Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam BMW 525i e39 po lifcie,1.5 miesiace temu zamontowalem sekwencje stag 300plus,przejechalem 2 tys km i nie bylo zadnych problemów,teraz zaśweciła mi kontrola żółta check,po podjechaniu do gazownikow podlaczyli komputer i odczytali ze to bogata/uboga mieszanka skasowali błąd,fakt zniknąła kontrolka ale po przejechaniu 10km znów mi zaświeciła,wiec podjechalem do elektryka pod inny komputer to wykazało ze to sonda lamda.

 

co to moze byc?

chodzi dobrze,nie faluje,nie ma zadnych problemów,pali mi teraz zima 14-15 litrów gazu.

 

czy to nie przypadkiem zle ustawione?czy to wina emulatora gazu?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Trzeba auto dobrze zdiagnozować.Jeśli sonda po skasowaniu błędu ma dobre odczyty to przyczyny szukałbym w niewłaściwej regulacji instalacji gazowej.Jakie masz wtryskiwacze do gazu?Czy gaz był strojony na trasie z laptopem?
Opublikowano
wstryskiwacze mam Magic Jet,a tego to nawet nie wiem czy byl strojony na trasie,chce po świetach jechac do gazownika na poprawę regulacji.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

Skoro MagicJet to potrzeba dać korekty po temperaturze w Stagu.Mam to samo u siebie.MagicJet ma bardzo zmienną charakterystykę względem temperatury.Jak będziesz u gazownika to zapytaj czy ustawiał korekty po tempaeraturze.

Stag 300 Plus ma taką opcję.No i strojenie na trasie to podstawa.

Opublikowano
Oki to podjade zeby sprawdzil i ustawił,dzis wyjechałem z rodzinki wolno na trojce to nie raz mi szarpał autem,fakt sprawdziłem na benyznie tego nie było,wiec podejrzewam ze cos nie tak z gazem i raz mi falowały obroty jak dojezdzałem do skrzyzowania.musze z tym zrobic porzadek

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
rzeczywiscie byla zła jakosc zatankowanego gazu,pojezdzilem teraz i chodzi o niebo lepiej;)

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

Tak samo miałem jak jechałem przez Niemcy, Francję, i Hiszpanię lepsza jakość LPG i po zatankowaniu i przejechaniu kilkunastu kilometrów żółty Check ...........

 

Następnym razem zainwestuje w Staga Premium :lol:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
I znów mi zaświeciła kontrolka,pojechałem znów do gazownika podłaczył 2 komputery jeden przy silniku a drugi pod deską na kierownicy,niby ndy pokazały sprawne i ze jest ok,temperatura tez wszystko ok,skasował bład kontrolka check znikneła,zapłaciłem 20zł i odjechałem.Przejechałem 70km i teraz wjechałem do garazu i teraz zaswieciła mi kontrolka,juz nie mam siły powiedzcie co mam robic?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
ok zrobie zdjecia to wrzuce

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
a powiedzcie mi bo czasem smierdzi gazem,jak odpalam zimny silnik i akurat przelacza na gaz to smrod gazu w kabinie czuc i to mocno.niby sprawdzili szczelnosc ze niby wszystko ok a to nie mozliwe

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

reduktor Nico,wielozawór tomasetto h200/204-30,system kontroli stag 300 plus,czujnik wpgh-1,wstryskiwacze magic jet

 

http://img716.imageshack.us/i/gazb.jpg/

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Nie znam tego reduktora za dobrze.Ale obejrzyj czy nie ma na zewnątrz wyjścia z zaworu bezpieczeństwa.Tamtędy może nieraz gazu puszczać na zewnątrz.Na zdjęciach jak widać jest parę rzeczy do poprawienia.Po pierwsze to przydałoby się sporo skrócić przewody od wtryskiwaczy do kolektora.Po drugie zrobić kompensację między listwami.Połączyć je między sobą aby wyrównać ciśnienie.No i podstawa to dobrze zrobione nawierty w kolektorze jak kolega powyżej napisał.
Opublikowano

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nie wiem jak maja podłączone ale zobacz i zrób tak:

 

Ściągnij pokrywę wtryskiwaczy benzynowych jest przykręcona na śrubki m6 pod klapkami

 

Pod wtyczkami na wtryskiwaczach gazowych masz nr poszczególnych sekcji 1,2,3.......itd

 

Jeden powinno iść od strony wiatraka,i zobacz czy czasem nie jest pomylona wtyczka w stosunku do wężyka i sekcji kolektora

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.