Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

mam problem, wymieniłem ostatnio oryginalne (żółte) żarówki w ringach na Led Marker Cree IV generacji (jest naprawdę duża różnica w oświetleniu). Problem polega na tym, że zaraz po odpaleniu silnika wyskakuje na chwilkę (ok 2 min) błąd: parking light front left failure i zaraz znika, a ringi się świecą. Dzisiaj odpalałem samochód i pojawił się również błąd na prawym ringu, ale tez zaraz zgasł (błąd), a ringi się świeciły. Sprawdzałem połączenia z kostką i wszystko wygląda ok. Czy spotkał się ktoś z tka sytuacją lub może ma ktos pojęcie co jest tego powodem? Z góry dziękuję za pomoc.

  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

podłącze się pod temat. Mianowicie mam ten sam problem, pali sie komunikat "parking light front left failure" ringi działają jak należy. Wystarczy usunać błąd czy jakas grubsza zabawa?

Opublikowano
Witam,

podłącze się pod temat. Mianowicie mam ten sam problem, pali sie komunikat "parking light front left failure" ringi działają jak należy. Wystarczy usunać błąd czy jakas grubsza zabawa?

 

 

 

Za niedługo któryś padnie :)

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

  • 1 rok później...
Opublikowano
Dołączam do tematu tez pokazuje mi komunikat o spalonej żarówce lewego ringu. A ringi świeca. Jakieś porady??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coś podpowiem, jak u siebie to rozwiązałem.

Też miałem z tym problem, pomagało doraźnie montowanie żarówki 20W, zamiast 10W, ale i tak z raz w tygodniu komunikat wyskakiwał.

Podjechałem do dziqska na grupowe kodowanie i wyłączyliśmy komunikowanie/powiadamianie o spalonej żarówce raz na zawsze. Może gdy się naprawdę przepali, to nie będę miał tego komunikatu, ale to nieważne, ważne, że teraz już jest cisza.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Bede próbował z wymiana na mocniejsze. Z chęcią bym tez to wyłączył lecz nie znam ludzi którzy mogą ogarnąć temat
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No Panie... To masz właśnie w Poznaniu grupowe kodowanie u dziqska, to on właśnie zrobił mi porządek z ringami:

 

viewtopic.php?f=73&t=255855

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i o tym właśnie pisze dziqsek na poprzedniej stronie. Do niedzieli jest blisko Ciebie, dzwoń, pisz, umawiaj się, on Ci załatwi sprawę.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Dobra u mnie to samo od momentu kupna nie świecił prawy ring. Więc wymieniłem żaróweczkę i niestety nadal nie świecie... Faktycznie mam błąd zwarcia w inpie. Może jakiś szybki instruktaż jak wykonać usunięcie metodą "FORCE" ? Domyślam się jako że mam e61 że tylne wiązki przy zawiasach będą w kiepskim stanie ponieważ nie świeci jedna lampka od tablicy rejestracyjnej dokładnie lewa i nie mogę otworzyć szyby w klapie bagażnika.
  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam, potrzebna pomoc. Przepalila sie zarowka w prawym ringu i troche pojezdzilem zanim ja wymienilem, wlozylem tam leda ale cos nie zatrybilo wlozylem wiec zwykla zaroweczek ale tez lipa. W Toolset32 okazalo sie ze przekroczono ilosc "zwarc" wiec zresetowalm, zrobilem reset_kurzschluss_sperre lampy 0x05. Ladnie wszystko wyzerowalo, gdy sprawdze status_lampen_kurzschluss_counter mam 0 wiec jest ok ale ring (swiatlo postojowe - parking light) nadal nie swieci. W inpie sprawdzajac LM_60 nie pokazuje zadnych bledow. W Toolset32 w lm_60 pod pozycja status_lampen_defekte mam blad tej lampy (status 1). Komp w aucie rowniez wywala blad.

 

Prosze pomozcie z tym ringiem.

 

Dziekuje

 

http://s2.ifotos.pl/mini/blad-lamp_aexnarx.jpg

 

Ps. postepowalem wg tej istrukcji

tyklo w moim przypadku zamiast FRM byl LM. Edytowane przez tuspam
Opublikowano
A w Toolset32 jakiego SGBD używasz do zresetowania, czyli do reset_kurzschluss_sperre ?

 

Tak jak napisalem LM_60 (LMA mam E61 z 2004 2,5D) choc lampy mam na Bi-xenonach.

W status_lampen_kurzschluss_counter mam juz 0 wiec jest OK a lampa dalej nie swieci. W status_lampen_defekte widnieje wartosc 1 przy lampie 0x05 i nie wiem jak to wykasawac ewentualnie wylaczyc sprawdzanie i "puszczenie" pradu do ringu.

  • 1 rok później...
Opublikowano

U mnie ten sam problem i szczerze powiedziawszy to 3 strony wątku do pici kokota. Nie wiem czy chodzi o hajs że się tylko na privy zaprasza czy to na zasadzie wiedzy która kosztuje i przykro jest dzielić się nią tak po prostu za free.

W każdym bądź razie jestem w tym totalnie zielony i dosłownie dziś przyszedł do mnie kabel. Zacząłem czytać ten wątek i w sumie... to musiałem pójść na jakieś niemieckie i angielskie fora. Koniec końców w sumie nawet nie źle sobie poradziłem i teraz żałuje że pół roku jeździłem jak wioch jednooki bandyta.


Generalnie to w zasadzie jest proste, najważniejsze to aby otworzyć właściwy moduł w Toolset 32, czyli wciskamy F3 i w polu SGBD odpaliłem LM_60 bo mam e60 :P Następnie w polu SELECT JOB wybieramy reset_kurzschluss_sperre (będzie prawie na dole więc sporo trzeba przewinąć). Następnie w polu ARGUMENTS wpisujemy cyfrową kombinację lapmy która nas interesuje - u mnie była to prawa wiec oznaczenie 0x05 - i wciskamy F5. To wszystko. W polu RESULTS na dole powinno wyskoczyć STATUS=OKAY. Wyłączamy toolsa, wchodzimy do inpy, kasujemy błąd i gitara. Ring świeci. Nosz pół roku jeździłem z założonym nowym a nie świecił :mad2:

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No a jaka żarówkę tam masz? H8?


Jak wyłączyć sprawdzanie żarówek masz opisane tutaj

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=210591&hilit=+Tool32


Może moduł pada

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Led marker na canie, na początku myślałem że żarówki do dupy ale podmieniłem z innego idalej to samo. Zresetowalem w tol32 błąd o zawarciu ale tylko jednej lampy bo powiem szczerze że dopiero się uczę wszystkiego, błąd na desce jednej lampy zgasł a za chwilę znowu wyskoczył na desce. Jak kodowalem prawa lampę to ktoś na forum opisywał krok po kroku i wartość lampy prawej była tak : 0x05 a jak z lewa strona jak to ma wyglądać? 1x05 czy 0x10?po tej operacji mam wrażenie że ring prawy świeci mocniej od lewego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.