Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

miałem na mysli ze miejsca powypadkowe czyli tył i przód nie bierze bo nie było tam kolizji jedyne miejsce na którym mam śpachel to dół przedniego prawego błotnika przy nadkolu i tyle i sie z tego ciesze ze to tylko to wymieniam błotnik na nowy i mam samochód bez grama szpachli.

Auto od nowości z rodziny praktycznie od stryja Siergieja

Opublikowano

Kaczydj oglądałem galerie twojej rdzy. Powiem Ci tak nie ma dramatu. Daj to na wiosnę do jakiegoś lakiernika dopilnuj go żeby nie zrobił lipy i jeszcze bumka długo Tobie posłuży. Przy okazji niech ją zakonserwuje. Myśle że cały koszt nie przekroczy 500zł. Bynajmniej u mnie w mieście tyle blacharze biorą.

Pozdro!!!!!

Opublikowano
mam po sąsiedzku blachaża razem sie to przezwyciezy a konserwacje podwozia mam chyba fabryczna albo juz ktos kiedys robił bo widac taką chropowatą czarną warstwe
Opublikowano

Po pierwsze-jak już zostało zauważone w temacie-te auta mają po 20 lat i pareset tys. kilosów.Jak są jeżdzone na codzień to nie ma bata żeby nie przyrosować gdzieś albo żeby odprysków nie było. Tak samo w zimie-jeden właściciel dba o podwozie,myje itd.a inny jeździ i umyje raz na ruski rok.Też zależy gdzie auto jeździ,jak duża wilgoć a w zimie i sól (lub inne środki) to przecież wiadomo że korozja ma lepsze warunki do rozwoju.

Co do zdjęć-fakt,tragedii nie ma,ale http://kaczydj.fotosik.pl/albumy/804831-11.html to zdjęcie mnie zastanawia,bo u mnie tak poszła rdza jak dostałem strzała w drzwi.

Miałem 3x E34, w pierwszej-zadbanej na maxa,rdzy nie było,po stłuczce została naprawiona dobrze,zakonserwowana i też nic nie było. Druga-typowo do ciorania,była bita z wielu stron i nie konserwowana-rdza sie pojawiła,choć w miejscach gdzie np były wgniecenia/rysy-nie,tylko tam gdzie coś więcej. Trzecia-sciągnięta z Reichu i tylko ranty drzwi szły. O "nadszybiu" nie ma mowy żeby tam rdza sie pojawiła,tam rdzewieją paździerze typu Polonez etc (tak samo miałemTrucka-gnił aż miło...)

Wspólnik ma E34 od parunastu lat,do ciorania-poszły ranty drzwi lekko,tylko w jednych gdzie uderzona była-mocniej,tylny błotnik zaczął rdzewieć dopiero po uderzeniu.

E36 jest słabsza pod tym względem,ale jak zadbana to też rdzy wiele sie nie znajdzie.Jak bita i źle zrobiona-wszędzie może być.

Co do Peugeota-hm...tego bym nie był pewien czy takie świetne blachy. Np Partner-gnije wszędzie...a jak już jest odprysk/rysa to szkoda gadać...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
mój wujek miał 205 i samochody roczniki 91 nowe nie wiem. Ale 205 miałą super blache. a co do zdjęcia strzała nie było ale straszy zaciekami i wygląda gorzej
Opublikowano
Z tym 205, to raczej byl wyjatek potwierdzajacy regule. Pugi 205 mialy nie tylko sredniej jakosci blache, ale w dodatku bardzo malo sztywne nadwozie - dlatego np. wiekszosc Pugow 205 GTI, ktore jeszcze jezdza, maja popekane nadwozie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Witam.Moja opinia na temat blach serii e32 jest jak najbardziej pozytywna.

Stwierdzam to na podstawie mojej bumy. Rocznik '87 ,posiadam ją 6 zimę i czyściutko wszędzie-100% bezwypadkowa.Może jednak większość zależy od przeszłości eksploatacyjnej auta , a nie błędów fabrycznych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.