Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam bmw 525tds e39 1998r. Jesienią zapchał sie liśćmi otwór odprowadzający wode spod maski i serwo stało w wodzie- efekt-po opadach deszczu znikały hamulce, przeczyściłem ten otwór i wszystko wrócilo do normy, az do czasu ostatnich mrozów, kiedy serwo zamarzło, pojechałem do mechanika i odmrażał je opalarką, poźniej dolał trochę denaturatu do przewodu podciśnieniowego i było ok, minęły dwa dni, przy pierwszym wciśnieciu hamulec zadziała, hamuję za dwie sekundy kolejny raz i pedał jest twardy, wciskam go z całej siły i bardzo delikatnie hamuje, czasem w ogóle jest twardy, jeśli ktos z was ma jakies pomysły o co kaman będę wdzieczny za wszystkie odpowiedzi.Piotrek. :search:
Opublikowano
Serwo naprawia się w jeden sposób - przez wymianę. Na forum jest już sporo na ten temat... :search:
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Niestety w układzie masz już wodę i jej obecność będzie powodowała/powoduje korozję układu hamulcowego/serwa. Niestety raczej będziesz musiał zmienić serwo na inne. Chyba, że byś je rozbebeszył ile się da i przeczyścił/osuszył ale to pomoże raczej na krótko bo korozja będzie postępowała i niszczyła serwo. Kup jakąś używkę i podmień - chyba najszybsze, najpewniejsze i najmniej kosztowne rozwiązanie.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.