Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
artek orientujesz się ile ASO chciało za dołożenie webasto ?
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
artek orientujesz się ile ASO chciało za dołożenie webasto ?

 

za sam zestaw doposażeniowy powiedzieli, że 7 tys. Dalej już nie drążyłem tematu bo to spora kwota, a i przeróbki związane z wywaleniem grzałki nie za bardzo mi się widziały. W e39 dołożenie webasta czy też uruchomienie go do dogrzewania kabiny było dużo prostsze.

e61 530D 2007 Touring
Opublikowano
...Ale ty kolego zapewne nie pamiętasz tych czasów. Pierwszych Polonezów zapewne też nie. W tych autach nie zgadzało się prawie nic, ale ogrzewanie akurat było okey.

 

No i będziesz miał problem rozwiązany. Mówię śmiertelnie poważnie. To były bardzo dobre samochody, cieplutkie, grzały jak cholera no i tanie w utrzymaniu, Nie to co BMW gdzie za kupę kasy wszytko wymienisz i problem dalej nie rozwiązany. W poldku jak Ci się coś zepsuje na 100% sobie sam naprawisz za małe pieniądze. No i jakby nie było tylny napęd! Podejrzewam, że nie odczujesz równicy w prowadzeniu. Jak będziesz kupował to szukaj okazji. Najlepiej kup od jakiegoś dziadka albo księdza. Zdarzają się jeszcze egzemplarze z folią na siedzeniach. Powodzenia.

Opublikowano
Co do grzałki to jest na pewno bo zaraz po zakupie chciałem dołożyć webasto i na ten problem zwrócili mi uwagę w aso

 

Ja mogę stwierdzić że jej nie ma przejrzałem wszystkie diagramy ,które maja coś wspólnego z układem chłodzenia silnika & ogrzewania wnętrza co do ASO i dydrymałów przez nich opowiadanych to chodzą już o tym legendy podobnie jak o tej grzałce elektrycznej :norty:

Opublikowano

nie chce mi się wierzyć, żeby wprowadzali w błąd. Przecież zastanawiałem się nad dołożeniem u nich zestawu za sporą kwotę .... ale niczego nie można wykluczyć.

Jeśli masz fabryczne webasto, które nie działa to zacząłby od tego. Jakby nie było ono jest wpięte w ten sam układ. W e39 dogrzewało silnik, co było słychać i czuć na zewnątrz. Zacznij też od poszukania bezpiecznika tego webasta. Czasami taka głupota może być przyczyną. Jeśli temp. silnika nie dochodzą, albo nie trzymają ok. 90 to też termostaty do wymiany.

e61 530D 2007 Touring
Opublikowano

To może kolego powtórz raz jeszcze te "dobre" rady, bo jakoś nie zauważyłem, w którym miejscu jest podane to co boli mój samochód.

Bardzo ciebie proszę napisz lub podaj link do tego fragmentu i zostaw te uszczepliwości dla kogoś innego.

Opublikowano

To jest Twój wątek:

 

viewtopic.php?f=73&t=141814

 

Dostałeś radę aby wymienić termostaty. Wymieniłeś? Nie podałeś nawet jaką silnik ma temperaturę. Sprawdziłeś? Jedź chłopie do ASO i przestań zanudzać jak nie jesteś w stanie wykonać podstawowych kroków.

 

To mój ostatni post do Ciebie, Sam się dziwie, że go napisałem.

Opublikowano

Wszystko fajnie, ale ty piszesz, że termostaty są dwa a ktoś inny pisze, że jest tylko jeden.

Sam widzisz, że to wszystko nie trzyma sie kupy.

viewtopic.php?f=73&t=141814

przez Kowal e-36 » 07 Sty 2011 12:49

 

Robuniek napisał(a):

Ale który termostat, gdyż są dwa ?

 

Z tego co widzę to jeździsz 525i jeśli tak to termostat jest jeden

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=35&hl=17

Objawy ,które opisujesz wskazują na uszkodzenie termostatu - wymień i po sprawie

 

 

Ps. Ktoś inny w innym miejscu napisał, że gdyby zimno robiło się na postaoju a nie podczas jazdy to mam padnięty termostat, a jeśli jest odwrotnie to nie jest to wina termostatu.

Komu mam wierzyć ? A na dodatek nie wiem nadal, czy mam jeden czy dwa termostaty?

Opublikowano
2 termostaty są w dieslach w benzynie masz 1. Na diagnozę zapraszam do ASO lub innego mechanika, a nie na forum tutaj nikt Ci auta nie naprawi, bo niby jak mamy Ci zajrzeć wirtualnie pod komorę silnika ? ;) O 100% diagnozę nie pyta się na forum, bo wróżyć nie umiemy, ani profesjonalnymi mechanikami poza nielicznymi przypadkami też nie jesteśmy. Tak więc zadzwoń do mechanika i umów się na wizytę... To jedyna słuszna rada lepszej tutaj nie dostaniesz. W typowych usterkach jesteśmy w stanie coś pomóc, Ty masz raczej coś rzadkiego więc oddaj to w ręce specjalistów, a jak załatwisz sprawę to proszę opisz swój przypadek na forum, abyśmy wiedzieli co było przyczyną;)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Bardzo dziękuję, za jednoznaczne rozstrzygnięcie, że mam tylko jeden termostat.

 

Przed udaniem do mechanika na wymianę termostatu powinieneś sprawdzić temp. w ukrytym menu nie pytaj jak, jest na forum w kilku miejscach, nie musisz nawet używać search'a bo jest to w działe "Zrób to sam - gotowe recepty". Pamiętaj ze czasem trzeba zsumować 6 ostatnich cyfr VIN'u, a czasem 5 ostatnich (u mnie np. jest 5). Jeśli po przejechaniu kilku kilometrów (w dieslach jest to 10-20km, w benzynie powinno szybciej), silnik nie osiąga temperatury 90stopni to masz uwalony termostat i to jest przyczyną Twoich objawów. Jeśli temperatura silnika jest ok na obecnym termostacie, to jest to coś innego i zalecam wizytę u mechanika.

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Nie ma nie ma. Naprawo nie do grzania silnika :D

 

Grzałka jest ale do podgrzewania dysz spryskiwaczy ;)

 

 

Grzałka powinna chyba być w benzynie i ma służyć regulacji pracy termostatu.

Jeżeli autko chce obnizyć (bo np szalejemy )temperaturę silnika - załącza grzałkę i termostat się otwiera.

Silniki benzynowe przy spokojnej jeździe grzeją się bodajże do 110 stopni w celu obniżenia emisji i zużycia paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.