Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wczoraj po pracy zaparkowałem samochód w garażu i wyłączyłem silnik. Chciałem jeszcze na chwile go odpalić i niestety nie ma już takiej możliwości. Rozrusznik kręci jak szalony a silnik nawet nie próbuje załapać. Podejrzewam pompe wtryskową ale przyznam się szczerze że nie mam pojęcia o mechanice.
Opublikowano
Auto dzisiaj sprawdziłem. Paliwo do filtra dochodzi bez problemu. Próbowałem odpalic silnik na plaka i był postęp. Silnik zaczął odpalać a więc napewno będzie to usterka pompy wtryskowej. Lepiej nie myśleć o kosztach :(
Opublikowano
Witam. Wczoraj po pracy zaparkowałem samochód w garażu i wyłączyłem silnik. Chciałem jeszcze na chwile go odpalić i niestety nie ma już takiej możliwości. Rozrusznik kręci jak szalony a silnik nawet nie próbuje załapać. Podejrzewam pompe wtryskową ale przyznam się szczerze że nie mam pojęcia o mechanice.

na jakim paliwie jeździłes i jaki przebieg??

Opublikowano
A jaki stan samego filtra paliwa?? Czy widać pęcherze powietrza w wężykach zasilającym i powrotnym?? Możliwe także jest zapchanie/zanieczyszczenie się wtryskiwaczy.
Opublikowano
Przebieg jeśli jest prawdziwy to 190 tys. Jeżdżę tylko na paliwach BP Ultimate lub Orlen Verva. Filtr paliwa zmieniam zawsze razem z olejem czyli ok 12000. Filtr jest czyściutki.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Awaria została zdiagnozowana i usunięta. Jak się okazało uszkodzeniu uległo sterowanie pompą wtryskową. Naprawa u elektronika samochodowego wyniosła 600 PLN.
Opublikowano
uszkodzeniu uległo sterowanie pompą wtryskową. Naprawa u elektronika samochodowego wyniosła 600 PLN.

... za co 600zł??!! za przylutowanie głupiego tranzystora wartego 3zł??

Opublikowano
Glupi rezystor ktory pada nie od tak i jego wymiana daje nam tylko to ze samochod chodzi,lecz ta awaria ma nam uswiadomic o zuzytej sekcji tloczącej,wiec bez regeneracji pompy dlugo nei pojezdzisz.
Opublikowano
Pompy nie regeneruje. Silnik chodzi jak złoto i nie ma jakichkolwiek objawów zużytej pompy. Auto pali bez problemu nawet przy obecnych mrozach. Ogólnie jestem zwolennikiem japończyków i mam już dość tego niemca i nie wiem czy wkrótce nie zmienie pojazdu
Opublikowano
przecież koledzy Ci tłumaczą że ten tranzystor nie pali się bez powodu !!!!! tłoczek się przyciera przez co pali tranzystor !!!! no chyba że to nie uszkodzenie tranzystora , dowiedz się co naprawiali ..... ponieważ sterownik to bardzo ogólne pojęcie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.