Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

 

Swoją E60 kupiłem z jednym małym defektem zewnętrznym który mnie coraz bardziej denerwuje i coraz bardziej szpeci auto.. :mad2:

 

Mianowicie chodzi o odpadający ten czarny matowy lakier który jest na obudowie lusterek (lewego i prawego) na jednym lakier zaczyna pęcznieć nawet już na tym trójkącie który mocuje lusterko do drzwi..

z tego co zauważyłem to w kilku ogłoszeniach e60tek na allegro niektórych egzemplarzy z 2003-2004 tez to cholerstwo chwyciło :?

 

Ma ktoś jakiś patent na naprawę/malowanie tego?

 

A może ktoś wie jaki tam jest kod/symbol lakieru??

bo zapewne musi być taki sam jak na tych listewkach które są pomiędzy bocznymi szybami :?:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

z tego co widzę/widziałem na ulicach/parkingach korozja czy też utlenianie się elementu o którym mówisz to częsty przypadek.

odstaw do lakiernika i po problemie :) sam przerabiałem ten temat i za jedno lusterko policzył mi 30 PLN :) a jeśli chodzi o kolor - powiedział że to standard czarny mat :)

osobiście nie widzę różnicy i jestem happy :)

Pozdrawiam

Opublikowano

czyli mowa o elemencie plastikowym?

Dobrze rozumiem ?

Jeżeli tak to , by pomalować go bazą to najpierw należy podkład użyć .Ma tak jakby powiązać lakier z plastikiem.

Opublikowano

nie chodzi o plastikową obudowę, lecz o ten czarny trójkącik z całą resztą, ale bez plastikowej obudowy :)

tj chyba aluminium, bo plastik przecież się nie utlenia ani nie koroduje :)

Opublikowano
nie chodzi o plastikową obudowę, lecz o ten czarny trójkącik z całą resztą, ale bez plastikowej obudowy :)

tj chyba aluminium, bo plastik przecież się nie utlenia ani nie koroduje :)

no zgadza się. Zmyliło mnie to i owo, bo np parapety aut - składają się z aluminium zalanym gumą i tu dzieje się różnie . Wygląda to po jakimś czasie tak jak rdza gdyż utlenia się aluminium a guma się odkształca . To na moje usprawiedliwienie ;)

No jeżeli to jest element metalowy a jak lakier odprysł to oznacza że nie dostatecznie dobrze była oczyszczona powierzchnia przed malowaniem. Lub gdy mieliśmy już do czynienia z " rudą " , to podobnie , należy się jej pozbyć do zera. Co jest trudne.Dobrze odtłuścić ,najlepiej umyć wodą z mydłem-ludwik itp. później czysta benzyna i dopiero zabezpieczenie , podkład , baza ,kler . No nie ma siły jak się przyłożysz , to szybko się nie powtórzy.

inne wyjście ..oddać do lakiernika. = kasa wydana , brak satysfakcji. ;)

Opublikowano

Dodam jeszcze że nie mam BMW. Kurcze i nie za bardzo pamiętam jak tam jest przy tym lusterku. Te modele,BMW które miałem to wcześniejsze ... To też na moje usprawiedliwienie napisałem. za tę wpadkę :)

ps.nie mogę się doczekać aż wrócę do tej marki :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.