Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Odebrałem parę miesięcy temu swoje wymarzone X5 40d. Od paru tygodni mam poważne problemy z tym egzemplarzem. Zaczynając od początku. Na niskich obrotach do 2 tyś auto nie jechało, powyżej było lepiej ale nie na tyle jak być powinno, więc oddałem auto do serwisu. Stwierdzono, że mała turbina się zacina i została wymieniona. Po odebraniu auta zapewniono mnie że jest wszystko ok. Po 2-3 dniach usterka się pojawiła ponownie, do tego doszła dziwna praca silnika, jakby nie chodził na wszystkie cylindry, więc oddałem go ponownie do serwisu. Po paru dniach, odebrałem auto tym razem wymieniono sterownik turbiny. Miało być wszystko dobrze, lecz nie było: dziwna praca silnika oraz brak mocy do 2.5 tys nadal się powtarzał, do tylna kamera cofania przestała działać,bluetooth czasami działał, kratka homologacji zaczęła skrzypieć. Sfrustrowany, po raz kolejny oddałem auto do serwisu, zapewniono mnie że już wiedzą, że w czym jest problem i wszystko będzie dobrze, przy czym wyjechałem z kraju na 3dni. Wczoraj pojechałem odebrać auto i okazało się, że Pan który odśnieżał parking, przypadkowo zahaczył pługiem moje X5. Efekt jest taki: wgnieciona klapa bagażnika, uszkodzony pas oraz zderzak, ogólnie koszmarny widok. Do tego wcześniejsze usterki nie zostały usunięte. Auto dalej nie jedzie do 2.5 tys, kosmiczna praca silnika, połączenie elektrycznej kosiarki z 3 cylindrowym dieslem, skrzypiąca kratka itp.

Auto było 3 razy w serwisie i za każdym razem wracało z niego w gorszym stanie. Oczywiście, chcą wymienić klapę zderzak itp. a co do pracy turbiny, nie potrafią tego zrobić.

Za auto zapłaciłem ogromne pieniądze a z nie mojej winy nie jest już "oryginalne" oraz serwis nic nie potrafi zrobić, auto jeździło optymalnie. Autem jeździ się strasznie niebezpiecznie żeby sprawnie jechało trzeba przekroczyć 2.5 tys obrotów.

Pomyślałem o możliwości odkupienia mojego auta przez BMW oraz możliwej wymianie na inny model, koniecznie z homologacją a jak wiadomo to ostanie dni na odliczenie vatu.

Jutro ma być zebranie zarządu i będzie omawiana sprawa mojego X5. Jestem przerażony nie kompetencją oraz niezdarnością serwisu. Jestem ich klientem od 2006r, myślałem, że będę się cieszył autem, a są z nim same problemy.

Drodzy koledzy, proszę o wasze zdanie na ten temat. Co mam zrobić w zaistniałej sytuacji????

Opublikowano
Wymienić na 50i

Z dieslem zawsze były, są i będą kłopoty

:duh: .........bo komentarz zbędny......

Co do twojej sytuacji poczekaj co zostanie ustalone,byc moze zostanie to załatwione na światowym poziomie choc znając nasz kraj tego bym się raczej nie spodziewał,zostanie ci BMW POLSKA później ewentualnie BMW MONACHIUM(chodź oni i tak najczęsciej odsyłaja do dyrekcji generalnej danego kraju)w ostatecznosci starał bym sie sprawe jak najbardziej nagłosnic np przez TV(TVN turbo kamera)byc moze salon/serwis w obliczu takiej "kampani reklamowej" będzie starało sie załatwic sprawe polubownie czyt:na twoją korzyść.

Życze pomyślnego rozwiazania problemu.

(*pozdrawiam*)
Opublikowano

Jestem ciekawy jakie decyzję zapadną. Dochodzi do poważnej utraty wartości pojazdu, z winy serwisu auto musi być lakierowane. To jest dość istotny argument. Jeśli będzie potrzeba zgłoszę oczywiście sprawę do BMW Polska lub zrobię im reklamę w mediach.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,

 

Bardzo przykro się to czyta.

Prawdopodobnie trafiłeś na jakiś felerny model BMW X5.

Serwis jest porażką.

Na Twoim miejscu bezwzględnie zarządał bym wymiany auta na nowe z jeszcze lepszym wyposażeniem .itp ale ta kwestia jest mało realna, a może...

Pewnie są jeszcze auta, które zjadą na salony BMW z "kratką" i powinni takie auto Tobie oddać.

 

Ja już się nauczyłem i nie kupuje w polskich salonach.

Swoje auta zakupiłem w Monachium :)

Powodzenia i daj znać jak się sprawa potoczy dalej.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
Niestety nie doszedłem do porozumienia z BMW. Zaoferowali śmieszną cenę odkupu mojego X5 (11%) mniej niż za niego zapłaciłem. Na nowe auta, które są dostępne od ręki dostałem 7,5% rabat.O tyle dziwne, że osoba z "ulicy dostała" 6,5%. Dostępne wersje wyposażeniowe, również dosyć mocno odbiegały od tego co bym chciał, były mizernie wypasione.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

11% mniej niż cena fakturowa za używany uszkodzony samochód to nie jest moim zdaniem zła cena. Problem w tym że powinni go naprawić a nie odkupować :nienie: No i rabat na kolejne auto powinien być zbliżony do tego co straciłeś na odkupie.

Tak czy owak trudna sprawa, masz wyjątkowego pecha albo BMW już schodzi na psy z jakością (vide wątek o problemach z F10) i nie warto pakować takiej kasy w nowe auta. :duh:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Nie zgodzę się, auto ma 5 miesięcy, zostało uszkodzone przez serwis przy nie udolnym odśnieżaniu parkingu te 11% o którym mówimy to rozbój w biały dzień. W takim razie powinni mi dać10% na zakup nowego auta, i tak był nie dostał takiej wersji jaką chciałem, tylko jakieś niedzielne resztki. Chciałem uzyskać od serwisu pełną gwarancję na 6 lat jako rekompensate, ale odmówiono jedyne co mogą mi zaoferować to 50% rabat przy wymianie hamulców. W zaistniałych okolicznościach sprawę zgłaszam do BMW Polska oraz jak nie pomoże do TVN Turbo, z czego na pewno się ucieszą. Zmieniam salon, serwis oraz opinie o tym "fachowym" dealerze.

Chyba dobre auta z Monachium się powoli kończą, z wcześniejszą 535d oraz 530d po wirusie nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Ostatnio rozmawiałem z klientem, któremu padła turbina w F10 po 3k km. BMW chyba obrało zły kierunek.

Opublikowano

turbinę jak i skrzynie automat. (nowoczesną) przy nieudolnej jedzie można "spalić" w na prawdę szybkim tempie...

 

Jaki to serwis? Będziemy omijali szerokim łukiem, szkoda tylko, że ktoś musiał to sprawdzać na sobie...

Opublikowano
Jeśli BMW Polska nie postawi ich do pionu, bardzo chętnie podam namiary dealera. Mam już oświadczenie, w którym są przedstawione wszystkie problemy.Pozostaje mi tylko czekać na odzew centrali BMW.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zgodzę się, auto ma 5 miesięcy, zostało uszkodzone przez serwis przy nie udolnym odśnieżaniu parkingu te 11% o którym mówimy to rozbój w biały dzień. W takim razie powinni mi dać10% na zakup nowego auta,......

Przecież to napisałem.... rabat taki jaka utrata wartości auta i to dla samochodu skonfigurowanego pod Ciebie a nie ze stocku ;)

pozdrawiam

Paweł

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z wielką ulgą mogę napisać, że problem został rozwiązany. Klapa oraz zderzak, które uległy zniszczeniu zostały wymienione na nowe. Została również wymieniona kamera oraz dwie turbiny. Teraz wszystko jest ok, a auto jeździ dużo lepiej niż przed problemem. Ze strony BMW, uzyskałem korzystną rekompensatę po zgłoszeniu sprawy do BMW Polska, byli bardziej rozmowni.
Opublikowano

No niestety niekiedy tak jest że póki jesteśmy potencjalnym kupcem to się nam nadskakuje ,jak już kupimy ,to stosunek sprzedawcy się zmienia . To takie krótkowzroczne , ale nieodosobnione.

Druga sprawa to ,,choroby wieku dziecięcego " jak długo jeszcze ? Teraz przy tej konkurencji i tempie chyba będzie coraz gorzej.

Swojego czasu pracowałem w VW poznań ( O BOŻE ) szkoda gadać majslem ustawiano kokpity ( mam nawet filmik jak to się robi -tragedia!!!!) ale taka jest presja -presja czasu to on jest najważniejszy i nie wierzę że tak jest tylko w VW . A jak wiadomo co nagle to po diable.

No i ostatnia sprawa żeby coś załatwić to trzeba się prosić ,straszyć i zdarza się ,że na koniec jeszcze brać adwokatów ,taki już dziadoski kraj ,możemy się tylko cieszyć że nie jesteśmy pod skrzydełkami łukaszenki , niestety do normalności sporo tu brakuje.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Powiem tak

 

cała prawda o polsce również pokazuje się w salonach BMW nie ma zanczenia ze to reneomowana firma niemiecka pamietajcie ze to nadal w polsce

jak mają wydac zlotowke za duzo odrazu skąpią bo wolą wziąśc do kieszeni , ja miałem problem ze swoim też juz nie będe wchodził w szczegóły , ale ywmienili mi ekran 8.8 cala nawigacje komputeer wogole nie potrzebnie , mają wielkie problemuy z diagnozami elektryczneymi nie radzą sobie z tym i szczerze mówiąc mi dopiero bo 5 diagnozie i piatej wizycie odryli co naprawdę jest temu samochodowi , w między czasie naciągneli mnie na praiwe 10 tys zł któe późżniej zwrócili po moich prośbach , proponuję odrazu uciekać do innego servisu po poradę może się uda znaleźść lepszych fachowców bąrdź bardziej żętelenych , jak wiecie boos ich rozlicza z częśći zamontowanmych i wymienianych a nie jest mu na rękeę to robić ,,, nie będę pisał więcej szczegółów bo....

pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Jestem włascicielem x5 4.0d od 8 miesiecy. zakupilismy 2 takie samochody u polskiego dealera, byly to auta tuz po faceliftingu. Generalna uwaga jest taka, ze usterkowosc samochodu jest zasakakujaco wysoka. Podstawowy problem to utrata mocy. Auto nagle podczas przyspieszania traci pare. Nie przyspiesza, z trudem osiaga 150km/h! po wylaczeniu zaplonu wraca do normy. Strach wyprzedzac TIRY! a jesli utnie moc? Porazka. Serwis wymieniał juz małą turbine, przeprogramowywał auto, po kilku dniach problem wrocił. Byli bezradni. Obecnie czekamy na kolejną wizyte. Problemy z moca wystapiły w dwoch autach przy przebiegu ok 20 tys. Dodatkowo w naszych samochodach były wymieniane: łączniki stab., tuleje wahaczy, wyswietlacz komp. pokładowego. samochody trzeszcza i stukaja, jeden przyjechał z fabryki z wybitą soczewką w reflektorze. Czegos takiego nie widziałem jeszcze. Akustyczna praca zawieszenia poprawna tylko na idealnej drodze, na zwykłych drogacz, stuki, trzaski, luzy. To zadziwiajace ze w skodach panuje cisza... Auta kosztowały prawie 400 tys za sztuke. Jezdzimy BMW od wielu lat, ostatnie nasze zakupy pokazują ze poziom drastycznie spada. Przestrzegam przed tym modelem!!!! Nie wiem jaki bedzie finał, irytacja siega zenitu, nie kupiłbym tego auta ponownie :mad2:
Opublikowano

Kolego nie jesteś jedyny.Też mam kłopoty z autem.

1.Auto przyszło z wady fabryczną lakieru na tylnych drzwiach.

2.Klocki co chwilę piszczą,mimo wymiany na nowe tarcz i klocków.(Wada klocków które zostały wycofane z produkcji)

3.Plastiki w bagażniku skrzypią.

4.Podłokietnik również skrzypi.

5.Ostatnio ja odkręciłem tab.rejestracyjną i podkładkę do mycia auta to aż się przeraziłem. (kolejna wada lakieru,pęcherz na pęcherzu) totalna masakra.

Silnik i zawieszenie ok ale proszę przeczytaj tu:

http://www.44tuning.pl/masz-samochod-bmw-z-silnikiem-20-d-204-km-czy-30-d-306-km

Trzeba zapytać w serwisie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5.Ostatnio ja odkręciłem tab.rejestracyjną i podkładkę do mycia auta to aż się przeraziłem. (kolejna wada lakieru,pęcherz na pęcherzu) totalna masakra.

 

pewnie przeprawa przez atlantyk dala mu w kosc :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

ale mnie nastraszyliscie... czekam na odbior x5 40d, ma przyjechac w pierwszym tygodniu lipca. Tez sie zastanawialem czy brac benzyne czy diesla i ostatecznie zdecydowalem sie na diesla z powodu latwosci odsprzedazy.

 

pamietam, ze jak testowalem przez 2 dni nowe 30d, to 2 razy zdarzyly mi sie dziwne przerwy w "ciagu" przy przyspieszaniu, taka przerwa na 2 sekundy, ktora byla naprawde dziwaczna i bardzo niebezpieczna - wyprzedzanie. Zignorowalem to, myslac ze to w koncu testowka i pewnie byla ostro eksploatowana..

Opublikowano
A czy to nie jest przypadkiem naturlane spadki mocy w trakcie wypalania filtra czastek stalych ? Czytajac rozne fora samochodowe, wiele razy natknalem sie na takie objawy, ktore byly skutkiem wypalania filtra czastek stalych, mogly tez swiadczyc o zapychaniu sie jego. Coz, taka juz natura nowych deasli..
Opublikowano
Jasny gwint ... :mad2: Ale wpadka firmy. A ja się przejmuję że w moim 9 letnim e46 pod maską drobna rdza wyskoczyła :roll:

 

Niom.... jakaś totalna porażka i masakra a ja się przejmuje, że prawa brewka w lampie zaparowała :) w moim E60 530i (7 lat)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Witam. Jestem włascicielem x5 4.0d od 8 miesiecy. zakupilismy 2 takie samochody u polskiego dealera, byly to auta tuz po faceliftingu. Generalna uwaga jest taka, ze usterkowosc samochodu jest zasakakujaco wysoka. Podstawowy problem to utrata mocy. Auto nagle podczas przyspieszania traci pare. Nie przyspiesza, z trudem osiaga 150km/h! po wylaczeniu zaplonu wraca do normy. Strach wyprzedzac TIRY! a jesli utnie moc? Porazka. Serwis wymieniał juz małą turbine, przeprogramowywał auto, po kilku dniach problem wrocił. Byli bezradni. Obecnie czekamy na kolejną wizyte. Problemy z moca wystapiły w dwoch autach przy przebiegu ok 20 tys. Dodatkowo w naszych samochodach były wymieniane: łączniki stab., tuleje wahaczy, wyswietlacz komp. pokładowego. samochody trzeszcza i stukaja, jeden przyjechał z fabryki z wybitą soczewką w reflektorze. Czegos takiego nie widziałem jeszcze. Akustyczna praca zawieszenia poprawna tylko na idealnej drodze, na zwykłych drogacz, stuki, trzaski, luzy. To zadziwiajace ze w skodach panuje cisza... Auta kosztowały prawie 400 tys za sztuke. Jezdzimy BMW od wielu lat, ostatnie nasze zakupy pokazują ze poziom drastycznie spada. Przestrzegam przed tym modelem!!!! Nie wiem jaki bedzie finał, irytacja siega zenitu, nie kupiłbym tego auta ponownie :mad2:

 

Witam,

 

Posiadam X5 4.0 D LCI ale zakupiłem auto w niemieckim salonie. Jak do tej pory wszystko działa bardzo sprawnie. Jest kilka drobiazgów ale to szczegół. Wczoraj wykryto luz na łączniku stab. i wymieniono w ramach gwarancji. Może w Twoim przypadku sprawdza się teoria, że "na Polskę" wypuszczane są "gorsze modele" ?? Powodzenia w naprawach...:(

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.