Skocz do zawartości

BMW E39 nie pali na wszystkie gary


piotr8335

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją E39 BMW 520i 1999, po przejechaniu kilku kilometrów auto chodzi nierówno są drgania silnikiem, mechanik mi powiedział że to będą świece albo cewki bo ma miss fire na 3 cylindrach, kupiłem nowe świece i auto nadal nie ma mocy i wibruje całym silnikiem, po wymianie jednej cewki na nową było ok ale tylko na chwilę, kupiłem 3 używane cewki Bosha i po wymianie 4 cewek nadal jest to samo przypominam że po sprawdzeniu wszystkich cewek wszystkie reagują po wypięciu ale najbardziej reaguje ta nowa. W czym może być problem jeszcze? czyżbym potrzebował 6 nowych cewek?? proszę o pomoc :?: :?: :?: :idea: :idea: :idea: pozdrawiam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A mechanik nie mógł ci zmierzyć ciśnienia sprężania?

Bez tego możemy sobie gdybać.

Jak masz cztery cewki to można je przekładać tyle razy aż sie znajdzie.

Ale jak nie palą trzy kolejne cylindry to ja stawiam na awarię sondy lambda i niewłaściwy skład mieszanki.

Jesli trzy nie kolejne to róznie może być.

Auto ma gaz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

masz tam dwie sondy po jednej na trzy cylindry.

Podłaczenie pod kompa może conieco wyjaśnić odnośnie elektroniki auta.

Możliwości jest przynajmniej kilka. lewe powietrze , cewki , świece , fajki , wtryskiwacze , ciśnienie spręzania itp...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuje podłączyć pod kompa jaki mi się uda. Czy wiesz może czy BMW 520i e39 posiada tylko to jedno wyjście pod komputer to okrągłe czy jest jeszcze gdzieś takie prostokątne drugie?? bo mechanik powiedział że ma 2 ale ja byłem zdziwiony hmm???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Powinny być dwa

jedno okrągłe pod maską a drugie prostokątne OBD2 w aucie pod kierownicą z lewej strony jest taki mały schowek. W nim u góry szukaj.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny być dwa

jedno okrągłe pod maską a drugie prostokątne OBD2 w aucie pod kierownicą z lewej strony jest taki mały schowek. W nim u góry szukaj.

 

A czy w OBDII nie były wyposażone wersje od rocznika 2000 w górę???

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.