Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Podłączenie zasilenia to nie problem.

W swojej poprzedniej E91 podpiąłem się pod zapalniczkę.

Bardziej ciekawi mnie kwestia podpiecia czujnika doładowania, jakiś trójnik i gdzie to ma być?

No i zostaje sprawa temp oleju. Gdzie się podłączyć z czujnikiem?

Opublikowano
U nas w dieslach nie ma gdzie podpiąć trójnika, ja zrobiłem dziurę w tej alu rurze w której jest zamontowana klapa dogaszająca, nagwintowałem i wstawiłem króciec, który mi dziadek wytoczył. Zasilanie po stacyjce mam z zapalniczki, niestety potrzeba też stałego 12v, to wziąłem z zasilania radia i navi (bardzo łatwo znaleźć). Zamocowane jest wszystko prowizorycznie bo nie chce nic kombinować w środku (zegar wymontuje jak będę sprzedawał samochód). Czujnik temp oleju wstawia się zamiast korka spustowego oleju, trzeba tylko wiedzieć jaki to jest dokładnie gwint :wink:
Opublikowano
Jesli mnie pamiec nie myli to M12x1.5, aczkolwiek jesli ktos chce wiedziec na pewno to niech przeszuka forum bo bylo juz o gwincie tej sruby, jak sam pytalem sie o jej dokladne wymiary. Chyba bylo to w watku o wymianie oleju.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 1 rok później...
Opublikowano
nie ma ktos linka o przerobce tacho 335d na wersje z temp oleju bo nie moge znalezc na tym forum anglojezycznym nic :(

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.