Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

WITAM WSZTSTKICH POSTANOWIŁEM DOŁĄCZYĆ DO FORUM BO STRES MNIE ZJADA.

MAM X3 F25 MANUALA 2D.

USTERKI.

KLOCKI TYŁK WYMIANA PRZY 18000KM

KLOCKI PRZÓD WYMIANA 20000KM

NA TĄ CHWILĘ MAM PRZEJECHANE 50TS KM

WYMIENIANO NAM 3 RAZY KLOCKI TYŁK 2 RAZY TARCZE

PRZÓD 2 RAZY TARCZE 2 RAZY KLOCKI. KUPILISMY PAKIET .

ZMIENILISMY DEALERA SERWIS I USTAWIONO NAM CHYBA LEPIEJ CZUJNIKI ZUŻYCIA I TERAZ CHYBA JEST OK.

LAMPA PRZEDNIA ZAPOCONA USZELNILI 2 RAZY OK

 

TYLNA SZYBA OGRZEWANIE AKCJA SERWISOWA WYMIENILI OK.

ZNACZEK X3 ZŁUSZCZONY WYMIENILI. OK

I

Edytowane przez MAKELO1
  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie krzycz, wyłącz CAPS-LOCK ;)

 

Druga sprawa nic tylko zdrowo prz#$%^ samochodem i zabrać AC po czym kupić inne auto :) i już chyba nie BMW? :) hehe

 

Swoją drogą jak masz auto na gwarancji bo domniemam, że pakiem exclusive posiadasz, także wal do serwisu i niech oni się martwią, sprawa będzie skomplikowana bo wiadomo jak ASO podchodzi do takich kwestii, jak trzeba będzie zainwestuj w rzeczoznawcę.

 

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak najwiecej probuj udokumentowac (nagranie wideo itp.), zale wysylaj na pismie do BMW Polska, itp.

 

powodzenia!

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj na Forum,

 

Rozumiem Twoje frustracje, ale... no właśnie ale:

 

1. Pisząc DUŻYMI literami, nic nie wskórasz, a wkurzysz wielu - wg. sieciowego Savoir-vivre'u pisanie dużymi literami oznacza KRZYCZENIE (a raczej darcie)....

 

2. Twój Post byłby lepiej odbierany jako osobny - odpowiednio nazwany - bo w tym ludzie piszą o pojedynczych przypadłościach, a nie o pechu (który Cię najwyraźniej prześladuje).

 

3. Żale rozumiemy i Ci współczujemy, ale kieruj je do BMW...

 

Powodzenia!

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Moderatorzy
Opublikowano
Daj nr. vin to sprawdzę co u Ciebie wymieniali i zdiagnozowali.
Opublikowano
Kieruję jak najbardziej tylko kupiono autko z myślą o jeżdzie ,a nie ciągłym serwisowaniu,poprostu dziele się opinią na temat F25 ,marka kojarzona jest z niezawodnością i precyzją ,widocznie te czasy minęły bezpowrotnie, szkoda.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kieruję jak najbardziej tylko kupiono autko z myślą o jeżdzie ,a nie ciągłym serwisowaniu

Kazdy z nas obecnych na forum, to fan marki, tak mi sie przynajmniej wydaje, no i takie ekscesy nas martwią. Wszyscy kupujący by się nim cieszyć, a przede wszystkim jazdą nim, a nie po to by odwozić go non-stop do serwisu...

 

Niestety wszystkie marki schodzą mniej lub bardziej na psy... Taki znak czasu.

 

Głowa do gòry będzie lepiej :cool2:

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

....Oooo własnie zaczął działać auto -start stop,jak na karuzeli.

Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa auto-stop nie interesuje mnie ogólna informacja ,tylko techniczna co jest z czym połączone co wyłącza go i włącza ,czy ma zwiazek np z alternatorem,lub innym mechanizmem?

Opublikowano

Kolego żeby sprawdzić czy start &stop działa wylacz 1.klime (ogólnie ) nawiew 2.swiatla 3 ustaw samochód w tryb podstawowy.( tj. Tak jak startuje )

Wtedy o ile akumulator jest świeży i nie ma poboru prądu to powinien działać .

Ogólnie system ten zbiera taka masę danych z całego samochodu ze naprawdę może zaskoczyć ( np skrecone koła i włączony kierunek ) . Ma bardzo skomplikowany algorytm i nadążyć za nim czasem nie sposób.

Ja mam automat to trochę inaczej dział niż w manualu.

 

Szczerze to ci współczuje. Co prawa ze swoim nie mam takich problemów ale kiedyś miałem taki samochód co częściej był w serwisie niż na drodze. Spylilem go po 2 latach mimo ze miałem jeszcze gwarancje. Po prostu nie wytrzymalem ( a bardzo mi się podobał jak kupowałem )

Opublikowano
Warto pamiętać, że Start-Stop przestaje też działać gdy temp. zewn. jest wyższa niż 30 st. C...

 

Tego nie potwierdzam, u mnie start/stop działa również powyżej 30 st.C.

Rzeczywiście sam algorytm jest skomplikowany, np. przy włączonej klimie jeżeli temperatura wewnątrz równa jest ustawionej, działa! Jednak w takiej sytuacji trzeba być przygotowanym na niespodziankę, silnik potrafi się włączyć w czasie postoju :wink: .

Opublikowano

Dorzucam swoje. W tej chwili ok 8500 przebiegu.

 

- dostęp komfortowy nie działa w kilku miejscach w-wy, głownie przy supermarketach

- prawy kierunkowskaz w błotniku się majta i może zaraz wylecieć

- skrzypi fotel pasażera

- ostatnio zaczęła trochę skrzypieć deska rozdzielcza

- przy otwieraniu szyby kierowcy pojawiło się lekkie terkotanie od uszczelki

 

Silnikowo i mehcanicznie wszystko super. Jestem bardzo zadwolony również z AT8. Spalanie średnie 8,7 co jak na te gabaryty przy silniku 30d jest wg mnie niezłym wynikiem. W trasie udaje mi się osiągać wyniki rzędu 6,5 ale trzeba się postarać :8)

 

ps. u mnie start stop działa przy >30st

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To chyba wina temperatury ,mam nadzieje ,gdzieś jest taki zapis że powyżej +30C nie działa -mam rozumieć że to normalne?

Jestem przekonany, ze gdzies to czytalem w instrukcji, ale mogę sie mylić. U mnie powyżej 30 silnik prawie nigdy sie nie wyłącza.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

U mnie start/stop działa również po przekroczeniu 30 st.C. Oczywiście rzadziej, bo jeżeli klimatyzacja nie "wyrabia" się z utrzymaniem zadanej temperatury wtedy samochód nie zgaśnie.

Podczas działania przy zgaszonym silniku klima działa mniej wydajnie. Podobnie jest w zimę gdy wnętrze samochodu nie jest rozgrzane do zadanej temperatury. Tak jak pisali przedmówcy zależności nie uruchomienia funkcji "start/stop" jest wiele: skręcone o conajmniej pół obrotu koło kierownicy, pedał hamulca za mało wciśnięty podczas postoju, silnik nie rozgrzany do odpowiedniej temp., słaby akumulator itd.

Opublikowano
To chyba wina temperatury ,mam nadzieje ,gdzieś jest taki zapis że powyżej +30C nie działa -mam rozumieć że to normalne?

Jestem przekonany, ze gdzies to czytalem w instrukcji, ale mogę sie mylić. U mnie powyżej 30 silnik prawie nigdy sie nie wyłącza.

Masz rację, że tak jest w instrukcji, że pow. 30 st. C i pon. 3 st. C nie działa system auto start/stop, ale u mnie się czasem wyłącza silnik pow. 30 st. C. ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Gdy masz włączoną klimę przy 30+ nie powinien wyłączać silnika.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wiatm! Urwał się kabelek [ciekawe jak mógł się sam urwać] na tylnej klapie koło lewego zawiasu - chyba od masy.Komputer nie pokazuje usterki.Ktoś wie czym to grozi? Serwisik umówił mnie na diagnostykę za 5 dni a mam kilka tras do zrobienia.Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
Niczym nie grozi ale dziwne że taka linka sama się urwała :)
Opublikowano
Też mi śię wydaje,że niczym to nie grozi. Zerwany kabel zobaczyłem przypadkowo podczas mycia auta.Kabelek do wymiany to odkręcenie 2 śrub = 5 min roboty,a pani w serwisie umówiła mnie jakby pół samochodu chcieli rozebrać [zabiła mnie pytaniem czy chcę oglądać auto na podnośniku}.Mam nadzieję,że masa na haku nie będzie wariować podczas ciągnięcia przyczepy.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Służy tylko do zbierania ładunków elektrycznych...
Opublikowano

A moja żona od początku wyłącza auto start stop :8)

 

 

I ja rozumiem....

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Opublikowano
Tez mam urwany ten kabelek. Dokladnie przy lewym zawiasie klapy, taki nieizolowany. Co to jest i czym to grozi?

 

Z tym kabelkiem to jakiś problem, ponieważ mi też się urwał i wymienili mi na nowy podczas przeglądu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.