Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie jako ze jestem nowy na forum, i od razu przechodze do sedna sprawy. Podjalem decyzje o zmianie auta i wybor stanol na BMW e60 530d automatik ale tylko modele od 2008 do 2010 z przebiegiem 20-35 tys km nie wiecej oczywiscie bezwypodkowy i pelny serwis. I tu kieruje do wszystkich posiadaczy takich aut o informacje na temat ich aworyjnosci a to dlatego ze przeczytalem duza ilosc zlych opinii na temat aut z wczesniejszej produkcji, i chce sie zorientowac czy dotyczy to rowniez modeli po faceliftingu. Mysle ze wykladajac takie pieniadze na auto moza smialo oczekiwac 3-5 lat bezawaryjnej jazdy podczas ktorej auto przejedzie 100-120 tys km i bedzie regularnie serwisowane. Wiem ze jest dosc duzo tego na forum ale glownie auta starsze a mnie jak juz wspomnialem interesuja te po 2008 roku. Z gory dziekuje za wasze odpowiedzi i opinie .
Opublikowano
Jak znajdziesz auto z rzeczywistym takim przebiegiem i bezwypadkowe to przy prawidłowej eksploatacji i serwisie zrobisz 180-200k km bez jakichś większych problemów.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano (edytowane)
Dzis natknolem sie na watek :!: Sprawdzenie auta :!: i poprostu jestem zszokowany bezczelnoscia sprzedajacych.Teraz wiem dzieki komu auto ma nadszarpnieta opinie. Zakladajac ze 30% aut na rynku przeszlo takdrastyczna terapie odnawiajaca nie ma sie co dziwic.Dodatkowo sprawdzilem opinie tego auta na zagranicznych forach i jest ona znacznie ciekawsza niz to co znalazlem na krajowych stronkach.Narazie nie podjalem jeszcze ostatecznej decyzji czy BMW 530 M-pack automatick bedzie moim nastepnym autem ale jestem napewno znacznie bardziej na tak. Wciaz licze na jakies opinie ludzi pojawiajacych sie na tym forum, rowniez chetnie wyslucham opini na 535d jesli sa tu jacys wlascicielowie tego modelu najlepiej z wspomnianych wczesniej rocznikow(2008-2010). Edytowane przez dan10
Opublikowano

Nie chce być złośliwy, ale proponuje krótki kurs ortografii i interpunkcji :cool2:

Po drugie - po co założyłeś ten temat? Wczytałem sie 2 razy i nie wiem o co pytasz :norty:

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dan10 chce wiedzieć czy zakup 530dA z rocznka 2008-2010 to dobry wybór;)

I uzyska informację że dobry o ile samochód był zadbany a on sam dokona jego dokładnego sprawdzenia.....

Kolejny wątek który raczej donikąd nie dotrze, no może jeszcze zahaczyć o kwestie spalania ;)

pozdrawiam

Paweł

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
@thestructor-nie bardzo wiem o co Ci chodzi z ta ortografia ale widze ze nie jestes w stanie zrozumiec, po pierwsze tego, ze nie uzywam polskiej klawiatury, a po drugie tego o co pytam. W przyszlosci mysle ze lepiej milczec niz pisac takie madrosci. Powiem krotko o co dokladnie mi chodzilo np. w modelu do rocznika 2008 byl problem z parujacymi lampami przednimi po lifcie usterka zostala wyeliminowana, kolejny przyklad w modelu do 2008 byl problem z klapkami w silniku po lifcie jest juz ok. Tego typu sprawy oraz ogolne odczucia z jazdy i posiadania auta.
Opublikowano
a ja myślałem, że problem z klapkami został rozwiązany po lifcie 2007... Lampy nie zauważyłem, żeby mi parowały.
e61 530D 2007 Touring
Opublikowano
a ja myślałem, że problem z klapkami został rozwiązany po lifcie 2007

 

Czytaj ze zrozumieniem... :wink:

 

kolejny przyklad w modelu do 2008 byl problem z klapkami w silniku po lifcie jest juz ok
BMW 535d Msport 2008r, jak nowka :) .... juz moja
Opublikowano
a ja myślałem, że problem z klapkami został rozwiązany po lifcie 2007

 

Czytaj ze zrozumieniem... :wink:

 

kolejny przyklad w modelu do 2008 byl problem z klapkami w silniku po lifcie jest juz ok

To mi wytłumacz proszę. Pisze o problemie z klapkami w 2008... A ja wiem ze 2007 został on usunięty.

e61 530D 2007 Touring
Opublikowano
To zależy co rozumiesz przez "usunięty". Od 2005 zostały wzmocnione ośki klapek. To miało problem rozwiązać. Dochodzą suchy, że dalej się urywają jednak rzadziej. Innego rozwiązania nie było z tego co wiem.
Opublikowano

Kolega arekt napisal ze problem wadliwych klapek zostal usuniety po lifcie czyli teoretycznie od roku 2008 , wiadomo jednakze ze lift byl juz w marcu 2007 tak wiec i problem pekajacych klapek zostal usuniety po lifcie (jak napisal arekt) czyli dokladnie 2007 w marcu...

 

Tam poprosu brakuje przecinka :)

 

A ponizej juz z przecinkiem :)

 

kolejny przyklad w modelu do 2008 byl problem z klapkami w silniku , po lifcie jest juz ok
BMW 535d Msport 2008r, jak nowka :) .... juz moja
Opublikowano
No własnie. Brak przecinka może spowodować problem z odczytaniem myśli autora. Co do klapek to własnie wzmocnienie osiek miałem na myśli. Słyszałem tez, ze zmienili materiał ich wykonania na taki, który nie spowoduje uszkodzeń w silniku przy ich oderwaniu. W 2008 jedynie idrive został zmieniony w stosunku do wersji lci z 2007.
e61 530D 2007 Touring
Opublikowano

Materiału nie zmienili, zwiększyli czyli wzmocnili ośkę. Z tego co widziałem na różnych forach, nie same klapki wpadają ale głownie śrubki które je mocują do ośki. Niestety podobno do końca nie rozwiązuje to problemu i dalej dochodzi do awarii.

 

tak wygląda nowa klapka. Jest z metalu pokryta jakąś gumą czy silikonem

 

http://i3.photobucket.com/albums/y51/pszyman/rozne/flaps2.jpg

Opublikowano
Panowie ja wlasnie nie wiem co dolega bmw e60, nie wiem czy byly jakies problemy z lampami, nie wiem kiedy rozwiazano problem klapek w silniku i wlasnie Was wszystkich prosze o informacje co zostalo zmienone w aucie po lifcie. Powyzsze "usterki" podalem jako przyklady, jakich informacji od was oczekuje i nie wiem czy one w prawdziwym zyciu w ogole wystepuja. Napisze jeszcze raz, mam zamiar kupic auto z rocznika 2008 czyli po lifcie silnik 3.0d skrzynia automat auto ma posiadac M-pakiet. I chce wiedziec jakie poprawki wprowadzono do modelu poliftowego jako ze wczesniejsze modele czyli te przed liftowe wykazuja dosc spora liste niedociagniec. Mozna takie informacje znalezc jak sie pokreci i poczyta tematy na forach takie jak to.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Hmm. Moje BMW jest znakomitym przykładem usterek, które zaproponował dan10, mianowicie paruje mi lewa lampa no i ta nieszczęsna nakrętka mocująca klapke w kolektorze wpadła do silnika. Kolejna usterka to cieknący olej jeszcze nie zlokalizowana przyczyna ale prawdopodobnie zawiodła uszczelka pod misą. Następna trudna sprawa to hektolitry wody z tyłu z prawej strony po dywanikiem. Auto od nowości serwisowane, garażowane. Zraziło mnie do bmw strasznie ale i tak planuję zakupić model po lifcie
Opublikowano

Mam E60 530 D , produkcja 09.2007 - to już jest tzw.poliftowe i śmiało mogę polecić ci ten model.

Żadne lampy nie parują , klapki też okay . Odpukać .

Swoje E60 chciałbym sprzedać i kupić F10 , nie mam zamiaru zmieniać marki .

Myślałem wprawdzie np. o audi ale w ubiegłym roku u nas np. salon/serwis audi zbankrutował i żeby jechać na serwis musiałbym jeździć do innego miasta 30 km dalej . Niby nic ale jeżeli od lat serwisuje auto w jednym miejscu ,znam ludzi , mam do nich zaufanie itd. to nie chciałbym tego zmieniać .

Narazie muszę jednak poczekać , bo F10 chciałbym kupić dopiero po lifcie .

Mam też pytanko czy bagażnik dachowy z E60 będzie pasował do F10 ?

Mam bagażnik i box i jeżeli pasuje , to wolałbym go oczywiście zostawić .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam też pytanko czy bagażnik dachowy z E60 będzie pasował do F10 ?

Mam bagażnik i box i jeżeli pasuje , to wolałbym go oczywiście zostawić .

 

Bagażnik bazowy od E60 nie będzie pasował do F10.

Opublikowano
cieknąca uszczelka w aucie z 2003 roku może się zdarzyć, woda pod dywanikami - a nie ubywa jej czasami z chłodnicy? Parujące lampy przód faktycznie bywają, klapki - trzeba wyrzucać i tyle.
Opublikowano
Dan10 chce wiedzieć czy zakup 530dA z rocznka 2008-2010 to dobry wybór;)

I uzyska informację że dobry o ile samochód był zadbany a on sam dokona jego dokładnego sprawdzenia.....

Kolejny wątek który raczej donikąd nie dotrze, no może jeszcze zahaczyć o kwestie spalania ;)

 

 

:cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomijam fakt ze niezly trup z szafy zostal wyciagniety. Zabraklo chyba 10 dni i bylaby rowna 2-letnia rocznica od ostatniego wpisu :duh:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
trup wiecznie żywy ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano

Mam też pytanko czy bagażnik dachowy z E60 będzie pasował do F10 ?

Mam bagażnik i box i jeżeli pasuje , to wolałbym go oczywiście zostawić .

 

Bagażnik bazowy od E60 nie będzie pasował do F10.

 

W sumie niby drobiazg ale jest to kolejny przykład obrazujący politykę koncernów motoryzacyjnych .

Nie pasuje chociaż mógłby pasować gdyby tylko chcieli żeby pasował i teraz trzeba kupić nowy i znów wydać kasę .

Opublikowano

Mam też pytanko czy bagażnik dachowy z E60 będzie pasował do F10 ?

Mam bagażnik i box i jeżeli pasuje , to wolałbym go oczywiście zostawić .

 

Bagażnik bazowy od E60 nie będzie pasował do F10.

 

W sumie niby drobiazg ale jest to kolejny przykład obrazujący politykę koncernów motoryzacyjnych .

Nie pasuje chociaż mógłby pasować gdyby tylko chcieli żeby pasował i teraz trzeba kupić nowy i znów wydać kasę .

 

Akurat o tym to można książkę napisać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.