Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam takie pytanie, czy w termostacie da się wymienić sam wkład, ceny są strasznie duże całości od 200-370 zł, masakra. Używanego nie ma co wkładać pewnie? Ma ktoś jakieś info jak go wymienić ? Z góry dzięki za odp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nie kupisz samego wkładu do E46 bo są tylko w całości ale bardzo często łamią sie plastikowe łapki w samej obudowie które trzymają termostat i może sie okazać że u ciebie własnie to sie zepsuło.
Opublikowano
u mnie cały czas jest otwarty i bardzo wolno się nagrzewa silnik, to jest powodem wymiany. A na używany nie ma co się pchać no nie ?
Opublikowano
Ja nie wiem w jakich sklepach sprawdzasz cene ale z tymi kosmicznymi cenami to przesadzasz. Sam kupowalem termostat glowny w serwisie bmw i placilem 160 zl.
Opublikowano
Ja bym nie ryzykował z używanym, na allegro masz troche tansze http://moto.allegro.pl/termostat-bmw-3-e46-320d-5-e39-520d-niemiecki-febi-i1346926225.html

Po co kupować trochę taniej, skoro w serwisie kosztuje nowy za 160 złotych, chyba że kolega ma do ASO bardzo daleko to się opłaca kupić na allegro.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Podzwoniłem po sklepach i znalazłem za 163 zł na jutro rano, więc allegro się nie opłaca firma tego zamówionego to BEHR więc ok, a jak się do tego dobrać ? trzeba cały płyn spuszczać ? Przeraża mnie wizja odpowietrzania tego układu. Podpowie ktoś co i jak??

 

P.S. A ceny które podałem to naprawdę w dwóch pierwszych sklepach mi takie podali :shock:

Opublikowano
BEHR to firma ktora produkuje termostat na pierwszy montaz w bmw. Wiec prawie oryginał. Co do wymiany to sciagasz oslone silnika, spuszczasz plyn sciagasz tunel miedzy chlodnica a wisko, pozniej wisko, chlodniczke agr, zakladasz torx odkrecasz stary termostat i wymieniasz. Co do odpowietrzania odkrecasz wszystkie odpowietrzniki zalewasz plyn i jak bedzie lecialo to pokolei zakrecasz zaczynajac od najnizszego punktu. Nastepnie odpalasz auto odkrecasz odpowietrznik w najwyzszym punkcie i czekasz az zacznie leciec plyn. jak auto sie zagrzeje odkrecasz raz jeszcze do sprawdzenia.
Opublikowano
BEHR to firma ktora produkuje termostat na pierwszy montaz w bmw. Wiec prawie oryginał. Co do wymiany to sciagasz oslone silnika, spuszczasz plyn sciagasz tunel miedzy chlodnica a wisko, pozniej wisko, chlodniczke agr, zakladasz torx odkrecasz stary termostat i wymieniasz. Co do odpowietrzania odkrecasz wszystkie odpowietrzniki zalewasz plyn i jak bedzie lecialo to pokolei zakrecasz zaczynajac od najnizszego punktu. Nastepnie odpalasz auto odkrecasz odpowietrznik w najwyzszym punkcie i czekasz az zacznie leciec plyn. jak auto sie zagrzeje odkrecasz raz jeszcze do sprawdzenia.

 

 

To nie jest tak źle ;) zobaczymy jak w praniu. A w którym miejscu odkręcić żeby spuścić płyn? Dolny wąż przy chłodnicy?

Opublikowano
w którym miejscu odkręcić żeby spuścić płyn? Dolny wąż przy chłodnicy?

Z prawej strony pod chłodnicą jest niebieski/zielony plastikowy korek spustowym... oczywiście patrząc od strony maski.

Opublikowano

Witam

Ja ostatnio wymieniałem termostat i kupiłem go w serwisie , zapłaciłem za niego 190 zł za orginal wiec nie szukaj po sklepach tylko jedz na serwis maja taniej jak w sklepie!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.