Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak strzalki ok wszystkie tak jak maja byc tylko zastanawiam sie

Czy mozna je ustawic tak zeby daty byly od zewnatrz na wszystkich kolach i zeby strzalki sie zgadzaly

Opublikowano
Jeżeli opony są kierunkowe to nie da sie tego tak ustawić jak chcesz, ale pojawia się pytanie po co to wogóle robić, daty się juz raczej nie zmianią więc nie musisz ich kontrolować :lol:
Opublikowano

heh no wiadomo że sie nie zmienią :)aczkolwiek koniec świata wkrótce wiec różne anomalia wystepują:)

a tak poważnie to już szukam wszystkiego co może wpłynąć na to niesczesne "pływanie" w ogóle musze dorwać auto mojego kumpla bo ma wszystko to samo łacznie z oponami

.Wtedy bede miał najlepsze porównanie ...ale szczerze mówiąc im zimniej tym lepiej sie jezdzi wiadomo guma twardnieje troche co nie zmienia faktu że przy plus 7 auto powinno mi pływać...bo to nie plus 20

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Dunlop Winter sport 4d 225/50/17 - uzytkuje od 1mc i baaardzo pozytywnie. Nie zauważyłem podobnych objawów o jakich pisze kolega januk87 (wyjątek - nie mam XL). Auto dobrze sie prowadzi, pewnie w zakretach, nie jeżdżę wolno i na chwile obecna po ok 2000km przejechanych mogę tylko polecić.

Witam

czy moglbys się podzielić opinia dot. tych opon po kilku miesiącach użytkowania, glownie chodzimi o trakcje nasniegu, wyjezdzanie z zasniezonego parkingu itp.

musze kupic na nadchodzący sezon zimowki i biore pod uwagę wlasnie te dunlopy, chętnie zapoznam się z opinia uzytkownika takiego samego auta

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dunlop Winter sport 4d 225/50/17 - uzytkuje od 1mc i baaardzo pozytywnie. Nie zauważyłem podobnych objawów o jakich pisze kolega januk87 (wyjątek - nie mam XL). Auto dobrze sie prowadzi, pewnie w zakretach, nie jeżdżę wolno i na chwile obecna po ok 2000km przejechanych mogę tylko polecić.

Witam

czy moglbys się podzielić opinia dot. tych opon po kilku miesiącach użytkowania, glownie chodzimi o trakcje nasniegu, wyjezdzanie z zasniezonego parkingu itp.

musze kupic na nadchodzący sezon zimowki i biore pod uwagę wlasnie te dunlopy, chętnie zapoznam się z opinia uzytkownika takiego samego auta

 

Przejechałem na tych oponach 10 000km. Na śniegu bardzo pozytywne odczucia, ani razu się nie zakopałem, wyjazd z garażu pod górkę i czy to świeży śnieg czy uklepany nie miał wpływu na przyczepność. Jak bym miał wybierać, kupił bym je raz jeszcze.

Why so serious... ?
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odpowiedz. Dokonałem zakupu tych wlasnie opon (dunlop winter sport 4d 225/50/17) jesli bedzie mial ktos pytania odnosnie uzytkowania to chetnie odpowiem po pierwszym sezonie. Pozdrawiam

 

Co do ww produktu to opony te wg mnie sa rewelacyjne, sa bardzo ciche, testowalem je podczas obfitych opadow (w e60 z automatem) i bylo bardzo dobrze, naprawde nie spodziewalem sie takiej trakcji. Opony testowalem rowniez na oblodzonej nawierzchni po marznacyh opadach deszczu i auto hamowalo bardzo dobrze nawet na czystym lodzie, szczerze polecam

Edytowane przez mistrz
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam ! Mysle kolego ze powinieneś dac sobie spokoj z oponami całorocznymi . To nie sa opony na nasze warunki klimatyczne . Miałem kiedyś opony całoroczne w oplu vectrze i zima tanczylem na drodze . Dobra zima to jest to :D
Opublikowano
Przed e60 miałem a4 b6 i przez cztery lata jeżdziłem na wielosezonówkach i nie powim złego słowa do puki nie zawisło :D przez 8 miesiecy w roku przebywam za granica z tądmoje zainteresowanie oponami calorocznymi.
Opublikowano

Audi to auto przednionapedowe, zachowuje sie zupelnie inaczej w zimie na sniegu niz auto z napedem na tył. Auto z napedem na tyl jest duzo bardziej wymagajace w warunkach sniegu. Do BMW doradzam kupic porzadne opony zimowe zeby nie bylo nieprzyjemnosci po nawet niewielkich opadach sniegu. Ostatnio na oponach calorocznych jezdzilem (tragedia) w Polonezie, pewnie teraz sa lepsze modele ale ja byl nie ryzykowal.

Opony caloroczne nie beda tez najlepsze na lato... Zalezy do czego w sumie porownujemy, bo zapewne opony caloroczne np Continental (jesli takie sa w ofercie) beda napewno lepsze niz budzetowe dealekowschodnie tanie opony letnie. Ja osobiscie na polskiej warunki zimowe wybral bym napewno wylacznei zimowki i to nie najtansze.

Opublikowano

Siemka,

 

Też mam zimówki Dunlop SP Winter Sport M3 rozmiar 225/55/16 i powiem wam, że jak koła w lato były luzem to bieżnik opony był twardy jak kartofel, myślałem że się popsuły, ale teraz gdy założyłem koła zimowe i pojeździłem to opona zrobiła się miękka ale w porównaniu do konkurencji typu continental czy goodyear i tak jest troszkę twardsza, PS nie słychać kompletnie, że jedzie się na zimówkach jak to czasem bywa..

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Hej.

Widzę, że problem opon jest aktualny w każdym dziale..

Kupiłem dziś e60 na 18 z letnimi oponami. Muszę oczywiście jak najszybciej zaopatrzyć się w zimówki i mam mały dylemat. Kupić jakieś opony na felgi 16 i założyć , czy kupić same opony i założyć je na 18, które już mam. Poszperałem trochę po allegro i widzę, że koszt wyjdzie ten sam, jestem za pozostaniem na 18, ale zastanawiam się jak będzie się spisywała 225/45/18 zimą. Dodam, że głównie jeżdżę po odśnieżonym mieście, nie jeżdżę w góry, jedynie święta i sylwestra spędzę na mazurach, tam potrafi śniegu dowalić, ale to dwa tygodnie w całą zimę. Jeździ ktoś z Was zimą na 18? Jak to się sprawuje?

Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
u mnie zima michelin alpin 5 - 205/55/16 a lato toyo proxes t1 sport 242/35/19 tyl 275/30/19, bałem się trochę wąskich opon na zimę ale jak na razie nie mam z nimi żadnego problemu i jestem zadowolony
Opublikowano
Co do szerokosci to 225 w e60 u mnie dawalo rade, nie mialem zadnych problemow przy tej szerokosci na nowych oponach (Dunlop winter sport4d), jezdzilem rowniez na takiej szer w e46 (tam opony byly z nizszej polki tzn Barum, i przy wiekszym sniegu bywaly problemy) co do 18 cali to problem jest jedyniew w tym ze opona ma niski profil i na polskich drogach jest ryzyko uszkodzenia, w zimie nie zawsze jest szansa na zobaczenie dziury w drodze. Ja mialem ten sam dylemat i na zime zdecydowalem sie na 17 a w lecie mam 18. Jesli bedzie uwazal na dziury i nie jezdzisz po terenach wiejskich to pewnie mna zostac przy 18cali.
Opublikowano
Odświeże temat. Co powiecie o oponach całorocznych? właśnie przymieżam się do zakupu i nie wiem co wybrać.

 

ja tutaj mogę się coś wypowiedzieć :) Osobiście nie polecam i nawet nie miałem zamiaru ich testować, choć zdarzyło się z powodu zakręcenia z felgami.. Oponki jakie posiadam to Continental ExtremeContact DWS (podobno jedne z najlepszych jeśli chodzi o całoroczne. m.in. mały teścik - niestety po ang -

). Miałem okazję przejechać się nimi po błocie pośniegowym. Toż to prawie nie hamuje... (na samym śniegu jest o niebo lepiej ale jednak błoto pośniegowe w Polsce jest dość częstym zjawiskiem)

Już nie długo będę miał porównanie do Michalinek Xi3 (obecnie miałem tylko na tyle), ale myślę że tu po prostu nie ma porównania.

 

Osobiście uważam kolego że w zimę dla bezpieczeństwa swojego i pozostałych uczestników drogi to albo oponki zimowe na aucie w trasie albo letnie/całoroczne na aucie w garażu.. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.