Skocz do zawartości

potrzeba wiecej mocy w 535i ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiec jak wiadomo kazdemu po jakims czasie mocy robi sie malo, auto mam od prawie 8 miesiecy i stwierdzam ze moglbym pomyslec na temat podniesienia mocy w mojej betoniarce, jednak przegladajac oferty widze mase do n54 natomiast slabo jesli chodzi o n55. Moze slabo szukam a moze nic jeszcze nie ma? Bylbym wdzieczny za jakies przydatne info :)

 

aha.. w gre wchodzi jedynie wykonanie tego gdzies w pl bo nie usmiecha mi sie specjalnie jechac gdzies dalej ;)

 

To jak, pomozecie? :norty:

 

 

Pozdro

Opublikowano
Jak to mowia slawny, nieslawny, dobry, niedobry MASTERS ogarnia benzyny z turbo.... Moze warto sprawdzic
Opublikowano

a no wlasnie, kompletnie o nich zapomnialem, zadzwonie dowiem sie. Dzieki :)

 

jedyny bol to strata gwarancji, i wlasnie nawiazujac do tego czy jesli zrobilbym mod u np Hartge lub G-powera to trace gwarancje? Bo oni przeciez sa oficjalnymi tunerami bmw.

Opublikowano
Każdy polski tuner z radością będzie chciał pogmerać w Twoim aucie. Czy napier**lanie się potem z nimi, BMW Polska, ASO i cholera wiem kim jeszcze jest warte tych parudziesięciu koni jeśli coś zrobi bum? A może zrobić bum nawet bez winy tunera. Jak serwis odkryje, że coś było dłubane to okaże się, że nawet zapchany spryskiwacz to wina tunera. Moim zdaniem można się w to bawić z VAGowskim 1.9 TDI, któe wszyscy Mastersi i Vtecowcy znają na wylot. W Twoim przypadku zgłaszałbyś się na królika doświadczalnego w sprzęcie, który chociażby przez twin turbo nie jest trywialny.
Opublikowano
Każdy polski tuner z radością będzie chciał pogmerać w Twoim aucie. Czy napier**lanie się potem z nimi, BMW Polska, ASO i cholera wiem kim jeszcze jest warte tych parudziesięciu koni jeśli coś zrobi bum? A może zrobić bum nawet bez winy tunera. Jak serwis odkryje, że coś było dłubane to okaże się, że nawet zapchany spryskiwacz to wina tunera. Moim zdaniem można się w to bawić z VAGowskim 1.9 TDI, któe wszyscy Mastersi i Vtecowcy znają na wylot. W Twoim przypadku zgłaszałbyś się na królika doświadczalnego w sprzęcie, który chociażby przez twin turbo nie jest trywialny.

 

 

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

Opublikowano

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

 

Według mnie nie ma prawa istnieć. Kto w PL zrobił przynajmniej 5 sztuk 535i żeby można było mówić o chociażby minimalnym doświadczeniu? Podejrzewam, że nie ma takiego. Z kolei jeśli oddałbyś jakiemuś Hartge czy jemu podobnym to idę o duży zakład, że w przypadku gdyby coś zrobiło bum od razu winne by było polskie paliwo, polskie ASO, polski kierowca wada fabryczna BMW i tysiąc innych powodów tylko nie ich program. Powiem więcej - oni sami naprawdę będą przekonani, że to nie oni spaprali sprawę tylko ich cudowny produkt dostał się w łapy azjatyckich hord, które przy -20 na zimno kręciły do odcięcia, zamiast oleju dolewały smalec, gasiły od razu rozgrzany do czerwoności silnik, itp, itd. Poczekałbym do końca gwarancji a nawet z wydechem jak go kupisz przekabacił ASO paroma Władysławami Jagiełło żeby to oni założyli i zażądał bardzo dobrze opisanej faktury. Bez tego jak dupnie turbina to każde ASO/ producent będzie udowadniał, że to przez nieseryjny wydech. Jak będziesz miał papier to ASO prawdopodobnie po prostu ukryje przed BMW Polska, że założyło coś niestandardowego.

Opublikowano

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

Może lepiej odpuścić. I to nie ze względu na gwarancję - chłopaki w [renomowany serwis BMW w dużym mieście w PL] sami doradzali gdzie poprawiać turboklekota.

 

Mi Masters wydłubał z 20%+. Ale dziwne rzeczy się przydarzyły: oleum przybywało, i zwariował tempomat (ustawiałem X, a czasami ciągnął aż nie zatrzymałem). Teoretycznie jedno z drugim nie miało wspólnego wiele, ale po naprawie tempomatu i przybywanie oleum ustąpiło. Razem z dodatkową mocą :norty:

Opublikowano

Wiem, że to głupia rada, ale najbezpieczniejszym sposobem na podniesienie mocy 535i jest zmiana oznaczenia na tylnej klapie na 550i, a potem to już prosta droga do M5.

A to jeszcze nie koniec, bo możesz sobie jeszcze sprawić M5 Hurricane, a potem to już tylko Zonda :)

Także wszystko przed Tobą! Powodzenia! :cool2:

Opublikowano

Miatamad przemowiles mi do rozsadku dzieki, a z tymi wydechami chyba tez tak sprobuje. ;)

 

Wiem, że to głupia rada, ale najbezpieczniejszym sposobem na podniesienie mocy 535i jest zmiana oznaczenia na tylnej klapie na 550i, a potem to już prosta droga do M5.

A to jeszcze nie koniec, bo możesz sobie jeszcze sprawić M5 Hurricane, a potem to już tylko Zonda

Także wszystko przed Tobą! Powodzenia!

 

hmmm w sumie nie glupie, ale ile koni tobie dodala ta plakieta m na klapie? :mrgreen: :norty:

tak w ogóle to zaczynam zalowac ze zerwalem oznaczenie ze swojej bo pewnie dlatego teraz jest taka wolna... :mad2:

Opublikowano
W takim razie zwracam honor heh :) ja swoje zerwalem zeby nikt nie wiedzial jaki potwor mieszka pod maska :mrgreen: , chociaz w sumie kto sie bardziej zna to i tak pozna po wydechach ze 535i .
Opublikowano

tak w ogóle to zaczynam zalowac ze zerwalem oznaczenie ze swojej bo pewnie dlatego teraz jest taka wolna... :mad2:

 

:cool2: zajefajny tekst ! :lol:

 

chociaz w sumie kto sie bardziej zna to i tak pozna po wydechach ze 535i .

 

najwyżej może ktoś pomylić Twoje 535i z 535d, ale to żadna ujma na honorze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tu jest problem bo masz nowszą odmianę silnika i jest już jedna turbosprężarka a nie dwie jak w E90 i E60. Czy ktoś w PL potrafi to ogarnąć żeby nie skopać sprawy to już zagadka, a faktycznie może się okazać, że będziesz królikiem doświadczalnym.

 

http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Bmw-535i-F10-306-pk.html#header

 

Wg tej firmy Twój silnik ma gigantyczny zapas mocy, podobnie jak N54, ale dziwi mnie, że po tuningu osiąga identyczne parametry jak N54, może Panowie po prostu przekopiowali dane a takiego auta jeszcze nie robili. :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie odpuszczałbym wydechów, brzmią i wyglądają rewelacyjnie i na bank nie zniszczą turbo, znam jednego użytkownika i nie narzeka a kupił je w necie od prywatnego usera za 1200e i sam założył :) w serwisie na przeglądzie też im się tylko podobało i nie widzieli zastrzeżeń. Co do power boxa to sam korzystam z owego i to w modelu z .35i na końcu ale jest to jednak trójka i silniczek też raczej inny..jest to coś takiego dokładniehttp://www.avalon-dynamics-shop.de/product_info.php?info=p83_chiptuning-box-bmw-335i-e92-e93--225-kw-306-ps-.html

i nie narzekam absolutnie na jakiekolwiek ujemne funkcje tego urządzenia, nie zapala extra lampek ani nie powoduje zmian w zakresie odpalania czy obrotów jałowych, po prostu jest mocniejsza a na wydechach performance również pięknie pokrzykuje z rana na sąsiadów, samo odpalenie to symfonia obciachu :) ale takiego cool :) także poryłbym po stronach sąsiadów zza zachodniej granicy może coś już tam wypłodzili w tym temacie.

Opublikowano

Tutaj troszkę jeszcze w temacie modyfikacji wydechu, szkoda że nie nagrałem przed zmianą dla porównania ale zapewniam, różnica jest wydatna

tłumaczenie opisu "sąsiedzi kochają mój wydech" :D

Opublikowano
Każdy polski tuner z radością będzie chciał pogmerać w Twoim aucie. Czy napier**lanie się potem z nimi, BMW Polska, ASO i cholera wiem kim jeszcze jest warte tych parudziesięciu koni jeśli coś zrobi bum? A może zrobić bum nawet bez winy tunera. Jak serwis odkryje, że coś było dłubane to okaże się, że nawet zapchany spryskiwacz to wina tunera. Moim zdaniem można się w to bawić z VAGowskim 1.9 TDI, któe wszyscy Mastersi i Vtecowcy znają na wylot. W Twoim przypadku zgłaszałbyś się na królika doświadczalnego w sprzęcie, który chociażby przez twin turbo nie jest trywialny.

 

 

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

zrobiłem "chipa", jak byłem z swoim motorem na wiosnę 2010 to też byłem "krolikiem", 2 auto w W-wie z tym motorem po modyfikacji, straciłem gwarancję BMW AG ale uważam, że było warto, auto jeździ "super" a jak się zepsuje to naprawię...,że podzespoły wytrzymają mniej niż oryginał, że auto więcej pali to nic w stosunku do przyjemności z jazdy jaką obecnie oferuje...

wiem, ktoś napisze/napisał trzeba było kupić wersję "M", odpowiem: miałem porównywalnie mocne auto ale przebieg na baku tak mnie drażnił, że sprzedałem, nie spalanie, byłem tego świadomy ale nie przemyślałem, że przy danym spalaniu przejadę maks.300km do zapalenia rezerwy a jak "zabutuję" to 200km...

każdy robi co uważa za stosowne z swoim autem ale jak nie będziesz miał pecha to nie zauważysz szybszego zużycia auta przez modyfikację +15%...

a co do naklejki, ja na klapie mam "najmniejszy motor z mojej serii"...nie daje więcej mocy ale powoduje uśmiech/zadwolenie innych na drodze: "biedaczek" z BMW...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
ale chyba jednak dostępnośc moda dla m57 jest nieporównywalnie większa niż dla n55, lookam tu i ówdzie i faktycznie nigdzie nic nie oferują za to do 3.0d mnóstwo
Opublikowano

tak jak napisałeś dla M57 3.0d (231km/500Nm) jest tego mnóstwo i idzie normalnie przez kabel...

 

dla mojego N57 3.0d (245km/540Nm) z EDC17 to już nie tak haloo, obecnie w 2011 większość znanych Tunerów już "jakoś" robi ale na początku 2010 nikt w naszym kraju nie mógł nawet szczytać pragramu, nie mówiąc o modyfikacji...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

a co do naklejki, ja na klapie mam "najmniejszy motor z mojej serii"...nie daje więcej mocy ale powoduje uśmiech/zadwolenie innych na drodze: "biedaczek" z BMW...pozdr.

 

Przez jakiś czas miałem na swojej e60 w miejsce znaczka 530d Fiatowski znaczek "Cinquecento". Nawet gdzieś w domu mam fotę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.