Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

auto nie chce zapalac wczesniej krecil tylko rozrusznik i byl blad 4a63 ews w silniku . po wyjeciu bateri przestal juz nawet krecic i blad zmienil sie na 4a62 ews manipulation czy jakos tak,

Blad 4a62 falsher start wert( falsche ews oder glache zufallszhahl beim ruckseten_) tastbeimung erfuellt felller momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert feler ist entrprellphose.

 

w cas brak bledów

 

 

 

zrobilem synchro i reset dla modulu ubersetszen czyli tego samego co byl w aucie i pojawia sie komunikat ze brak slowa startowego czy jakos tak w statusie tez tak pisze ze nicht gefunden start wert. I nie ma opcji zapisz. tak ze juz sam nie wiem czy myszy przegryzly jakis kabel miedzy ews i silnikiem czy wysypal sie eprom w ews. W opisie bledu jest nie orgialne ews , albo cos tam sie przestawilo.

moze wystarczy zrobic jeszcze synchro w ews?Ale cy nie wykasuje kluczyków?

 

 

Jak to ruszyc inpa?

Opublikowano
W E60 powinien byc już CAS i najlepiej zrobic to DISem synchronizacja DDE z CAS i powinno byc ok,ewentualnie transport mode wyłaczyć.
Opublikowano

z cas laczylem sie i brak w nim bledów tylko w zakladce IS lesen pokazalo ze niepoprawny sygnal czy jakos tak,nie dalo sie tego wykasowac. Robilem synchro DDE z EWS ale byla tylko opcja reset , nie bylo opcji zapisz czyli synchro, wyrzucilo komunikat ze nie odczytano slowa startowego

 

Dostalem info ze musze jeszcz zrobic reset w ews oraz blokadzie kierownicy , ale boje sie ze jeszdcze bardziej namieszam , usune klucze itp. Co myslicie o tym reset w ews ?

Niestety dis nie posiadam.

Opublikowano
Masz zrobic DDE z CAS E6X nie posiadaja EWS.

niestety u mnie w inpie jest tylko opcja synchro dde z ews. Widze ze bez dis nic tu sie nie zdziala

Opublikowano

bezwzględnie potrzebny DiS , Inpa tego nie ruszy mieliśmy to samo

pozdr

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam panowie otoz rozwiazalem problem z bledem ``4a63`` programem INPA mam e46 320 d w autku byl ten blad krecilo rozrusznikiem i oczywiscie nie odpalalo zeby to naprawic w inpa ... potpinamy lapa z obd ,przekrezamy zaplon odpalamy inpa wybieramy model w moim przypadku e 46 (jesli w waszej inpa nie ma e46 wybierzcie e81,e82,e88 czyli bmw seria 1 )

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

pozdrawiam

  • 3 lata później...
Opublikowano

Cześć,

wiem wiem, że jak trwoga to do boga ale troche namieszaliśmy z ziomkiem i jego e60 530d. edit - 2003/2004 rok.

krótkie pytanie:

 

Czy jak błedy imomobilisera się pojawiły i zostały wykasowane z dde oraz CAS (przez inpe) to pojawią się poraz kolejny przy próbie odpalenia?

 

W inpa teraz pojawiajś się błedy odnośnie swięc zarowych (wszystkich)

 

Generalnie wyssało akumulator i pojawiało się mnóstwo błędów (abs, żółta kierownica z wykrzyknikiem, szyba, cisnienie w oponach (ta się pojawiałą przed padnieciem aku),

 

Ogółnie przed padnięciem aku próbowaliśmy uruchomić ccc po tym jak się wysypała po próbie instalacji polskiego jezyka z chomika.

Okazało się ze znajomy włączył transport mode w inpa. Ja natomiast disem tą opcje wyłączyłem tylko ze zapytał o numery telefponó do serwisów itd, więc zostały wpoisane + daty jakichś inspekcji) po wyłączeniu DIS'a pojawiły się wszystkie te błedy o których wspominałem na poaczątku.

 

Po wymianie aku kręci ale nie odpala, wiem ze w inpa były błędy odnośnie swiec i dwa inne (cos tam immobilizacion było na bank) błędy zostały wykasowane ale to nie pomoglo w uruchomieniu.

 

Pytanie drugie - czy w momencie próby synchro ews/cas w inpa trzeba najpierw wziąć opcje:

F1 EWS-startwert uebertreagen (tutaj pojawia się komunikat no start value coś tam)

F2 EWS-startweart zurucksetzen (czy zeby skorzystać z tej opcji trzeba ją wcisnąć raz pojawi się okienko ze reset in progres i wcisnac ok i wyjsc z inpa, czy wcisnąć raz i czekać aż się pojawi drugi komunikat ze reset jest ok?)

 

Z góry dzieki za odpowiedź.

 

P.s. Do czego służą pliki SP Daten? czy za ich pomocą jesteśmy w stanie wgrać od nowa oprogramowanie do nawigacji?

Opublikowano

Delikatny UP - wczoraj zaczytalem wszystkie błędy, wykasowałem i ponownie zczytalem po próbie odpalenia. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, żeby odpalić ten samochód? drugi tydzień stoi, ma juz nowy aku i dalej nic. Kontrolnie sciągnałem SPdaten do e60. Generalnie zczytałem co się da - próbowałem przerowadzić synchro dde - cas (przez f2 - reset) zrobiłem tak jak to było opsiane i dalej nie pali.

 

W cas błędów nie ma (to co zamiesciłem jest z information memory), natomiast DDe wywala błąd o swiecach - sterownik prawdopodobnie.

 

P.S. tak jak mówiłem wcześniej - wydaje mi się ze na samym początku był jakiś błąd z immo. Natomiast po usunięciu więcej się nie pojawia. Czy ma ktoś pomysł? Proszę o pomoc - przez tą usterke stoi w miejscu mój projekt e36 :/

 

http://i.imgur.com/xXLbJBf.jpg

http://i.imgur.com/0mkeD9w.jpg

http://i.imgur.com/wNuUIGC.jpg

http://i.imgur.com/BDRm4cv.jpg

http://i.imgur.com/lzHrsQa.jpg

http://i.imgur.com/LMOhsvE.jpg

http://i.imgur.com/l0D4J27.jpg

http://i.imgur.com/eF6KryS.jpg

http://i.imgur.com/K45OciY.jpg

http://i.imgur.com/r0a9PiQ.jpg

http://i.imgur.com/yDmTIo2.jpg

http://i.imgur.com/Z5jU5hz.jpg

http://i.imgur.com/Vxck2Vu.jpg

http://i.imgur.com/EaaeB26.jpg

 

i tu moja padczka, może ruszy kogoś sumienie ;)

 

http://i.imgur.com/RHhX83G.jpg

Opublikowano

Jak jest ok to powinien odpalić tak czy tak. Jak nie odpala to próbuj z i bez.

czytaj błędy po każdej próbie. To co Ci napisałem przytrafiło mi się kilka razy po próbie odpalania z kablem w obd. Nie było błędu rzadnego nigdzie a auto nie paliło (e60 i e90). Po wykasowaniu błędów (wszędzie było bez błędów) auto odpala.

Jeśli nie odpala czytaj błędy. Powinny być tylko te co go trzymają.

Opublikowano
tak dla potomnych - błędem było za mało paliwa.. Furacz odpala, jeeszcze tylko ccc do podniesienia i wracam do rozkminiania nierónej pracy m52b28 po demontażu gazu..
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

 

Mam problem w E65 3.0d 2006r. Akumulator padł do konca. Auto nieodpala ale kręci. Nie ma synchronizacji immobilizera z DDE. Czy da sie to zrobic ICOM-em Rheingold ?

 

Pozdro

Lechu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.