Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!

mam może głupie pytanie no ale mnie nurtuje:)

czy podczas latania bokami na śniegu dwumas i dyfer mocno dostaje po tyłku??

pytam sie bo wczesniej śmigałem przednionapędowcem a wczesniej polonezem który był pancerny i wszystko wytrzymał :cool2: hehe

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem obciazenie na sniegu jest minimalne.

Tylko nie wal ze sprzegla i nie wkladaj biegow zbyt silowo :lol: .

 

Tylko nie szalej jak masz jeszcze zimne oleje w silniku, skrzyni i dyfrze. Bo wtedy to az czuc ze samochod nie jest zbyt chetny do wspołpracy.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ja zanim silnik nie osiagnie temp roboczej to 2 tys obr nie przekraczam:) no ze sprzegła tez nie strzelam wiec może dwumasu nie uszkodze :cool2:
Opublikowano
Baluuu widzę bratnia dusza :lol: ja też się teraz nieźle bawię na "przygotowanych" jezdniach. Nie ma żadnego obciążenia ani mechanicznego, ani termicznego więc driftuj ile zlezie! U mnie w mieście co widzę każdego BIMERA to każdy leci bokiem jak niegrzeczny :twisted:
Opublikowano
yoshimura01 i o to chodzi :cool2: u mnie w miescie znalazłem piękny odcinek długi łuk nowa droga(miejsce na inwestycje) nikogo tam nie ma i z godz tam dzis szalałem tylko szkoda ze latarnie tak blisko... :norty: jak tylko pada swieży sniego to odrazu dsc wyłączam :cool2: musze sie w zime wyszalec bo na szutrach i asfalcie to szkoda buni :(
Opublikowano
Latanie bokiem przechodzi z wiekiem :D , lub po dzwonie. :mrgreen:
Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano

takimi zabawami na drogach publicznych mozemy spowodowac ze ktos mało doswiadczony czy nie przewidujący sytuacji wytrąbi w cos , bo nie zauważy wyslizganego miejsca na drodze przez nas.

Czasem o tym mysle, ale zawsze kusi dodac gazu na zakręcie i wprowadzić samochód w boczarka

Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.
Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.

a ja własnie wole na tył napęd:D 4 x4 maja za duza przyczepność bynajmniej mój czterołap i cieżko wprowadzic wyprowadzic go z równowagi :cool2: idzie jak po sznurku

Opublikowano
Sorki za offtop, ale Balugass wspomniał o nieprzekraczaniu 2tys na zimnym (niebieskie pole na wskaźniku temp) - ja nie przekraczam 3tys. - katuje już silnik? :duh:
Opublikowano
Za bardzo obciążasz silnik kiedy jest zimny. A kiedy jest zimny olej jest znacznie gęstszy! Gęsty olej nie smaruje optymalnie łożyskowania turbiny przez co ulega ono zatarciu i w efekcie mamy dmuchawkę do roboty. Dotyczy to także panewek, pompy oleju i wszystkich elementów smarowanych olejem. Chodzi o to aby rozgrzać silnik nie przeciążając go, do optymalnej temperatury. Ja zawsze jeżdżę do 2 tys a jak tylko wskaźnik temperatury wychyli się za niebieskie pole zaczyna normalną jazdę. U mnie zakres dogrzewania przy "spacerowym" stylu jazdy to ok 4km.
Opublikowano
panowie a jak wyłaczcie te dsc? bo u mnie mimo wyłaczenia nie stawia bokiem tylko odcina i prostuje

Poprostu przytrzymujesz przycisk DSC trochę dłużej aż zapali sie dodatkowo kontrolka Hamulców nie pamiętam dokładnie cza to ABS czy cos innego w każdym bądź razie po tym system jest wyłączony całkowicie i wszystko w twoich rękach.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
panowie a jak wyłaczcie te dsc? bo u mnie mimo wyłaczenia nie stawia bokiem tylko odcina i prostuje

Poprostu przytrzymujesz przycisk DSC trochę dłużej aż zapali sie dodatkowo kontrolka Hamulców nie pamiętam dokładnie cza to ABS czy cos innego w każdym bądź razie po tym system jest wyłączony całkowicie i wszystko w twoich rękach.

 

przytrzymujac dluzej przycisk DSC pierw zapali sie kontrolka ta na srodku (ten trójkącik w kółeczku) a zaraz za nia kontrolka od hamulca recznego, obie na zolto. wtedy masz wszystkie zabezpieczenia wylaczone.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.

a ja własnie wole na tył napęd:D 4 x4 maja za duza przyczepność bynajmniej mój czterołap i cieżko wprowadzic wyprowadzic go z równowagi :cool2: idzie jak po sznurku

 

 

BMW xi idzie bokiem jak chcesz i jak dlugo chcesz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie niby jest dsc a jak przytrzymam przyscisk dluzej to i tak kontrolka od hamulca sie nie zapala. chyba ze mam asc a przycisk od dsc :D

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też mam DSC i po dluższym przytrzymaniu nie zapala mi sie kontrolka ręcznego.

 

guli-86 ASC pomaga przy starcie a DSC tak jak ASC + podczas jazdy gdy wpadasz w poślizg przyblokuje odpowiednie koła

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.

a ja własnie wole na tył napęd:D 4 x4 maja za duza przyczepność bynajmniej mój czterołap i cieżko wprowadzic wyprowadzic go z równowagi :cool2: idzie jak po sznurku

 

 

BMW xi idzie bokiem jak chcesz i jak dlugo chcesz.

 

patrola ciażko bokiem postawic na 4x4 ale jak odłaczysz przód to lata jak szalony :cool2:

Opublikowano
patrola ciażko bokiem postawic na 4x4 ale jak odłaczysz przód to lata jak szalony :cool2:

Te auta są wyposażone w haldex????

 

 

Nie. Przelączasz dźwignię w centralnym dyfrze i załączasz odpowiednią zębatkę.

 

Większość 4X4 ma rozdział 50/50 i dośc ciężko sie składają. Moje BMW ma 32/68. Na śliskiej nawierzchni idzie w kontrolowany sposob pełnym bokiem....i pierwsze rusza ze światel. Te nowe x-drive to już lipa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.