NIC więcej. Idzie jak wariat, nic nie szarpie i nie traci.

528i - czytałem, że to rzeczywiście rewelacyjny silnik - moc, spalanie, osiągi... Na dzień dzisiejszy mogę jedynie przyklasnąć tym opinią, choć jeszcze mało nim jeździłem. Co mi jednak padło, to nie miało z samym silnikiem nic wspólnego (elektronika... standard...).

CO do nagłośnienia, to well... ja słucham audiobooków i jest OK (oczywiście po dokupieniu pseudo zmieniarki z opcją MP3!). Mi standardowe radio spokojnie wystarczy z założeniem, że nie "UMCAM" non stop. :lol: I z tego co czytałem raczej nie poszalejesz w temacie na standardzie...

Jak mieszkasz w Wawce, to mogę Ci pokazać moją Buńkę - sam zobaczysz, co można kupić.

PS. Za kilka lat będę się pewnie rozglądał za siakomś 530i po lifcie, ale na razie nie czuję żadnej potrzeby zmian! :cool2:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.