Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mamzamiar wymienić skrzynię w swojej E46 330d i zastanawiam się nad zakupem skrzyni z E90/91 mam pytanko czy przełożenia w sześciobiegowej skrzyni E90/91 sa takie same jak w E46, bo sprawdzając przełożenia z modelu E90/91 po lifcie przełożenia są takie same oprócz szóstego biegu który ma przełożenie 0,84 a u mnie jest 0,83 czy ktoś mógłby napisać jakie ma przełożenia w swoim aucie przed liftem czy nie rożnią się one od przełożeń E90/91 po lifcie. Swoją skrzynię wymieniam poniewaz ma bardzo duży luz międzyzębny około 1,5-2 centymetrów a objawia się to tym iż przy delikatnym ruszaniu pod ociążeniem jest grzechotanie w skrzyni, mam okazję kupić skrzynię z niewielkim przebiegiem i nawet sprawdzałem jakie ma luzy i są minimalne nie takie jakie ja u siebie posiadam, wcześniej wymieniłem koło dwumasowe i kompletne sprzęgło i myślałem że wszystko będzie ok a jednak grzechotanie pozostało tylko że jest już dużo mniejsze jednak dwumasa również sobie grzechotała, czy nawet gdyby przełożenie szóstego biegu z różnicą 0,84 a 0,83 u mnie miałaby jakiś wpływ na jazdę samochodu, w wyciągu homologacji są wszystkie dane auta oraz przełożenia jeśli ktoś byłby taki uprzejmy wpisać te dane byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
z przełożeniami wszystko powinno grac, ale musisz jeszcze zaadaptowac sprzęgło - wałek może by inny i przez to i tarcz też - ale może i to jest takie same. jak już to wsadzisz to napisz jak chodzi, mam coś podobnego w planach
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
z przełożeniami wszystko powinno grac, ale musisz jeszcze zaadaptowac sprzęgło - wałek może by inny i przez to i tarcz też - ale może i to jest takie same. jak już to wsadzisz to napisz jak chodzi, mam coś podobnego w planach

Niestety przed świętami wybrałem się kupić skrzynię z E90, przez telefon facet podał mi wymiary i ilość ząbków na wałku sprzęgłowym no i wszystko by się zgadzało z moim wałkiem w starej skrzyni biegów, na miejscu okazało się że wałek jest odrobinę większy ma tyle samo ząbków co mój ale jest o parę milimetrów większy a poza tym łożyskowanie wałka jest inaczej rozwiązane niż w moim wałku, w moim łożysko jest w dwumasie a w E90 łożysko znajduje się wewnątrz wałka a więc jeśli ktoś ma zamiar zmieniać skrzynię w E46 na E90 to odrzau musi kupić nowy lub używka w dobrym stanie dwumas+tarcza sprzęgłowa+ docisk najlepiej cały komplet choć jeśli chodzi o docisk to na 100% nie wiem czy z E46 z 204 konnej wersji nie jest taki sam. Ja odpuszczę temat zmiany na skrzynię z E90 bo wcześniej kupiłem cały komplet dwumas+sprzęgło+docisk ori i nie ma sensu teraz znowu dokupywać znowu wszystkiego do skrzyni z E90. Jeśli ktoś ma na wykończeniu dwumas, sprzęgło i docisk to może się zastanowić nad zmianą na skrzynię z E90 wtedy to ma sens w moim przypadku odpada.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.