Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W moim wypadku nie mam problemu z lampką. ( nie dezaktywuję systemu )

System ogólne mi się bardzo podoba i się do niego tak przyzwyczaiłem że jak się nie włącza to panikuję .

W moim odczuciu tylko trochę za bardzo szarpie w momencie uruchomienia ( nie wiem ale wydaje mi się że wcześniej było lepiej )

A tak ogólnie to cisza jak stoisz na światłach i radio cichutko gra - fantastycznie .

 

Uspokoili mnie w serwisie, że silniki mają pompę oleju na elektryce i nie ma problemu z chłodzeniem turbiny.

A co do rozrusznika to jeszcze nie spotkałem samochodu do 5 lat który by miał z nim problem, a akumulator to i tak dwa lata i jest do wymiany nie ważne w jakim aucie.

Witam,

pamiętałem Twój istotny dla nas post i dziś miałem przyjemność rozmawiać z mistrzem autoryzowanego serwisu BMW, który powiedział mi, że podczas gdy wyłączy się silnik po zatrzymaniu w wyniku aktywowania funkcji START/STOP nie ma chłodzenia turbiny olejem.

Turbina jest chłodzona cieczą w wersjach beznynowych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

pamiętałem Twój istotny dla nas post i dziś miałem przyjemność rozmawiać z mistrzem autoryzowanego serwisu BMW, który powiedział mi, że podczas gdy wyłączy się silnik po zatrzymaniu w wyniku aktywowania funkcji START/STOP nie ma chłodzenia turbiny olejem.

Turbina jest chłodzona cieczą w wersjach beznynowych.

Przepraszam, ale straciłem wątek, czy to znaczy, że Dieslach turbina NIE jest w ogóle chłodzona na postoju?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Przepraszam, ale straciłem wątek, czy to znaczy, że Dieslach turbina NIE jest w ogóle chłodzona na postoju?

Właśnie dlatego o tym napisałem, gdy tylko otrzymałem sprzeczne informacje do tych opublikowanych wcześniej na forum. Mistrz serwisu radził, aby opcję START/STOP wyłączać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przepraszam, ale straciłem wątek, czy to znaczy, że Dieslach turbina NIE jest w ogóle chłodzona na postoju?

Właśnie dlatego o tym napisałem, gdy tylko otrzymałem sprzeczne informacje do tych opublikowanych wcześniej na forum. Mistrz serwisu radził, aby opcję START/STOP wyłączać.

Ciekawe jak w końcu to jest.

 

Dobrze pamiętam, z jazdy testowej, że sprzedawca pierwsze co zrobił to wyłączył START/STOP zanim zasiadłem za "kółkiem".

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! Czy ktoś nadal walczy ze stukami z przekładni kierowniczej? Ja miałem wymienioną przy ok. 20tys,po następnych 7tys stuki wróciły. Niektórzy mają już trzecią przekładnię i problemik nadal występuje.Podobno nowe X3 mają już trzecią generację przekładni i ponoć poprawy nie ma.Dealerzy bardzo nalegają na przedłużenie gwarancji na następne lata [ w nowych autach innych marek tego nie było].Chyba jest to jedyny sposób na wyeliminowanie tej wady [może za dziesiątym razem :lol: ].Trwałość systemu start-stop oraz turbinki też budzi moje wątpliwości.Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam! Czy ktoś nadal walczy ze stukami z przekładni kierowniczej? Ja miałem wymienioną przy ok. 20tys,po następnych 7tys stuki wróciły. Niektórzy mają już trzecią przekładnię i problemik nadal występuje.Podobno nowe X3 mają już trzecią generację przekładni i ponoć poprawy nie ma.Dealerzy bardzo nalegają na przedłużenie gwarancji na następne lata [ w nowych autach innych marek tego nie było].Chyba jest to jedyny sposób na wyeliminowanie tej wady [może za dziesiątym razem :lol: ].Trwałość systemu start-stop oraz turbinki też budzi moje wątpliwości.Pozdrawiam

 

Jak się objawia to stukanie, kiedyś mi się "wydawało", że coś stuka, ale nie jestem pewien czy mi się zdawało. Czy to zawsze stuka, czy w specyficznych warunkach... proszę sprecyzuj.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Moderatorzy
Opublikowano
Moja ma 15tys. i nie stuka.Jak to się objawia??
Opublikowano
Gdzieś wcześniej było to już opisywane.Stuki wyrażnie słychac po stronie kierowcy przy skręconych kołach w lewo podczas najazdu na nierówność. Ja mam niestety taki wyjazd z garażu ,że codzienny stuk przypomina mi o problemie .Nadal nikt nie wie czym to grozi.
Opublikowano
Witam! Czy ktoś nadal walczy ze stukami z przekładni kierowniczej? Ja miałem wymienioną przy ok. 20tys,po następnych 7tys stuki wróciły. Niektórzy mają już trzecią przekładnię i problemik nadal występuje.Podobno nowe X3 mają już trzecią generację przekładni i ponoć poprawy nie ma.Dealerzy bardzo nalegają na przedłużenie gwarancji na następne lata [ w nowych autach innych marek tego nie było].Chyba jest to jedyny sposób na wyeliminowanie tej wady [może za dziesiątym razem :lol: ].Trwałość systemu start-stop oraz turbinki też budzi moje wątpliwości.Pozdrawiam

 

JA miałem wymienianą jakieś m-c temu i wgrywane nowe oprogramowanie. Przyszła kolumna już dopracowana i jest ok, poza dziwnymi odgłosami trzeszczenia z prawej strony po wymianie kolumny. Problem zgłosiłem do ASO i zobaczymy co jest przyczyną

  • Moderatorzy
Opublikowano
Od 08.2012 jest już piaty wypust tych przekładni.
Opublikowano
W moim wypadku nie mam problemu z lampką. ( nie dezaktywuję systemu )

System ogólne mi się bardzo podoba i się do niego tak przyzwyczaiłem że jak się nie włącza to panikuję .

W moim odczuciu tylko trochę za bardzo szarpie w momencie uruchomienia ( nie wiem ale wydaje mi się że wcześniej było lepiej )

A tak ogólnie to cisza jak stoisz na światłach i radio cichutko gra - fantastycznie .

 

Uspokoili mnie w serwisie, że silniki mają pompę oleju na elektryce i nie ma problemu z chłodzeniem turbiny.

A co do rozrusznika to jeszcze nie spotkałem samochodu do 5 lat który by miał z nim problem, a akumulator to i tak dwa lata i jest do wymiany nie ważne w jakim aucie.

Witam,

pamiętałem Twój istotny dla nas post i dziś miałem przyjemność rozmawiać z mistrzem autoryzowanego serwisu BMW, który powiedział mi, że podczas gdy wyłączy się silnik po zatrzymaniu w wyniku aktywowania funkcji START/STOP nie ma chłodzenia turbiny olejem.

Turbina jest chłodzona cieczą w wersjach beznynowych.

 

 

Dziś podczas wizyty w serwisie ( montaż haka ) weryfikowalem ten temat i masz racje ( wcześniej wprowadzili mnie w błąd ) nie ma podtrzymania chłodzenia turbiny olejem. Jednak w benzynie dodatkowa pompa tez nie chlodzi turbiny.

 

 

Przy okazji programowania wgrali nowy soft ( dlaczego zajmuje to 8 godzin) efekt napis BMW na wyświetlaczu na powitanie. Jak w nowej trójce.

 

Swoją droga spytałem czy wymieniali już u kogoś turbine i zareczali ze nie .

A dla waszej wiadomości auto stop wyłączają programowo .

Opublikowano
Dziś podczas wizyty w serwisie ( montaż haka ) weryfikowalem ten temat i masz racje ( wcześniej wprowadzili mnie w błąd ) nie ma podtrzymania chłodzenia turbiny olejem. Jednak w benzynie dodatkowa pompa tez nie chlodzi turbiny.

 

 

Przy okazji programowania wgrali nowy soft ( dlaczego zajmuje to 8 godzin) efekt napis BMW na wyświetlaczu na powitanie. Jak w nowej trójce.

 

Swoją droga spytałem czy wymieniali już u kogoś turbine i zareczali ze nie .

A dla waszej wiadomości auto stop wyłączają programowo .

 

Jaką cenę zawołali za montaż haka. Chciałem zamontować, ale zażyczyli sobie ok 10 tyś (ori hak elektryk, sterownik i montaż)

Opublikowano
Za nieorginalny ( ręcznie wypinany ) 4.500 za całość minus rabaty. Jedyny minus dodatni 13 pinowa gniazdo, konieczna przejsciowka.

Co to znaczy "nieoryginalny". Czy to jest hak który kupiłeś poza BMW (np. Thule) i dałeś im do zamontowania, czy kupiony w BMW hak ręcznie odczepiany?

Opublikowano
Kupiony w serwisie ale nie z logo BMW ( marka haka westfalia ) . Przy okazji zmiany oprogramowania teraz start i stop odzywa się tez w temperaturach poniżej zera ( dziś -2 a działał jak zwykle. Poprzedniej zimy nie włączal się poniżej +5 )
Opublikowano
Kupiony w serwisie ale nie z logo BMW ( marka haka westfalia ) . Przy okazji zmiany oprogramowania teraz start i stop odzywa się tez w temperaturach poniżej zera ( dziś -2 a działał jak zwykle. Poprzedniej zimy nie włączal się poniżej +5 )

 

Też tak mam (-2stopnie i auto gaśnie)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie nie cytujemy postów które znajdują się bezpośrednio nad pisanym!!!
  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Byłem dziś w BMW i przyznano mi nową przekładnię kierowniczą :)

Przebieg 19tys.

Ma to swoje dobre strony bo po wymianie konieczne jest kodowanie całego auta czyli będę miał najnowszy soft za free.

Opublikowano
Byłem dziś w BMW i przyznano mi nową przekładnię kierowniczą :)

Przebieg 19tys.

Ma to swoje dobre strony bo po wymianie konieczne jest kodowanie całego auta czyli będę miał najnowszy soft za free.

 

Nie ciesz się zawczasu, mi wymienili i wracam do serwisu bo mam jakieś trzeszczenia zamiast stuków

Opublikowano (edytowane)

Witam Was.

Czy nie mieliście w Waszych F25 problemów z chowaniem się w zderzak spryskiwaczy lamp?

Problem pojawia się u mnie podczas intensywnego używania przy temperaturze poniżej 0 st. C. Jestem umówiony na ich wymianę.

Przednie lampy mi też ostatnio parują, ale nie wiem czy jest to powód do wymiany.

 

Dzięki z góry za Wasze odpowiedzi :-)

Edytowane przez radex321
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Was.

Czy nie mieliście w Waszych F25 problemów z chowaniem się w zderzak spryskiwaczy lamp?

Problem pojawia się u mnie podczas intensywnego używania podczas temperatury poniżej 0 st. C. Jestem umówiony na ich wymianę.

Przednie lampy mi też ostatnio parują, ale nie wiem czy jest to powód do wymiany.

 

Dzięki z góry za Wasze odpowiedzi :-)

 

Odnośnie Lamp - jeśli jest to powtarzający się problem - wymienią Ci bez szemrania, zrób zdjęcia z datą zdarzenia i zaprezentuj w servisie.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.