Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja nie zastraszam tylko uprzedzam, jego EGO jest zbyt wielkie a rozumek i poziom znyt mały żeby mi się chciało z nim ścierać :)

 

Wesołych guys :*

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dziqsek doskonale rozumiem. Tyle że i tak mu nic nie przetłumaczysz, czasem po prostu warto zignorować ;) Zaboli bardziej niż myślisz, niektórzy aż nad to lubią zwracać na siebie uwagę... A zignorowanie to dla nich pewnego rodzaju policzek ;)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
...panowie po co te nerwy do niczego to nie doprowadzi a jedynie bedzie potegowalo agresje na forum...
Opublikowano

BRC odradzam, nie mają takiej instalacji która podoła mocy tego auta.

odpowiedzi lepiej poszukać na forum fachowym, bo ten temat zaśmiecają userzy pudelek.pl lub nocoty.pl

Landi Renzo ponoć jest bardzo dobrą instalacją.

Stag + profesjonalnie dobrane graty i instalacja też podoła.

O wszystkim i tak w ostateczności zadecyduje fachowość warsztatu który wykona Tobie tą instalację.

a Jak wiemy wszywscy monterzy są fachowcami przed instalacją, po często się słyszy "ten typ tak ma... lub .. trzeba się przyzwyczaić"

Opublikowano

Również polecam autorowi wątku wizytę na forum LPG aby uniknąć głupich uwag i niekończących się dywagacji na temat LPG w BMW( tam otrzyma odpowiedz bez marudzenia i od ludzi którzy siedzą w tym temacie a nie forumowiczów nie mających nic wspólnego z zagazowanym autem)

Jakis czas temu interesowałem sie gazowaniem tego właśnie silnika i wiem że się da , że nie każdy sobie z tym radzi i trzeba poszukać odpowiedniego fachowca - w Warszawie jest taki na pewno ( proponowano Landi Renzo)

Opublikowano

chcialem zapytac uzytkownikow wlasnie BMW z tymi motorami, ktore sa w serii 5 oraz 7 , bo na pewno sporo jest przerobionych na gaz ...widze ze tamat ruszyl chodz niekoniecznie na temat, co do gazu to kiedys Niemcy smiali sie z gazu a juz sporo osob czytalo, okolo 3 lat teamu SCHITZER przerobilem BMW na gaz.

 

http://www.autoflesz.pl/artykuly/3639,BMW_Schnitzer_GP310_LPG_gazowe_modyfikacje.html

 

 

Wiem, fachowcy mi tego tak nie zrobia jak firma Schnitzer...ale poprostu chce ograniczyc koszty, dlatego szukam jak najlepszych instalacji gazowych wlasnie do tego motoru 545 v8 oraz fachowcow ^^

 

Bede wdzieczny za wszelkie owocne wypowiedzi zwiazane z tematem, gdyz oprocz mnie komus sie jeszcze moga przydac.

Opublikowano

autorze postu a może byś napisał skąd jesteś? koledzy by wskazali fachowy warsztat przy okazji instalacje,

czy może Ty jeszcze nie masz tej 545i?

bo jakbys dobrze poszukał w necie jest dość sporo materiału o N62 z LPG

Opublikowano
.....................

kupuja beem z V8 pod maska a potem dramat bo nie starcza zalosnej pensji na paliwko do samochodu

powtarzam to od zawsze - nie dla psa kielbasa

............................. Fiata Pande sobie kup a nie glowe zawracasz na forum BMW

 

MOD EDIT: Rób tak dalej, a długo nie pobędziesz na tym forum

Każdy ma prawo decydować jakie auto kupi i na co będzie jeżdzic.

A co do dramatu,to zerknij na zdjęcie na profilu :nienie:

Opublikowano
chcialem zapytac uzytkownikow wlasnie BMW z tymi motorami, ktore sa w serii 5 oraz 7 , bo na pewno sporo jest przerobionych na gaz ...widze ze tamat ruszyl chodz niekoniecznie na temat, co do gazu to kiedys Niemcy smiali sie z gazu a juz sporo osob czytalo, okolo 3 lat teamu SCHITZER przerobilem BMW na gaz.

 

http://www.autoflesz.pl/artykuly/3639,BMW_Schnitzer_GP310_LPG_gazowe_modyfikacje.html

 

 

Wiem, fachowcy mi tego tak nie zrobia jak firma Schnitzer...ale poprostu chce ograniczyc koszty, dlatego szukam jak najlepszych instalacji gazowych wlasnie do tego motoru 545 v8 oraz fachowcow ^^

 

Bede wdzieczny za wszelkie owocne wypowiedzi zwiazane z tematem, gdyz oprocz mnie komus sie jeszcze moga przydac.

 

Tak czy siak jak chcesz zobaczyć i się przejechać 545 na gazie to zapraszam do siebie.Zobaczysz jak zamontowana jest instalacja i jak to ogólnie wszystko wygląda.

Opublikowano
Tak czy siak jak chcesz zobaczyć i się przejechać 545 na gazie to zapraszam do siebie.Zobaczysz jak zamontowana jest instalacja i jak to ogólnie wszystko wygląda.

 

 

mozesz cos opisac wiecej np.

- jaka masz instalacje(firma) i dlaczego wybrales wlasnie ta ktora posiadasz?

- jakiej wielkosci zbiornik(ja mysle o jak najwiekszym np 90 i wiecej jak sie tylko zmiesci)

- jak to wyszlo cenowo za calosc?

- jak dlugo zalozona instalka?

- czy miales jakies problemy/komplikacje z gazem, abnormalne zachowania auta?

- ile razy byles na regulacjach i tym podobnych zdarzeniach, zakladam ze zalozyles gdzies w LUBLINIE?

- czy czujesz roznice "przed a po"?

- roznice na benzynie, a na gazie w chwili obecnej?

- czy spala wiecej gazu niz benzyny, u mnie trasa 11, miasto 20

 

napisz prosze tutaj moze komus jeszcze pomoze w wyborze instalacji itp i poszerzy wiedze na ten temat, badz na priv.

Opublikowano
chcialem zapytac uzytkownikow wlasnie BMW z tymi motorami, ktore sa w serii 5 oraz 7 , bo na pewno sporo jest przerobionych na gaz ...

A ja myślę, że jesteś w błędzie. Moim zdaniem bardzo mało tych silników jest przerabianych na gaz. Pomijając już fakt, że na tym forum nie ma wielu użytkowników N62, to na dodatek chyba tylko jeden ma instalację.

Dlatego nie znajdziesz zbyt wiele informacji na ten temat tutaj. Musisz szukać na forach LPG.

Osobiście mimo, że spalanie 50i czasami boli, zwłaszcza w ruchu miejskim, gdzie niestety nie wykorzystujesz tej mocy, a auto jednak pali najwięcej, to jestem daleki od myśli, żeby ubrać się w instalację gazową. Mimo oczywistych oszczędności, ma ona swoje wady, a najpoważniejszą z nich jest to, że jak trafisz na kiepski zakład, to będziesz się bujał z autem i zamiast kupy oszczędności będziesz miał kupę nerwów.

Opublikowano

Jesli chodzi o Warszawe to polecam Migaz-S tam dwoch gosci ma BMW zagazowane. Goscie naprawde ogarniaja, jedyny ich minus ktory swiadczy o ich plusach to to ze na byle wizyte trzeba sie umowic z miesiecznym wyprzedzeniem... Na montaz z jeszcze wiekszym.

Ja robilem u nich Passata, a serwisuje 3 auta z gazem i nigdy nie mialem problemow...

goscie ne naciagaja bez sensu ale za swoje uslugi biora dosc sporo - jednak moim zdaniem warto zaplacic

raz a naprawde pozadnie.

Opublikowano
Również polecam Migas- podobno właśnie oni mają spore doświadczenie w gazowaniu N62 i nie spartaczą roboty. Prawie rok temu za Landi do ww silnika krzyczeli mi ok 5500tyś. zł nie wiem jak z cenami obecnie.
Opublikowano

" mozesz cos opisac wiecej np.

- jaka masz instalacje(firma) i dlaczego wybrales wlasnie ta ktora posiadasz?

- jakiej wielkosci zbiornik(ja mysle o jak najwiekszym np 90 i wiecej jak sie tylko zmiesci)

- jak to wyszlo cenowo za calosc?

- jak dlugo zalozona instalka?

- czy miales jakies problemy/komplikacje z gazem, abnormalne zachowania auta?

- ile razy byles na regulacjach i tym podobnych zdarzeniach, zakladam ze zalozyles gdzies w LUBLINIE?

- czy czujesz roznice "przed a po"?

- roznice na benzynie, a na gazie w chwili obecnej?

- czy spala wiecej gazu niz benzyny, u mnie trasa 11, miasto 20

 

napisz prosze tutaj moze komus jeszcze pomoze w wyborze instalacji itp i poszerzy wiedze na ten temat, badz na priv.

"

 

-instalacja firmy ZAVOLI.Wybrana z racji możliwości komputera (głównie chodzi o to że silnik to valvetronic)

-zbiornik 60l w koło, a większy (w miejsce koła) nie wejdzie,tym bardziej że większość 545 w ogóle zapasu nie ma.

-koszt instalki 3700 zł

-pierwsza instalka w 545 jeździ bezawaryjnie już 5 lat

-ogólnie brak ale nie oszukujmy się instalacja to dużo elementów może się posypać (tak jak i el. instalacji benzynowej)

-przegląd co 10000 km w Lublinie

-nie

-nie

-trasa 11-11,5 miasto17-20

Opublikowano
5 lat to ile km?

byłeś na hamowni?

to spalanie na trasie zdecydowanie ciekawe...

Zavioli Zeta S?

gaz montowany w DE?

 

-120000km ale znajomy w 745 ma zrobione ponad 300000km na gazie

-nie

-wiadomo przy dziadkowych prędkościach czyli do 120 km/h

-dokładnie

-nie w Lublinie

Opublikowano

A ja proponuję aby ten temat podwiesić lub stworzyć nowy i podwiesić ;) dotyczący instalacji LPG w BMW E60.

Myślę, że to będzie z pewnością pomocne przy wyborze jednostek napędowych oraz poglądu na temat instalacji.

Oczywiście wypowiedzi typu "mirek47" lub inne podobne dywagacje powinny być automatycznie usuwane przez moda.

 

EDIT:

proponuję tutaj ponieważ do działu spalanie & paliwa alternatywne ślepy z kulawą nogą nie trafi ....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

@robbi2708

Czy zbiornik 60l miesci się pod "podłoga" bagażnika, czy trzeba wyrzucić schowek? I czy 60l to nominalna pojemność zbiornika czy tyle wchodzi ?

 

Swoją drogą zabawne są docinki ludzi nastawionych anty LPG, nie chcą, nie lubią, nie znają, gardzą a mają najwięcej "do powiedzenia"

Opublikowano
Generalnie 60 l jest to największy zbiornik jaki udało się nam włożyć(oczywiście w koło zapasowe), a to z tego powodu iż miejsce na koło jest podzielone na dwie strefy.Dolną zajmuje wkład styropianowy z elektroniką a w górnej części jest schowek na drobiazgi lub koło zapasowe (tzw. dojazdówka).Wnęka ta nie ma typowego okrągłego kształtu jak np w e39 (do niego wchodzi 70l), tylko jest nieregularna.By wstawić tam zbiornik, tak czy siak musisz wyjąć dolny styropian.We włożeniu większego zbiornika przeszkadza wytłoczenie do wewnątrz w dolnej części wnęki zrobione po to by mógł się zmieścić pomiędzy tą wnęką a zawieszeniem, nastawnik od Dynamic Drive. 60 l jest to pojemność brutto.
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Wydaje mi się , że jeździ nie dużo gorzej albo i lepiej niż Twoje E30, więc daruj sobie takie uszczypliwości pod adresem innych forumowiczów i idź do swojego działu E30 .

 

Ja uważam, że jeżeli jest na tyle mądry żeby oszczędzać na paliwie w tym kraju chorych zarobków to powinniśmy go wspierać, Ja miałem kiedyś w E46 Zavoli Alisei ale strasznie się sypała, chłopaki wymienili na STAG-a 300 i wszystko było jak trzeba, żadnych falujących obrotów czy innych przyjemności ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Po raz drugi i ostatni czyszczę ten temat z durnych uwag! Jeśli jeszcze raz ktoś zabierze tutaj głos i będzie albo karmił trolle, albo prowokował pyskówkę to dostanie nie ostrzeżenie ale bana!
Opublikowano

Generalnie jakimś fachowcem nie jestem, ale kiedy jakiś czas temu orientowałem się w sprawie montażu LPG do mojej 530i fachowcy wymieniali następujące firmy oceniając je w podobny sposób (dotyczyło silników 6 cylindrowych o mocy powyżej 200PS). Wszędzie była wzmianka O POPRAWNEJ INSTALACJI I REGULACJI.

 

Instalacja IV generacji włoskiej firmy BRC

Centrala BRC z nowym programem P&D dającym spore możliwości, bardzo przyjemna do programowania, stabilna praca, podgląd wszystkich parametrów na oscyloskopie. 0,3% awaryjność

Reduktor BRC stabilny, bezproblemowy, mała awaryjność, wytrzymałość ok. 100-150 tyś. km do regeneracji.

Wtryski BRC z hermetyczną komorą, bardzo wytrzymałe na zabrudzenie, szybka praca dająca precyzyjną dawkę z zachowaniem powtarzalności. Wytrzymałość ok. 150 tyś.

 

Instalacja IV generacji włoskiej firmy LANDI RENZO

Centrala Landi Renzo stare sprawdzone oprogramowanie, mała awaryjność.

Reduktor Landi Renzo prosty i bardzo stabilny wytrzymałość ok. 100-120 tys. do regeneracji.

Wtryski Landi Renzo dość szybkie, precyzyjne, lecz bardzo głośne wytrzymałość ok. 120-150 tys.

 

Instalacja IV generacji holenderskiej firmy PRINS

Centrala profesjonalna w 100% pracująca w technologii moster-slave, sterowanie odbywa się przez oryginalny komputer benzynowy-centrala gazowa jest tylko przetwornikiem sygnału.

Reduktor banalnie prosty, precyzyjny, dający stałe liniowe ciśnienie bez względu na ilość podawanego gazu. Wymaga serwisowego czyszczenia co 60-80 tys.

Wtryski japońskie firmy KEIHIN, numer jeden na świecie, technologia nie do podrobienia dla Włochów poza zasięgiem.

 

Do dużych motorów z duża mocą nie polecali STAG Premium - ponoć nie daje rady.

Może to coś pomoże - aczkolwiek ostatnio słyszałem, że Prins robi się coraz bardziej przereklamowany - chyba że to znów wina złych instalatorów którzy robią to po łebkach....

Przedział cenowy od 4200 AŻ do 7000 PLN za PRINS (silnik V8)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

piszesz ze stag 300-8 PREMIRUM nie daje rady... to co polecacie ? Prins, z tego co zebralem informacje ma stara technologie i nic nowego nie wnosi.

 

 

Proponownay zestaw BMW 545 333KM to:

 

STAG 300-8 Premium

RED SCORPION GTx2

WTRYSKI HANA

Z/B 90/400 lub 120litrow -zbiornik za siedzeniem lub 60litrow w kole tak jak wyzej kolega posiada w swoim 545

Opublikowano

pierwsza i podstawowa sprawa to wybór zakładu, który ma doświadczenie, odpowiednią renomę i nie zwinie interesu za kilka miesięcy

wiąże się to oczywiście z dopłatą w stosunku do najtańszych ofert na rynku ale gwarantuje bezproblemową eksploatację

 

proponuję poczytać trochę tutaj: http://www.automotoserwis.pl/

jest tam sporo o gazowaniu rzadko spotykanych i wymagających odpowiedniego podejścia jednostek napędowych ( tylko poczytać a nie z automatu pisać milion postów jaka instalacja do takiego czy innego auta. takie zachowanie pozostanie raczej bez odzewu )

 

przy odrobinie szczęścia osoby zainteresowane znajdą dobry warsztat, do którego nie będą musieli jeździć na drugi koniec kraju :)

 

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.