Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam Panow

wiec temat opieral sie o pytaanie dotyczace jednego silnika benzynowego V8 4.4l w X6, a rozpisaliscie sie na temat dieslowskich pogadanek troche nie w tyym kierunku.................................. bo uzytkownikow V8 w benzynie jest w naszym kraju jak na lekarstwo

 

pozdrawiam wszystkich fanow prawdziwych benzynowych BMW (podkreslaaam fanow a nie ludzi co robia z tej marki wioche)

Ja (myślę że reszta też) jestem ciekaw jakie Kolega "bzyk168" ma auto, bo wypowiada się tak autorytatywnie już w pierwszym swoim poście...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bzyk byzka "zetelnie" w pierwszym poscie i w ogole sie nie przechwala... w przeciwienstwie do innych uczestnikow dyskusji

 

(...) zetelne opinie benzynowych BMW a nie przechwalki o hamowniach kto jakiego ma d... itp itd, napewwwno post ten sie zakonczy bo uzytkownikow V8 w benzynie jest w naszym kraju jak na lekarstwo

 

pozdrawiam wszystkich fanow prawdziwych benzynowych BMW (podkreslaaam fanow a nie ludzi co robia z tej marki wioche)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

bzyk byzka "zetelnie" w pierwszym poscie i w ogole sie nie przechwala... w przeciwienstwie do innych uczestnikow dyskusji

 

dzieki bono

 

wiec Panie macznik(choc tez jest to smieszne pytanie takjakbys pytal czy masz dluzszegi czy ja) nie mam diesla mam benzynowke drobna jak do tej pory bo tylko e36 2.5l aktualnie nosze sie z zamiarem kupienia v8 tej Bawarskiej marki dlatego wszedlem w ten temat, ale jak powiedzial bono nie przechwalam sie i nie strugam z siebie palanta a poszukuje zetelnych informacji a niestety po wejsciu na ten temat takowychh nie uzyskalem do tego wyczytalem tez opinie o ludziach xco doklejaja sobie M aby dodac koni, heh tak popieram jest to wiocha ale nie dotyczy to tylko starych BMW ( ja akurat auto utrzymuje w oryginale jak jakas czesc mi paadnie zamawiam z REAL OEM lub kupuje w salonie w Dreznie) a niektozy nawet ze swoich diezli robia M-ki ale tego wy nie zauwazacie choc wydech skierowany jest ku dolowi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chyba byzk nie wyczul ironii... ale coz - nie moj problem

 

BTW - "zetelnie" pisze sie rzetelnie

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

wyczulem dokladnie ale byla kierowana w moja strone dlatego odpowiadam na jakies smieszne skargi a co do tego bledu ort. to powinienes wczytac sie w temat ja tylko zacytowalem poprzednika i nie patrzylem co i jak on pisal

pozdrawiam

Opublikowano
czyli powinieness skierowac ta argumentacje do siebie... i raczej to jest ironia :lol: bo to Ty napisaless byka ortograficznego nie ja ale nie do tego jest te forum... wiec czy odnajdzie siee tu jakis posiadacz v8 w benzynie co mi zachwali ten silnik???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bzyk, dokoncz lepiej podstawowke i wtedy moze zacznij sie wypowiadac

 

odnosnie 4,4 - jesli tu nikt nie chce ci pomoc, to moze pomoga cie w Dreznie?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
bzyk, dokoncz lepiej podstawowke i wtedy moze zacznij sie wypowiadac

 

odnosnie 4,4 - jesli tu nikt nie chce ci pomoc, to moze pomoga cie w Dreznie?

Bono, pełny szacun dla Ciebie

:cool2: :cool2:

Opublikowano

byc moze tak pomoga napewno niz wy dizlarze szacunek dla ciebie chlopaku 3m swojego dieselka w garazu i czekaj az wprowadza lpg do diesli wtedy bedziesz mogl odwiedzic ulice swoje miejscowosci... podstawowke dawno skonczylem ale widze ze raczej ty powinienes sie zabrac do ksiazek i moze wniknac w aspekt psychologiczny bo widze ze bardzo cie boli posiadanie moich kontaktow za granica oraz ze chec utrzymania auta w oryginale no ale to twoja sprawa moze jakis lekaarz ci pomoze

jak chcesz kupie ci M na tylna klape zebys czol sie lepszy odemnie :D

pozdrawiam bo widze ze znalesc tu czlowieka godnego rozmowy na poziomie graniczy z cudem

Opublikowano
znalesc tu czlowieka godnego rozmowy na poziomie graniczy z cudem

Wszystko zależy od tego na jakiej wysokości kultury osobistej i intelektualnego wyrafinowania będziemy łapali "ten" poziom :mrgreen:

Opublikowano
wiesz wydaje mi sie ze zaczalem od pozytywnego pytania dotyczacego tematu... no ale zaraz 2 uzytkownikow podlapalo to i zjechali na nizszy poziom rozmowy dogadujac mi o jakims poziomie podstawowki itp wiec nie wiem z kim na forum do czynienia bo robienie z posiadaczy starszych aut wiesniakow nie jest fajne sa wkoncu prawdziwi milosnicy tej marki ktorzy znaja sie na zeczy i nie zrobia bagna ze swojego auta, choc tez uwazam ze sa tez tacy co niepowinni posiadac tej marki auta... no ale takie sa realia
Opublikowano

i wkoncu cos ciekawego:D

no tak V8 ma ten ekscytujacy pomruk ktory dziala jak ''magnes na cipki'' a co do zbiornika to nie od dzis wiadomo ze BMW lubi chlonac paliwo dlatego raczej jest to normalna sprawa :wink:

Opublikowano

to nie jest kwestia "picia" tylko tak jak napisał:

 

Witam,

osiągi znakomite, dźwięk silnika powalający, jedyna niedogodność to mały zbiornik paliwa:D

pozdr

 

wilekości zbiornika (cztaj zasięgu na baku), auta takie nie są kupowane dla oszczędności ale tankowanie co "300km" może być nie do zaakceptowania przez wielu potencjalnych użytkowników...

 

ja osobiście zaliczam się do tych osób,

 

dziwi mnie dlaczego nie ma np. tak jak w Mercedesie możliwości dokupienie większego zbiornika a podstawowy jest i tak mniejszy od podstawowego innych marek...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Witam,

osiągi znakomite, dźwięk silnika powalający, jedyna niedogodność to mały zbiornik paliwa:D

pozdr

 

Podpisuje się pod tym, niesamowity jest ten silnik z możliwością podciągnięcia do 500KM :twisted:

Czasami się zastanawiam czy jest sens wydawać kasę na wersję M, ale zawsze pozostaje jakiś niedosyt.

Dźwięk seryjny jest jak V8 ale szału nie robi, można zmienić cat back, wtedy jesteśmy w innym świecie.

Reszta bez zmian, średnio robi się 250-350km na baku, ale to norma w V8.

 

Pozdr.

Opublikowano
aczej norma i kwestia ciezkiej nogi, ale czy postoj co 300 km na kawe i natankowanie auta to klopot, fakt ze malolitrazowki robia wiecej km, ale wrazenia z jazdy nieporownywalne;D
Opublikowano
Przesadzacie Panowie. Mój zbiornik ma 85 l pojemności i zakladam że 50i ma taki sam. Samochód z tego co pamiętam tylko raz spalił w cyklu mieszanym 20l/100km . W tej chwili średnie spalanie w granicach 17-18 co daje dystans do przejechania w granicach co najmniej 400km. Mala dygresja . Proszę niech na temat spalania 48i i 50i wypowiadają sie osoby które tymi samochodami jeżdżą . Większość którzy próbują sie na ten temat wypowiadać to albo użytkownicy diesel x5 lub innych marek bmw. Mam wrażenie jakby niektórzy z nich na siłę usprawiedliwiali swój zakup diesla podawaniem z kosmosu wziętych wartości spalania ;) .Jeśli kogos uraziłem to sorry ....
Opublikowano
Przesadzacie Panowie. Mój zbiornik ma 85 l pojemności i zakladam że 50i ma taki sam. Samochód z tego co pamiętam tylko raz spalił w cyklu mieszanym 20l/100km . W tej chwili średnie spalanie w granicach 17-18 co daje dystans do przejechania w granicach co najmniej 400km.

Dokładnie tyle litrów ma zbiornik paliwa. Co +/- 4 godziny jazdy potrzeba się zatankować i zrobić siku - mnie to nie przeszkadza...

Mala dygresja . Proszę niech na temat spalania 48i i 50i wypowiadają sie osoby które tymi samochodami jeżdżą . Większość którzy próbują sie na ten temat wypowiadać to albo użytkownicy diesel x5 lub innych marek bmw. Mam wrażenie jakby niektórzy z nich na siłę usprawiedliwiali swój zakup diesla podawaniem z kosmosu wziętych wartości spalania ;) .Jeśli kogos uraziłem to sorry ....

Podpisuję się pod tym oboma rękami - bo leczenie kompleksów typu "że w życiu nie kupił bym takiego smoka" nic nie wnosi do tematu i tylko nabija posty tym niespełnionym.

Opublikowano

Witam,

do wielkości baku odniosłem się przez wgląd na poprzednie auta którymi jeździłem i wciąż jeżdżę(sprzedaż coś mi nie idzie).

Faktem jest że E60 tankowałem co 800km, x6 z z trudem przejadę 400km, może słabo się staram, może mi nie zależy na rekordowo niskim spalaniu. Spalanie na autostradzie normalnie 18l (do 200), super oszczędnie 14l (do 130) jazda Wrocław do 25l. Żeby było jasne, auto kupiłem z pełną premedytacją z takim silnikiem, ze względów ekonomicznych.

Diesla już nie chciałem, przy moim szacowanym przebiegu tym autem do 20 000 km rocznie do paliwa dokładam ok 7500zł na rok, jazda pól na pól miasto-trasa, dieslem 4.0d jeździłem trasa 12-13L miasto 16-17L. Przez 50000km zmieniłem klocki hamulcowe i tyle... Wiem co trapi użytkowników wersji diesla, znam je z autopsji. Diesle mniej palą, fajnie jeżdżą do momentu jak zaczynają się problemy, które można rozwiązać, tylko zabiera to czas i pieniądze. Serwisy co się znają kasują niemiłosiernie, Ci co są tani nie maja pojęcia, szkoda auta, nerwów i czasu. I tu wracam do względów ekonomicznych, wole mojego smoka benzynowego, moje dobre samopoczucie jak nim jadę i uśmiech przemiłej Pani ze stacji paliw którą tak często odwiedzam niż klekota na którego widok szelmowsko szczerzy się serwisant. W moim przypadku wybór zdecydowanie na korzyść 5.0i.

 

pozdrawiam

Opublikowano
...przy moim szacowanym przebiegu tym autem do 20 000 km rocznie do paliwa dokładam ok 7500zł na rok, jazda pól na pól miasto-trasa

Chyba mniej "dokładasz", bo za 12 - 15 litrów ropy / 100 km też trzeba by coś zapłacić...

... moje dobre samopoczucie jak nim jadę i uśmiech przemiłej Pani ze stacji paliw którą tak często odwiedzam

Tak jest, potwierdzam - uśmiechy tych dziewcząt na stacjach paliw są bezcenne !!!

:wink:

Opublikowano
ho,ho niektórzy muszą własne ego dowartościować :D Tak jak by panie na stacjach wiedziały co macie pod maską :mrgreen:
Opublikowano
ho,ho niektórzy muszą własne ego dowartościować :D Tak jak by panie na stacjach wiedziały co macie pod maską :mrgreen:

No... w sumie tak... Każdy chłop jest próżny i potrzebuje ekstra akceptacji (czyli dowartościowania). Dlatego takie super auto kupuje się dla siebie ale i dla innych (czytaj dla m.in.tych panienek). Szczerze i prosto.

Bo one (te panny) dobrze wiedzą co się ma pod maską... :D

 

To tak jak pisałem w którymś wcześniejszym poście: są tacy którym czegoś brakuje (np. paru koni) i wyładowywują tutaj swoje kompeksy.

Opublikowano
Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że bmw wkłada też turbiny do silników benzynowych. Gdzie tu teraz przewaga benzyn nad dieslami jeżeli chodzi o koszty naprawy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.