Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów,

robiłem już wszystko, przejrzałem wszystkie wskazówki, dzisiaj wyjąłem końcówkę ta która znajduję się juz na masce i rozebrałem ją, licząc że syf zebrał się właśnie tam i co i nic. Nie działają nadal. Dodam że słysze pompkę.

Dodam że moje spryskiwacze są podgrzewane.

 

MOD EDIT: W temacie proszę opisać wyłącznie problem jakiego dotyczy post. Wołanie o pomoc należy sobie zostawić w treści posta

Opublikowano

Dodam że moje spryskiwacze są podgrzewane.

 

Tym sie nie sugeruj.Moje tez sa podgrzewane a i tak zamarzly :x

Nie tyle dysze co prawdopodobnie kiepskiej jakosci plyn zamarzl w wezykach.

Skoro slychac pompke,to albo zamarzniete albo pekniety wezyk.

Sprawdz czy nie cieknie plyn podczas spryskiwania szyb.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano

Chyba masz racje....bo kiedy przed zamontowaniem brat próbował psikać to z wężyków które nie miały końcówek nic nie leciało. Mada faka a napisali ze do -20 C.Chociaż,chociaż spryskiwacz tylnej szyby działa bez zarzutów....

Zostaje tylko kij i garnek z wodą

Opublikowano
u mnie stoi w garażu a i tak kiepsko leci 10cm nad maskę.Z tyłu leje jak z kranu.Zbiornik klika miesięcy temu miałem czyszczony bo był syf.Od tego czasu płyn kupowałem markowy po 10zł.A tu znów jakaś kicha się zapycha a może plastik w zbiorniku murszeje.Nie mam pojęcia. :mad2:
Opublikowano
A raz sie żyje. Wstawiam soja bunię jutro do mechaniora. Podjąłem decyzję, wymieniam wszystkie przewody odpowiedzialne za spryskiwacze. Za kilka dni dam Wam odpowiedź czy pomogło.
Opublikowano

Kolego, sprawdź jeszcze po lewej stronie (stojąc przodem do auta, przed maską) obok obudowy filtra kabinowego praktycznie - tam jest łączenie tych przewodów i ono mogło się rozłączyć, jest na wcisk.

Też wraz z nadejściem mrozów płyn mi zamarzł, nie słyszałem nawet pompki. Teraz, gdy nadeszła odwilż, pompka odmarzła a płyn nadal nie leciał. Podniosłem maskę i wszystko było jasne - właśnie odpięty przewód, w miejscu, o którym pisałem.

Anyway, jaka by Twoja wiedza oraz umiejętności z zakresu motoryzacji nie były - myślę, że jest to za mała sprawa, aby oddawać auto do machana :duh: Zbyt łatwo dasz mu zarobić.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
Koledzy jest jeszcze jedna możliwość o której wyczytałem, mam zdjęcie tej "części" ponoć także odpowiedzialnej za brak wytrysku :), mam jedynie kłopot nie wiem za chol.. jak tutaj wstawić zdjęcie tej cześci. pomóżcie
Opublikowano
Koledzy jest jeszcze jedna możliwość o której wyczytałem, mam zdjęcie tej "części" ponoć także odpowiedzialnej za brak wytrysku :), mam jedynie kłopot nie wiem za chol.. jak tutaj wstawić zdjęcie tej cześci. pomóżcie

 

kolego rejestrujesz Się tu : http://www.imageshack.us/ (chociaż teraz niby bez rejestracji można) , wgrywasz zdjęcie, generujesz kod dla forum(link), potem wklejasz ten link tutaj a my oglądmy fotki :cool2:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

http://img543.imageshack.us/img543/7762/zbiorniczki.jpg' alt='zbiorniczki.jpg'>

 

udało się... to jest to gówienko o którym pisałem wcześniej. Może ktoś z Was koledzy w którym miejscu tego szukać. To chyba ostatnia deska ratunku. Z drugiej strony nigdy bym nie pomyślał że taka błahostka może a właściwie jest takim problem nie tylko dla nas użytkowników tego modelu ale, przede wszystkim dla serii E39.

Opublikowano
na swoim przykładzie powiem że kiedyś tył lał z przodu nic, pompkę słyszałem,rozłączyłem te rurki co są koło zbiorniczka taki trójnik i mocno podmuchałem do tej co idzie od zbiorniczka ,na początku był duży opór ale po chwili poszło ,jak do teraz psika niesamowicie
Opublikowano
Witam, może nie do końca ten sam temat ale też chodzi o spryskiwacz, tyle że reflektorów na jakiej zasadzie on działa? czy jest on podłączony do tej samej pompki co do szyb? bo na reflektory nie działa, proszę o jakieś podpowiedzi
Opublikowano
Witam, może nie do końca ten sam temat ale też chodzi o spryskiwacz, tyle że reflektorów na jakiej zasadzie on działa? czy jest on podłączony do tej samej pompki co do szyb? bo na reflektory nie działa, proszę o jakieś podpowiedzi

ma osobną pompkę

co do działającej pompki ale bez "wytrysku" to może być tak że oberwał się wiatraczek w pompce

we fiatach dodatkowo robiło się tak że po latach padał zaworek zwrotny na wężyku i zatykał przelot

w BeeMce tego nie znalazłem ale też pewnie jest bo płyn leci od razu po pociągnięciu manetki

Opublikowano
robi się coraz ciekawiej, teraz jeszcze "wiatraczek". A może ktos z was próbował obejść te wynalazki - jednym słowem czy jest prosty sposób żeby to k..a działało.
Opublikowano
kompresor nie pomógł :cry2: jeden sprysk i znów zapchane.Cza będzie znów do mechanika i zbiornik do czyszczenia przez demontaż. :duh: przed pół rokiem czyszczony i lałem tylko płyn za 6 zł venola
Opublikowano

kamień się odkłada więc jedynie albo próbować go całkowicie usunąć po przez rozpuszczenie na przykład octem i dobre wypłukanie albo końcówki wymienić na nowe

ja po walce z czyszczeniem wywaliłem je i dałem z poloneza ale cza wypiłować otwory w masce -- ale teraz jak się zatka to zakładam nowe z poloneza po 4 zł/szt

moga też założyć z cinkola będzie wtedy po 3 dysze na końcówkę ale są droższe :D

ale grzałki pasują i działają

 

a wiatraczek jest w pompce - może przymarzł i silniczek się w nim oberwał - ale to całość i nie do naprawienia

Opublikowano
a u mnie kicha.Czekam do wiosny. Póki co udało mi się skasować "oil servise". Nasze forum to istna kopalnia wiedzy. Pozdrawiam serdecznie.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam problem ze spryskiwaczami przedniej szyby. Myślałem że pompka się spaliła ale, nie działa i zwykłe spryskiwanie i intensywne :duh: Bezpieczniki sprawdziłem, pompki nie słychać. Macie jakieś pomysły??

Jak dostać się do pompki tego większego zbiorniczka?? od strony koła??

Zależy mi na tym żeby to jutro zrobić bo w niedziele jadę autem na 3 tyg do pracy. Pomóżcie koledzy :D

Opublikowano
U mnie pomogło dobranie się do zbiornika (3-ba zdjąć koło i nadkole)i przeczyszczenie znajdujących się tam ) filtrów. Są chyba 4 , bo zbiornik ma 4 segmenty, jeśli się nie mylę :8)
Opublikowano
Witam. Niedawno jechałem i chciałem włączyć sprywkiwacz. Ale w trakcie spryskiwania skończył się płyn. Dzisiaj kupiłem płyn nalałem do pełna i słychać tylko pompkę a z otworów na masce sączy się pieni się ten płyn ( z lewego) a z prawego lekko ni 2-3 cm pryśnie i koniec.. i tak cały czas. Mogło dojść do zatarcia pompki?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Sprawdź czy nie popękały ci wężyki co idą do dysz,wtedy większość leje się gdzieś a na dysze tyle co zdąży(czyli prawie wcale).Ja tak miałem popękały pod maską.Prawy jest bliżej i ma krótsze wężyki dlatego dostaje większe ciśnienie z pompki i trochę z niego leci.

A pierwsze co zrób to przekłuj dyszę cieniutkim drucikiem bo może są po prostu zapchane.Często się tak dzieje jak się woskuje samochód.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.