Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam sie nad zakupem X6 i najbardziej podoba mi sie silnik 4.4 V8 :D

Czy ktos z Was posiada taki silnik ? Jesli tak to prosze o jego recenzje :)

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Napewno jest najmocniejszy/najwiecej pali/najwieksze zdumienie u osob które chca się ścigać na światłach - Merce ML/Cayenne itp. (Cayenne w każdej wersji - podejrzewam nawet, że byłyby szanse z turbo s - ja swoja 40d bez chipu wygrałem z turbo... Duże było zdziwienie u pana z Porsche) - z turbo s nie miałem jeszcze okazji ale podejrzewam, ze bym przegrał.... Z reszta to nie ta pólka cenowa, bo za turbo s moge miec x6m z super wyposażeniem, a jak wiemy x6m wygrywa z turbo s...

 

Ja na Twoim miejscu pokusiłbym sie o wersje M:)

Opublikowano

takim autem? to jest czołg na 4 kołach :) co z tego ze ma 500 km? cisnął równo a nawet wygrywał (o długosc samochodu) do 80 km/k przy 100 sie zrównałem przy 120 zacząłem go wyprzedzac razem odpuściliśmy przy 140... Nie wiem w czym problem ze "nie miał bym szans" ja jeżdże na 19 calowych kołach tamto cayenne moze miało 21 nie wiem noc była... A rozmiar koł dużo zmienia... Co nie zmienia faktu ze Cayenne jest [bAD] :norty:

 

Ile kosztuje taki chip? Wpływa to na gwarancję?

Opublikowano

cayenne turbo 2010 robi wiatrak z x5 3.5 d ( zrobiony na 340 km ) wiec seryjne 4.0d nie ma wogole podjazdu do turbo. predzej do cayenne S ale tego nie sprawdzalem

4.4 + robisz program i mozesz wyciagnac 500 km+ . jezeli nie przeraza Cie spalanie to ładuj sie w niego :lol:

Opublikowano

4.4 + robisz program = tracisz gwarancje

Nie tędy droga :D

Wydaje mi się, że przyspieszenie z 4.4 będzie wystarczające :o

Opublikowano
cayenne turbo 2010 robi wiatrak z x5 3.5 d ( zrobiony na 340 km ) wiec seryjne 4.0d nie ma wogole podjazdu do turbo. predzej do cayenne S ale tego nie sprawdzalem

4.4 + robisz program i mozesz wyciagnac 500 km+ . jezeli nie przeraza Cie spalanie to ładuj sie w niego :lol:

 

Może było S - w każdym bądź razie z tyłu było wyraźnie TURBO :P moze sobie przykleił napis, tak jak dresiarze w e46 M :P

Opublikowano (edytowane)
Panowie reeasumujac nie ma bata aby x6 4.0 lyknelo cayenna turbo, Amen Edytowane przez henake
http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano
Stare turbo ma 5.6 do paki. Jezeli rzeczywiscie mial walce to spokojnie ma na nich sekunde w plecy, czyli wychodzi tyle co 40d :norty:
Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Może było S - w każdym bądź razie z tyłu było wyraźnie TURBO :P moze sobie przykleił napis, tak jak dresiarze w e46 M :P

raczej tak :mrgreen:

masz fajne auto :cool2: ale z racji tego, ze 99% Twoich motorow (4.0d) nie trzyma parametrow :mad2: ma byc ponad 300KM i ponad 600Nm a jest realnie 280KM_570Nm wiec jak spotkane PORSCHE bylo sprawne a kierowca nie robil sobie zartow :mrgreen: to nie mogles przyspieszac porownywalnie szybko...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Co do nie trzymania serii, w serwisie powiedzieli, że mogą podać namiary na hamownie na której wyjdzie te 300km a pomiary były robione na jakichś niedostępnym u nas hamowniach... Ciekawe, trochę szkoda wydać mi 300zł, żeby dowiedzieć się czy auto ma 20 km więcej czy mniej.. Jak hamowałem x3 35d na jednej hamowni pokazało 260km na drugiej 277km.

Dziś odebrałem z serwisu moje 40d po wymianie turbin oraz sterowników auto niesamowicie się odpycha, dla porównania miałem 2 dni X6 40d, z przebiegiem 500km które jeździło gorzej.

Opublikowano
Co do nie trzymania serii, w serwisie powiedzieli, że mogą podać namiary na hamownie na której wyjdzie te 300km a pomiary były robione na jakichś niedostępnym u nas hamowniach...

ASO przekazuje różne śmieszne stwierdzenia-opinie :mrgreen: ....

BMW oryginalnie jest hamowane na hamowniach obciążeniowych, tu nie ma znaczenia na jaką pojedziesz hamownię obciążeniową wynik powinnien być zbliżony do zapisanego...taką hamownię ma m.in. MASTERS w W-wie...

jak ja się hamowałem w MASTERSIE to powinnienem mieć wg deklaracji BMW 245KM/540Nm a wyszło 250KM/540Nm...w tym samym dniu pojechałem na hamownie inercyjną VTECH (inna zasada pomiaru) i tam wyszło 242KM/555Nm plus oczywiście przesunięcie wartości w "prawo" (w większe wartości obrotowe)...z racji różnicy zasady pomiarów tak powinno wyjść...

Ciekawe, trochę szkoda wydać mi 300zł, żeby dowiedzieć się czy auto ma 20 km więcej czy mniej.

takie ceny pojawiaja sie w cennikach, jak konkretnie zadzwonisz to hamuja za 100zl...pozdr.

edit 1:

podczas jednej z wizyt w ASO wgrano mi "nowy" soft, który był niższy od deklarowanego o ~10%...błąd softu wykrył i usunął Tuner w ciągu "kilku" minut przywracając parametry z serii, ASO oczywiście mówiło żebym "spadał" ponieważ wszystko wg nich jest OK :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja robiłem wirusa w latach świetlności VTG w 530d 231ps przy przebiegu poniżej 5 tyś. Seria pokazała 237km. Wcale nie żałuję, że nie wybrałem 535d.

Wychodzi na to, że biturbo jest ok. 20 tyś droższe od 3litrowca z jedną turbiną a jak widać w praktyce tych koni nie jest o wiele więcej a na pewno nie są one warte powiedzmy tych 20 tysi. Kupując 40d myślałem, że moc będzie autentyczna, choć w porównaniu 35d jeździ widocznie lepiej.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam

ten nowy silnik 40d po programie i nowej skrzyni jest zaje....

 

przed programem od 0-120 jechał dobrze,ale teraz po programie jedzie dobrze do 200km

Opublikowano

skrzynia zaje...

przy 205km/h obroty 3tys

pali po programie w miescie 16 a w trasie 13

ja mam noge bardzo ciężką

 

jakbym kupił 4.4 v8 to osiągi byłyby podobne a bezyny pewnie byłoby 35l miasto i 19l trasa

Opublikowano
a nie masz kłopotów z filterm cząstek stałych ?

I jak ktoś zrobi to z głową to też nie będzie.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

filtr cząstek stałych w nowym samochodzie?

 

pewnie da znać po 20tyś

 

mam nadzieje że jak będę systematycznie go przepalał na trasie,to nic mu niebędzie

 

bardziej bym się obawiał turbin

 

wiadomo że trzeba jeżdzić z głową

Opublikowano

przed programem miałem 280 km mimo że papiery pisały 306km

 

teraz jest 370km i 700N przy tej nowej skrzyni naprawdę daje radę.

jak na disla jest ok

Opublikowano

tak myslę że dałbym radę z 4,4 V8,albo szły by równo.

a przecież to jest tylko 3 litrowy disel, naprawdę bmw zrobiło najlepszy silnik disla.

na dień dzisiejszy niema lepszego. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.