Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ogladałem dzis samochod z kolega poniewaz chce kupic bmw. Model e46 rok 2000 2.Odiesel. przy ruszaniu delikatnie szarpie autek sprzedajacy twierdzi ze jest to guma/uszczelka na wale przenoszacym naped . odczuwalne jest to na 1 biegu i na wstecznym. Jak sadzicie ile w tym prawdy i jak droga jest taka naprawa??
NIe Jedz Szybciej Niz Twoj Anioł Stroz Potrafi Laatac
Opublikowano
oj kolego poruszyłeś ciekawy temat :) bo mam taki sam problem tylko w 318i juz od 2 lat z tym jeżdżę bo nikt nie potrafi mi powiedzieć co to na początku myślałem ze świece wymieniłem ale jednak nie to potem filtry i dalej nie to wiec jeśli ktoś wie co dokładnie jest przyczyna takiego zjawiska chętnie posłucham :) dodam tylko ze własnie nie za każdym razem się to dzieje ;/ wiec tez nie jestem w stanie podjechać do mechanika i powiedzieć ocb bo akurat jak dojadę to jak on sie jedzie przejechać to mówi ze jest wszystko ok a nie chce zęby mi pól auta rozbierali ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Witam ogladałem dzis samochod z kolega poniewaz chce kupic bmw. Model e46 rok 2000 2.Odiesel. przy ruszaniu delikatnie szarpie autek sprzedajacy twierdzi ze jest to guma/uszczelka na wale przenoszacym naped . odczuwalne jest to na 1 biegu i na wstecznym. Jak sadzicie ile w tym prawdy i jak droga jest taka naprawa??

Szczerze powiedziawszy może być wiele różnych uszkodzonych części, tak jak wcześniej pisałeś sprzęgło elastyczne na wyjściu skrzynia-wał, może to być wina koła dwumasowego, kończacej się tarczy sprzegłowej lub skrzywienie tarczy sprzęgłowej albo co najgorsze luzy na wałku sprzęgłowym, niestety ja też miałem objawy o których pisze kolega, no i wymieniłem koło dwumasowe, kompletne sprzęgło i okazało się że po wymianie tylko trochę się poprawiło, podczas wymiany koła dwumasowego, kiedy skrzynia biegów była wyjęta z ciekawości sprawdziłem luz na wałku sprzęgłowym no i był dość spory, pojechałem do kilku mechaników czy taki luz jest dopuszczalny każdy mówi tak to jest dobre, no i co na moje nieszczęście posłuchałem pacanów i złożyłem wszystko spowrotem i okazało sie że jednak moje obawy co do tych luzów były trafne, absolutnie nie może występować jakikolwiek luz na wałku sprzęgłowym, może minimalny u mnie był dość spory, dzisiaj byłeem oglądać skrzynie taką samą jak moja na sprzedaż i dzisiaj utwierdziłem sie w swojej tezie, bo skrzynia którą oglądałem miała niewielki luz minimalny, najgorsze jest to że znowu muszę zrzucać skrzynię i składać wszystko do kupy. Gdybym posłuchał siebie a nie pseudo mechaniorów to odrazu kupiłbym skrzynię i za jednym zamchem miałbym wszystko załatwione. Także kolego ostrożnie z zakupem, lepiej sie nie napalać, jeśli dałbyś radę wrzucić filmik z tym szarpaniem to wtedy można okreslić czy naprawa będzie kosztowna czy nie. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
w moim wypadku było by to dziwne ponieważ auto ma 130000 przebiegu oryginalny w 100% wiec na sprzęgło chyba za wcześnie ale nie wiem co moze byc przyczyna tego szarpania a ciezko to sprawdzić :|

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
No niestety filmiku nie dam rady wrzucic poniewaz zbyt daleka droga do auta i szkoda zachodu moim zdaniem. Jedno jest pewne rzadko okazja jest czym na czym mozna oko zawiesci.
NIe Jedz Szybciej Niz Twoj Anioł Stroz Potrafi Laatac
Opublikowano
w moim wypadku było by to dziwne ponieważ auto ma 130000 przebiegu oryginalny w 100% wiec na sprzęgło chyba za wcześnie ale nie wiem co moze byc przyczyna tego szarpania a ciezko to sprawdzić :|

A jest to u ciebie napewno zgrzytanie, czy może grzechotanie przy ruszaniu i cofaniu?

Bo jeśli jest to grzechotanie to prawdopodobne że to luzy w skrzyni biegów, jeśli zgrzytanie to również może być skrzynia ale do końca nie jestem pewien.

A propo przebiegu to nie byłbym tego taki pewien, w Polsce już wiele przekrętów się robi byle tylko potencjalnego klienta zwabić do zakupu auta. Może wrzuć filmik z tego zgrzytu jak to określiłeś i być może cos się doradzi w tej sprawie. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
no postaram sie zrobić filmik ale żadnych dźwięków nie ma dodatkowo tylko szarpanie ale np dzisiaj przez caly dzien jak jezdzilem nic 0 idealnie wszystko bylo i to jest najdziwniejsze ;/

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

U mnie też szarpie podczas ruszania. wydaje mnie sie jednak ze w moim przypadku luzy sa gdzies z tyłu ( dyfer, przeguby, półosie )

Faktem jest ze gdy przypale trochę sprzegło to przez jakiś czas rusza sie płynniej albo gdy zatankuje świeże dobre paliwo to tez rusza sie płynniej, ale to są jedynie czynniki które ułatwiają płynne ruszanie, i szarpanie nie występuje. Bo faktycznie luzy dalej są ale a jedynie płynniej sie rusza przez jakis czas.

Jeżdżę już tak 2 rok i nauczyłem sie umiejętnie pracować sprzęgłem :) Czaem jak sie zapomne to telepie z tyłu jakby miało sie cos urwac zaraz :(

Opublikowano
A "u mnie" ASO twierdzi ze to jest wina konstrukcyjna i nastepuje "wybieranie" sprzegla czyli nierownomierna praca ... w taki sposob moj kumpel z pracy ma juz 3 sprzeglo (tarcza-docisk) przy 190 tys przebiegu i wlasnie szykuje sie do 4-go ... po wymianie problem u niego ustepuje na kolejne kilkadziesiat tysiecy :D
Opublikowano
no i własnie tu jest problem bo każdy twierdzi ze co innego a mechanik jest w stanie rozebrać pól auta a i tak tego nie naprawi :| u mnie własnie tez to jest z tylu i własnie zastanawiam sie nad dyfrem albo tymi przegubami

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.