Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przepływka, vacum, dolot, czujnik ciśnienia doładowania, zawory sterujące, zapieczone kierownice turbiny, zapchane katy, niewydolne wtryskiwacze.
Opublikowano

dzieki wielkie za pomoc :) mam nam nadzieje ze jak to wyczyszcze to bedzie ok.Dzisisaj sie za to zabieram,dam znac jak sie sprwy maja po czyszczeniu.

p.s. niedlugo chyba zostane mechanikiem jak bede dalej forum czytał,wiele ciekawych i przydatnych rzeczy mozna sie dowiedziec ,a mechanicy rece rozkładaja i nie wiedza co jest z moja Bunia :( .Trzeba sobie radzic samemu,tagze jeszcze raz dziekki za pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak się przyłożysz do lektury to naprawdę jest to wszystko że tak powiem "do ogarnięcia". Większość mechaników to partacze potrafiący jedynie odkręcać koła... dlatego nie ma co wydawać kasy na PARTACZY a robić auto samemu :cool2: pozdr
Opublikowano

własnie odkrecilem zawor turbo i jest brudny,ale na odlączonym zaworze i węzach cisnieniowych od niego i turba auto chodzi praktycznie tak samo tylko turba nie slychac.Co wy na to ?????????

 

Pozdrawiam

Opublikowano

a,wiec tak jak odlaczylem zawor od turbo to krecil tak samo tylko ze turbo sie nie wlaczalo krecil tylko do max 4000 obr i koniec niechcial dalej.Na odlaczonym zaworze egr bez zmian turbo sie wlaczalo ale kreci max 4000ob i muli.Mysle ze to jednak przeplywomierz co wy na to mieliscie takie objawy na walnietym przeplywomierzu?????????????????????

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

A wiec tak; zawor od turbo i egr wyczyszcone auto zaczeło jechac :)nieraz przerywa ciag i zaraz znowu ciagnie.wsumie jest prawie ok,ale trzeba odczekac 2 sekundy jak sie wdepnie w podloge zeby zaczął jechac ciekawe jaka jest tego przyczyna?????????

Opublikowano
Naprawdę jest banał, ale będę powtarzał: WYMIEŃ WĘŻYKI PODCIŚNIENIA!!! nieszczelny układ podciśnienia powoduje chwilową zamułkę. Do tego czyszczenie czujnika ciśnienia doładowania w ssącym.
Opublikowano

jeden maly zaworek obok tego zaworu egr jest z jednej strony zalepiony,nie wiem gdzie ma isc tam gdzie jest zaslepione,moze ktros wie????

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tak jeszcze na marginesie. Jeśli nie kręciłeś silnika pod obciążeniem, to przy stojącym aucie obroty nigdy nie wzrosną powyżej 4000. Jakieś takie zabezpieczenie :D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.