Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przez mmw » 27 Gru 2010 10:47

 

Robią i do 220KM i 450Nm. Masz nowe auto więc skrzynia pewnie wytrzyma, ale będzie pracowała już na granicy swoich możliwości. Z drugiej jednak strony skrzynie te muszą mieć jednak dużo większą rezerwę niż wynikałoby z ich danych technicznych skoro BMW montuje je w modelu 525d, który w standardzie ma 450Nm, więc opierając się na tym, wydaje mi się, że możesz spokojnie wgrać nowy program i powinno być ok. Gorzej mają Ci co nabyli 525d i chcą w nim podnieść moc, a da się sporo, bo to przecież 3.0d.

 

 

...tylko gdzie wgrasz program dof10/11- nadal cisza i nic na PL nie oferuja no chyba ze cos nam sw. Mikolaj rzucil na rynek.

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
A jak już temat został odkopany to 525d to nie jest 3.0 d tylko 2.0 d :wink:
Opublikowano
przez mmw » 27 Gru 2010 10:47

 

...tylko gdzie wgrasz program dof10/11- nadal cisza i nic na PL nie oferuja no chyba ze cos nam sw. Mikolaj rzucil na rynek.

 

Mojemu znajomemu przy odbiorze 525d proponowali programowe podniesienie mocy w ASO za jedyne .... 6 tys PLN :mad2:

Prawie jak okazja :duh:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
W ASO można wykonać ten zabieg z zachowaniem gwarancji przy odbiorze nowego auta lub później.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie slyszalem iz 525xd/d ma jakies zmiany podnoszone w mocy i to jeszcze w ASO - raczej to chodzi z silnikiem 2.0d z 184KM na 218KM.

 

Indywidualne podnoszenie mocy poza ASO( silnik 2.0d lub 3.0i) w PL jeszcze nie istnieje ... cos maja w DE i NL

Opublikowano

W przypadku 520d w ASO robią zdaje się moc +20KM i moment +40Nm.

W przypadku 525d odpowiednio +22KM i moment +45Nm.

 

Jak znajomy się zdecyduje to przymuszę go aby opisał na forum co i jak.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
W przypadku 520d w ASO robią zdaje się moc +20KM i moment +40Nm.

W przypadku 525d odpowiednio +22KM i moment +45Nm.

 

Jak znajomy się zdecyduje to przymuszę go aby opisał na forum co i jak.

 

Ile w ASO sobie za to liczą? Dot. 2.0d

www.scooterkingz.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak już temat został odkopany to 525d to nie jest 3.0 d tylko 2.0 d :wink:

 

Bądź bardziej czujny. :) Spójrz na datę wypowiedzi. Wtedy jeszcze 525d miały M57 czyli 3 litrowego diesela. Dopiero na początku 2011 roku pojawił się 2.0 dwuturbinowy N47.

Opublikowano

 

Ile w ASO sobie za to liczą? Dot. 2.0d

 

Za 520d okolo 6tys PLN. Oczywiście z zachowaniem gwarancji.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Moderatorzy
Opublikowano
A jak już temat został odkopany to 525d to nie jest 3.0 d tylko 2.0 d :wink:

 

Bądź bardziej czujny. :) Spójrz na datę wypowiedzi. Wtedy jeszcze 525d miały M57 czyli 3 litrowego diesela. Dopiero na początku 2011 roku pojawił się 2.0 dwuturbinowy N47.

 

No to się popisałem wiedzą :oops: Sorki za zamęt !

Opublikowano
są dwie wersje automatu 8 biegowego.

Do 450Nm - podejrzewam, że w 520d jest ten słabszy

Do 700Nm

 

Pozwoliłem sobie siegnąć do postu sprzed ponad 3 lat... wiec pytanie może być odrobinę przedawnione :nienie:

 

Czy powyższe rozgraniczenie skrzyń automatycznych nadal jest prawdą ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Z tego co wiem mam standardową 8-biegową skrzynie sportową z łopatkami. I do tego w porywach 740 Nm momentu obrotowego :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Jeśli dobrze pamiętam, to w którymś tam wątku, opisującym jak bardzo parametry naszych motorów odbiegają od tego co podają na papierze, ktoś wspominał, że Twój silnik obsługuje skrzynia GA8HP-70Z. Ja też mam u siebie tą skrzynie. Sprawdź w bmw vin-dekoderze, podaje tam typ skrzyni.
Opublikowano
Z ciekawości sprawdzę. Dzięki :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prościej na realoem.com. Tam dokładnie będzie wiadomo jaki typ skrzyni jest.
Opublikowano

Automatic transmission GA8HP70Z-AWD

 

I wszystko jasne :lol:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Hej

Kilka faktow na temat 8 biegowego automatu. W F10 stosowane sa dwa rodzaje skrzyn autoamtycznych 8 biegowych. jedna to z oznaczeniem 45(450nm dla benzyniaka/500nm dla diesla) i druga skrzynia oznaczona 70 (700nm). Silniki benzynowe wlacznie z 535i maja skrzynie 45, a takze 2,0d 3,0d (204KM). Reszta silnikow diesla ma ta mocniejsza skrzynie o oznaczeniu 70(GA8HP70Z).

Z moich doswiadczen 8 bieg 130km/h 1600obr/min

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich!

Jestem świeżym posiadaczem BMW 520 D F10 2011r, przebieg 150 tys.km. Mam pytanie jak eksploatować 8-biegowy automat - kiedy wymienić olej i na jaki?

Dzięki za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nie był wymieniany to wymienić koniecznie. Olej to ZF Lifeguard Fluid 8. Jego dużo tańszym odpowiednikiem jest olej belgijskiej firmy ARDECA ATF MATIC 8HP. Niestety ciężko dostępny bo dystrybutor jest dość niegramotny. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No.. a spytaj się ich czy mają na stanie to się zdziwisz. :) Powiedzą, że czekają na dostawę do dystrybutora. :) A dystrybutor akurat jest tu ode mnie z Łodzi i od miesiąca czekają na dostawę. :))) Warto zrobić zapasy jak już będą mieli bo jak za każdym razem procedura zamówienia tak trwa to szkoda gadać. Ten olej jest w tak śmiesznej cenie w porównaniu do Febiego albo Ravenola w Inter Cars, o oryginale nie wspominając, że podejrzewam, że im się dostawa rozchodzi w kilka dni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.