Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak najbardziej normalne. :D Trzeba było auto w manualu przynajmniej kupić, to nie spożywałoby tyle ON. :mrgreen:
Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano
To jest oszacowana średnia wartość z chwilowego spalania. U mnie jest 11l a pali 8,4. Nie ma się co przejmować i przełączyć widok komputerka na wyświetlanie godziny :wink:
Opublikowano

zatankowałem ostatnio 100zł.czyli ok 21l. i zrobiłem ok.120 km.

czyli wychodzi na to że komputer nie oszukuje.

zanim tankowałem zapaliła się rezerwa, zrobiłem 120 km rezerwa znowu się zapaliła.

Opublikowano

Błędy wszystkie mam już wykasowane, chipa na pewno nie ma. Samochód ma 178tys.orginalny przebieg (dołączona książka seriwisowa) sam go sobie sprowadziłem z Niemiec.

Jeżeli chodzi o kopcenie to w mrozie kopci trochę (moim zdaniem chyba normalne).

Opublikowano
Wiesz a może te 2 wtryskiwacze były wymieniane wcześniej, ALE nie zostały zakodowane i stąd takie wartości. Mi chodziło o to żeby sprawdzić INPĄ korekcje w czasie rzeczywistym [live data], a nie sprawdzać system samodiagnozy.
Opublikowano

"Wiesz a może te 2 wtryskiwacze były wymieniane wcześniej, ALE nie zostały zakodowane i stąd takie wartości. Mi chodziło o to żeby sprawdzić INPĄ korekcje w czasie rzeczywistym [live data], a nie sprawdzać system samodiagnozy."

 

nie wiem do końca o co chodzi??

np. z tym kodowaniem wtrysków.

Opublikowano
Jak najbardziej normalne. :D Trzeba było auto w manualu przynajmniej kupić, to nie spożywałoby tyle ON. :mrgreen:
automat to około 1 liitra na 100km ..więc nie jest to normalne .. ja mieszcze się w 9 litrach ..
Opublikowano

Jeden litr więcej to tylko teria brana pewnie z danych pochodzących z instrukcji obsługi. Ma się to nijak do rzeczywistości.

Bardzo duże znaczenie ma styl jazdy i myślenie za kierownicą.

 

Do danych książkowych trzeba doliczyć:

- 0,5 l na zapalone światełka

- 0,3 l na wentylator ogrzewania

- 0,5-1 l na klimatyzację jak włączymy teraz odraszanie przedniej szyby

- 0,5 l na ogrzewanie tylnej szyby

- 0,3 l na instalację radio

- ? l podgrzewane siedzenia

- ? l szersze niż trzeba koła

 

Z tego widać, że minimum o 2 l większe spalanie spowoduje nam włączenie kilku urządzeń.

 

- 0,3 l uchylony szyberdach np. latem

- 0,3 l uchylone szyby np. latem

Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano
Chyba nie były wymienione???

filtr paliwa i powietrza np.nie były wymianiane od nowego, czyli od 2004r.

 

Ta wypowiedz bardzo mnie zaniepokoiła... przez 7 lat nie były wymieniane te filtry??

ja to robie 2 razy w roku(groszowe sprawy) a tu blisko 7 lat i jak piszesz 180 tys km??

wymien te filtry bo to moze byc przyczyną...

jak ciepły i depniesz to kopci na czarno??

jak rano odpala??

Opublikowano

Mówią, że Niemcy to taki skrupulatny, dokładny, obowiązkowy naród.

Mnie również trafiło się swego czasuauto, A6 2.5 TDI z niemałym przebiegiem i okazało się, że nawet rozrząd nie był zmieniony a na blacie stuknęło 220 tys. km. O filtrach nie wspomnę.

 

Kup od Niemca auto.

Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano
u mnie było podobnie no i okazało się że zbiorniczek od podciśnienia był nieszczely zakleiłem i wszystko wróciło do normy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak z własnych ostatnich doświadczeń, przyjrzał bym się też temperaturze silnika. Niesprawne termostaty = niedogrzany silnik co w krótkich trasach może dać spalanie wyższe o 1-2l.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.