Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
panowie montuje od 6 lat lpg i w zyciu nie zamontowal bym nic ze stajni staga nie wazne czy 300 ,200 , max , premium itd itd!!!! jedyna instalacja ktora poradzi sobie z tym motorem i nie bedzie awaryjna to albo prins!!- i nie wiem co znaczy przestzala technologia !! albo landi renzo omegas!!! cos co montuje jako wizytówke firmy!!!!!!
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Opublikowano
panowie montuje od 6 lat lpg i w zyciu nie zamontowal bym nic ze stajni staga nie wazne czy 300 ,200 , max , premium itd itd!!!! jedyna instalacja ktora poradzi sobie z tym motorem i nie bedzie awaryjna to albo prins!!- i nie wiem co znaczy przestzala technologia !! albo landi renzo omegas!!! cos co montuje jako wizytówke firmy!!!!!!

Fantastycznie, tylko czemu tyle tych wykrzykników? Uważasz, że używając tych znaków będziesz bardziej przekonujący?

Opublikowano
Nie marudzić tylko szukać dobrego zakładu montującego LPG

 

http://moto.onet.pl/1635356,1,najszybsze-na-swiecie-bmw-zasilane-lpg,artykul.html?node=24

 

niestety to tylko jednorazowa akcja w G-power

nie będą się zajmować gazowaniem aut... ale mogę poddać trop taki, że to auto jakiegoś "gazownika" niemieckiego :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Nie marudzić tylko szukać dobrego zakładu montującego LPG

 

http://moto.onet.pl/1635356,1,najszybsze-na-swiecie-bmw-zasilane-lpg,artykul.html?node=24

 

niestety to tylko jednorazowa akcja w G-power

nie będą się zajmować gazowaniem aut... ale mogę poddać trop taki, że to auto jakiegoś "gazownika" niemieckiego :mrgreen:

 

Jeśli masz na myśli że zagazował to niemiecki warsztat to szczerze wątpię.Niemcy niestety nie mają pojęcia o gazowaniu aut.

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/piekne-bmw-m5-i1398436602.html

 

Coś się sprzedać nie może ....

Nie każdego stać na M5 ;) A ta instalacja pewnie też wywołuje pewien niepokój wśród potencjalnych kupujących. Chociaż przyznam, że piękne cacko i gdyby stać mnie było na utrzymanie to nawet zagazowanym bym nie pogardził. Strasznie podoba mi się przedni zderzak, jest ciut inny niż m-pakiet na +.

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://moto.allegro.pl/piekne-bmw-m5-i1398436602.html

 

Coś się sprzedać nie może ....

Nie każdego stać na M5 ;) A ta instalacja pewnie też wywołuje pewien niepokój wśród potencjalnych kupujących. Chociaż przyznam, że piękne cacko i gdyby stać mnie było na utrzymanie to nawet zagazowanym bym nie pogardził. Strasznie podoba mi się przedni zderzak, jest ciut inny niż m-pakiet na +.

 

Wszystko fajnie, tylko jeśli wziąc pod uwage, że ten silnik do swego czasu szczytowe rozwiązanie inżynierow BMW - jakby nie patrzeć, te 500 koni ma, to jakoś nie do końca miałbym zaufanie, że maniek z innym cześkiem - niezależnie ile E30, E60, F10 zagazowali - poradzą sobię z wpięciem tego na poziomie dorównującym inżynierom BMW.

 

Co więcej - nie mam ani grosza zaufania ani pewności, co z silnikiem bedzie się dziać z biegiem czasu. To że dziś, za 2-3 tygodnie będzie OK, nie znaczy że całośc nie rozjedzie się za 2-3 miesiące, albo za pół roku.

 

Jako eksperyment, to M5 wygląda ciekawe, ale w życiu czegoś takiego bym nie kupił. 100+k można wtopić w dużo przyjemniejszy sposób.

Opublikowano
Nie no masz rację, też podchodzę do tego jak do eksperymentu. Ale swoją drogą ciekawi mnie jak to sobie radzi i w jakim stopniu to się odbija na sam silnik i skrzynię. Jednak nie sądzę aby Henio z Cześkiem dali radę to podłączyć, musiał to robić dobry warsztat, który ma pojęcie w temacie i nie boi się wyzwań. Jeśli stać mnie na M5 to już wyłożenie trochę $ na dobry warsztat nie powinno być dla mnie problemem. A z drugiej strony patrząc, to chyba paliwo to jest kropla w morzu, jeśli chodzi o utrzymanie takiej torpedy... Więc dziwi fakt gazu, no chyba że to pokazówka umiejętności właściciela warsztatu, coś a la reklama. Ktoś gdzieś na tym forum mówił o porsche w gazie to czemu nie m5 ? :)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

Porsche w gazie to nie żadna nowość ani coś niecodziennego :) (przynajmniej Cayenne)

Na Zachodzie sporo jest takich pojazdów w użytku, nie mówiąc już PL.

Tylko czasami tak naprawdę nie wiemy kto na czym jedzie - przykład widziałem niedawno Cayenne Turbo (4,5 V8) na stacji benzynowej w Krakowie na Niemieckich numerach - Miał podniesioną klapę gdyż gość dolewał płynu do spryskiwaczy. Butla w kształcie walca - ale tak świetnie zabudowaną i obitą materiałem w kolorze tapicerki że dopiero z bliska zauważyłem że to jest butla - a że auto na gaz to widziałem po pistolecie od LPG włożonym w klapkę od paliwa.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

utnę więc wyraźnie spekulacje dot. projektu G-power M5 LPG.

 

To jest auto właściciela niemieckiej firmy zajmującej się gazowaniem aut. Zrobione jako pokazówka-wizytówka firmy przez G-power.

Zadaniem G-power było wrzucenie kompresorów i wyciągnięcie maks bezpiecznej mocy z auta już zagazowanego. Praca była dość ciężka. Na benzynie uzyskali z tego silnika 800 KM, tutaj znacznie mniej. Właśnie z uwagi na obciążenie termiczne, trudność zgrania zasilania gazem z modyfikacjami itp. Cel osiągnięty. Da się. Ale jest trudno. Nie będzie to produkt komercyjny. Przy okazji pokonali AC Schnitzera.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Nie no masz rację, też podchodzę do tego jak do eksperymentu. Ale swoją drogą ciekawi mnie jak to sobie radzi i w jakim stopniu to się odbija na sam silnik i skrzynię. Jednak nie sądzę aby Henio z Cześkiem dali radę to podłączyć, musiał to robić dobry warsztat, który ma pojęcie w temacie i nie boi się wyzwań. Jeśli stać mnie na M5 to już wyłożenie trochę $ na dobry warsztat nie powinno być dla mnie problemem. A z drugiej strony patrząc, to chyba paliwo to jest kropla w morzu, jeśli chodzi o utrzymanie takiej torpedy... Więc dziwi fakt gazu, no chyba że to pokazówka umiejętności właściciela warsztatu, coś a la reklama. Ktoś gdzieś na tym forum mówił o porsche w gazie to czemu nie m5 ? :)

 

Nie rozumiem dlaczego podchodzicie do gazowania m5 tak sceptycznie.Jest o silnik który w gruncie rzeczy gazuje się całkiem spokojnie, a auto jeździ bez najmniejszego problemu.Co do Porsche to gazowaliśmy nawet GT4 i jedyny problem to totalny brak miejsca pod maską.

Opublikowano
Tylko rzeczywiście jak Jdef wspomniał to temperatura spalania gazu jest wyższa od temperatury spalania benzyny. Co przy tej mocy może się nieciekawie odbić na dłuższą metę. Ale w sumie patrząc na M% w gazie to skoro ma palić 25l benzyny to czemu nie 25l gazu :D jakoś 60-70zł oszczędności na 100km :)

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
Porsche w gazie to nie żadna nowość ani coś niecodziennego :) (przynajmniej Cayenne)

Na Zachodzie sporo jest takich pojazdów w użytku, nie mówiąc już PL.

Tylko czasami tak naprawdę nie wiemy kto na czym jedzie - przykład widziałem niedawno Cayenne Turbo (4,5 V8) na stacji benzynowej w Krakowie na Niemieckich numerach - Miał podniesioną klapę gdyż gość dolewał płynu do spryskiwaczy. Butla w kształcie walca - ale tak świetnie zabudowaną i obitą materiałem w kolorze tapicerki że dopiero z bliska zauważyłem że to jest butla - a że auto na gaz to widziałem po pistolecie od LPG włożonym w klapkę od paliwa.

 

W DE jest coraz wiecej zagazowanych samochodow, nawet z wysokiej polki. I jakos nikt sie z tego nie smieje...

 

Co do Porsche to gazowaliśmy nawet GT4 i jedyny problem to totalny brak miejsca pod maską.

 

GT4? Co to za cudo?

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Porsche w gazie to nie żadna nowość ani coś niecodziennego :) (przynajmniej Cayenne)

Na Zachodzie sporo jest takich pojazdów w użytku, nie mówiąc już PL.

Tylko czasami tak naprawdę nie wiemy kto na czym jedzie - przykład widziałem niedawno Cayenne Turbo (4,5 V8) na stacji benzynowej w Krakowie na Niemieckich numerach - Miał podniesioną klapę gdyż gość dolewał płynu do spryskiwaczy. Butla w kształcie walca - ale tak świetnie zabudowaną i obitą materiałem w kolorze tapicerki że dopiero z bliska zauważyłem że to jest butla - a że auto na gaz to widziałem po pistolecie od LPG włożonym w klapkę od paliwa.

 

W DE jest coraz wiecej zagazowanych samochodow, nawet z wysokiej polki. I jakos nikt sie z tego nie smieje...

 

Co do Porsche to gazowaliśmy nawet GT4 i jedyny problem to totalny brak miejsca pod maską.

 

GT4? Co to za cudo?

 

Jest coś takiego jak Google,wpisz a się dowiesz.

Opublikowano

Jest coś takiego jak Google,wpisz a się dowiesz.

 

No wlasnie wpisalem i oczywiscie nie ma czegos takiego oprocz jakichs samozwanczych przerobek 996 w stylu sticker-tuningu.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Generalnie jakimś fachowcem nie jestem, ale kiedy jakiś czas temu orientowałem się w sprawie montażu LPG do mojej 530i fachowcy wymieniali następujące firmy oceniając je w podobny sposób (dotyczyło silników 6 cylindrowych o mocy powyżej 200PS). Wszędzie była wzmianka O POPRAWNEJ INSTALACJI I REGULACJI.

 

Instalacja IV generacji włoskiej firmy BRC

Centrala BRC z nowym programem P&D dającym spore możliwości, bardzo przyjemna do programowania, stabilna praca, podgląd wszystkich parametrów na oscyloskopie. 0,3% awaryjność

Reduktor BRC stabilny, bezproblemowy, mała awaryjność, wytrzymałość ok. 100-150 tyś. km do regeneracji.

Wtryski BRC z hermetyczną komorą, bardzo wytrzymałe na zabrudzenie, szybka praca dająca precyzyjną dawkę z zachowaniem powtarzalności. Wytrzymałość ok. 150 tyś.

 

Instalacja IV generacji włoskiej firmy LANDI RENZO

Centrala Landi Renzo stare sprawdzone oprogramowanie, mała awaryjność.

Reduktor Landi Renzo prosty i bardzo stabilny wytrzymałość ok. 100-120 tys. do regeneracji.

Wtryski Landi Renzo dość szybkie, precyzyjne, lecz bardzo głośne wytrzymałość ok. 120-150 tys.

 

BRC MAX nie mógł utrzymać stabilnie ciśnienia przy moim M54B30, spadki przy max bucie ok 0,5 bara więc zdecydowanie za dużo.

Nie zachwalałbym tej instalacji. Ciekawe jakie spadki są na mocy przydałby się pomiar na hamowni.

Spalanie gazu za wysokie. Ten silnik potrafił na trasie spalać 8 litrów benzyny a gazu nigdy mniej niż 12l na 100 km co jest zbyt dużą różnicą (o 50% więcej gazu).

Niestety oprogramowanie Sequent56 jest tak ograniczone że niewiele da się tam ustawić.

 

Ponoć Landi Renzo ma bardzo wydajne reduktory IG1 i program dedykowany do M54B30

przez co nie ma tak dużych strat mocy i różnicy w spalaniu.

 

Do autora tematu :

jakbym gazował 545i to tylko u kogoś kto naprawdę zna sie na rzeczy.

polecam jednak forum o lpg gdzie znajdziesz wiecej porad fachowych niż dyskusji rodem z pudelek.pl

Opublikowano

dodam tylko ze po przeczytaniu wielu postow tez rezygnuje z bmw 530d i 525d- wybiore albo 520d 177km i remap albo 530i i zaloze gaz,

teraz posiadam diesla 2.0 150km z 2003 roku zanim sie nagrzeje silnik to troch etam pyrka ale potem to bardziej opony slychac a nieraz sie zapominam i wydaje sie ze auto zgaslo-tak cicho chodzi- wiec nei jest to taki zly diesel jak wszyscy pisza.

ale do sedna-

w Polsce ludzie sie smieja z gazu bo im sie kojarzy ze starymi instalacjami-

w UK gdy powiesz gaz to wszyscy mowia ze dobrze ze super bo ochrona srodowiska itd niema oplat za wjazd w 1 strefe-a na benzynie ok 8. funtow w dzien.

zaklady zakladaja gaz do takich fur ze w polsce by was glowa zabolala- potem daja gwarancje i po sprawie-nikt nie robi z tego problemu-

mysle ze wpolsc ejeszcze jest sydrom biedaka-dlatego sa komentarze typu-gaz to do poloneza- a najwiekszym problemem prawdopodobnie jest to ze dobre instalacje sa drogie- i ludzie ktorzy zakladaja te tansze potem maja problemi i leci zla opinia.

 

i teraz mialem brac e60 2006 530d 231km za ok 12tys f ale po 3 dniach na forach

mysle ze zrobie tak- e60 2006 525i lub 530i m-pakiet za 10 tys funtow i reszte na gaz-wiec peiniadze beda te same a nie bede mial problemow z kolektorem kolem pasowym itd,-

i teraz popatrzcie na to i sami osadzcie-czy jestem debilem bo wybieram powyzsze rozwiazanie?-aha przebieg auta bedzie w okolicahc 70 tys mil wiec to jaies 120000tys km-udokumentowane.

 

pozdrawiam wszystich i prosze o dobre instalacje gazowe z cenami i nawami firm w polsce,

Opublikowano

Lucadore - nie jestem fachowcem - przekleiłem tylko to co otrzymałem od gazownika w sprawie instalacji. Jest forum LPG - i tam z pewnością można dowiedzieć się więcej. Ja się dowiedziałem jedynie tyle że LR Omegas na dzień dzisiejszy do mojego auta jest doskonałym kompromisem pomiędzy ceną, osiągami, i współpracą lpg z samochodem. A czy to prawda to nie wiem -> nie testowałem na własnej skórze.

Niewątpliwie graty do instalacji i gazownik muszą być konkretnie ogarnięte bo bez tego ani rusz.

 

ADAMKIEWICZ24 - nie jesteś debilem - jesteś rozsądną osobą która umiejętnie lokuje swój kapitał :) oraz dba o środowisko naturalne, posiadającą własny rozum i nie ulegającą wpływom otoczenia :) Z pewnością będziesz zadowolony (ale bierz 530i bo to zawsze więcej mocy a różnica w spalaniu niewielka - chyba że w UK lecą po mocy i stąd podatki to wtedy warto rozważyć)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego no pewnie że profanacja.Uważam że jeżeli ktoś świadome kupuje samochód z motorem powyżej 3,0l to musi się liczyć że bedzie palił w przeziale 12-15l/100km!.A montaż instalcji w BMW E60 to trochę zajeżdża Wiochą. Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem ale po prostu tak uważam :)

 

MOD EDIT: Nie prowokuj kłótni ... Poza tym, wiochą na tym forum jest pisanie bez polskich znaków i z błędami... Ustne ostrzeżenie

Opublikowano

Acha, czyli 530i upoważnia do założenia instalacji gazowej i to nie jest wiocha?:)

Ciekawy sposób myślenia.

Zasilanie gazowe samo w sobie nie jest żadną wiochą, wioska jest wtedy, jak ktoś odwala druciarstwo, oby taniej. A potem płacze, że nie działa tak, jak powinno.

  • 3 lata później...
Opublikowano

trafiła pod moją ręke e60 545i manual 333KM z LPG - BRC -

 

15 L/100 KM w trasie przy normalnych prędkościach uważam za wynik zadawalający

pozdr

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

mam e60 3.0i 258km w manualu :D w trasie norma to 14 l gazu miasto 18l - zero błędów i zero różnicy w osiągach między pb a lpg zrobiłem ostatnio 500km za 140 zł

silnik mruczy rasowo jak na benzynce. LPG robione w stagu Białystok - fachowa robota wersja premium. polecam gazowanie na pośrednim wtrysku przed liftem najlepiej do 2006r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.