Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po prostu hamowanie za słabe w porównaniu z mocami naszych aut. Tarcze powinny być przewymiarowane, a chyba jest w naszyh autkach w drugą stronę. Oczywiście nie dotyczy to tych mniejszych silników typu E36 316i ;)
  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dokładnie jak przedmówca pisze. Zgadzam sie z Tobą. Wcześniej w e38 też miałem ten sam kłopot. Tarcze zakupiłem w ASO w komplecie z klockami i było pięknie przez 4 tys km. Potem problem zaczął powracać stopniowo. Obecnie już nie wiem bo tak auto sprzedałem. Teraz w moim X-ie poprzedni właściciel założył kompletną hamownię przód i tył nowy w ASO było pięknie śmigałem z bananem na twarzy, bo mam nowe hamulce, a tu [BAD]. Ciekawy jestem tylko jak by na to zareagowało ASO. Mam fakturę z ASO na tarcze i usługę, jak by nie było to gwarancja powinna być bo tarcze ich i przez nich montowane. Czy jest szansa ,że gdybym sie do nich zgłosił z reklamacją to byłą by pozytywnie rozpatrzona? Jak myślicie? Czy odeślą z kwitkiem ,że ustarka powstała z winy urzytkownika. Poprzedni właściciel auto servisował w jednym ASO i zostawił u nich sporo kaski. Przykład kosztów to nowe wszystkie wtryski, zmieniarka CD zawieszenie i wiele innych. Więc powinni podejść do sprawy uczciwie. Jak myślicie?
Opublikowano
Ja reklamowalem zestaw ATE i uznali reklamację. Zestaw Bosch tez uznał reklamację. Mam trzecie tarcze jakiejs tam firmy i tez delikatnie trzesie, przyjdzie lato, będzie cieplej, będzie trzepanie! ehhh...
Opublikowano
Nie powinno byc problemow z oddaniem.Ja swoje po 10tys oddalem i zwrocili mi kase.Juz pisalem na poprzednich stronach ze zamowilem brembo i bez przykrych trzesiawek juz ponad 50tys przejechane.Duzo moich znajomych bralo z tej samej firmy co ja kupowalem i sa zadowoleni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie jak przedmówca pisze. Zgadzam sie z Tobą. Wcześniej w e38 też miałem ten sam kłopot. Tarcze zakupiłem w ASO w komplecie z klockami i było pięknie przez 4 tys km. Potem problem zaczął powracać stopniowo. Obecnie już nie wiem bo tak auto sprzedałem. Teraz w moim X-ie poprzedni właściciel założył kompletną hamownię przód i tył nowy w ASO było pięknie śmigałem z bananem na twarzy, bo mam nowe hamulce, a tu [bAD]. Ciekawy jestem tylko jak by na to zareagowało ASO. Mam fakturę z ASO na tarcze i usługę, jak by nie było to gwarancja powinna być bo tarcze ich i przez nich montowane. Czy jest szansa ,że gdybym sie do nich zgłosił z reklamacją to byłą by pozytywnie rozpatrzona? Jak myślicie? Czy odeślą z kwitkiem ,że ustarka powstała z winy urzytkownika. Poprzedni właściciel auto servisował w jednym ASO i zostawił u nich sporo kaski. Przykład kosztów to nowe wszystkie wtryski, zmieniarka CD zawieszenie i wiele innych. Więc powinni podejść do sprawy uczciwie. Jak myślicie?

mi sie skrzywiły ori aso po 1-2tys km i wymienili bez problemu

Opublikowano
reklamować muszę w tym ASO w którym były wymieniane czy można w innym oczywiścia autoryzowanym serwisie? Chodzi o to że to Warszawki mam troszkę dalej niż do Białegostoku. Jak to jest z tym bo nigdy nie miałem takiej sytruacji. No i jeszcze jedno czy wystrczy, że będę miał tylko fakturę za ich usługę?
Opublikowano
Tarcze Brembo polecasz kolego, a do tego jakie klocki? Czy jest jakiś konkretny model tych Brembo?

 

 

 

Klocki tez bralem Brembo.Klocki troszke pyla ale w porownaniu do ATE to niebo a ziemia.Chcialem Brembo Max zalozyc ale wybor padl na zwykle wentylowane tarcze Brembo.Mam komplet na przod i tyl i naprawde polecam.Jak wspominalem na ATE z serwisu nie dalo rady jezdzic tak mocno mi bila kierownica.

 

Apropo pytania Danek 24 to mysle ze jako serwis nie powinni robic problemow ale zawsze moga odmowic tlumaczac tym ze pewnie byli zli fachowcy ktorzy to montowali.Nie zaszkodzi zapytac.

Opublikowano

Albo zrobic sobie Swap na hamulce od 4.8 is zaciski 2 tloczkowe i tarcze 358mm. i klocek bardzo duzy bo ma 20cm.wysokosci okolo 9 szerokosci.

Sa cale komplety na allegro i dos smieszne pieniadze chca za caly komplet wraz z jazmami i srobami..a hamowanie lepsze i tarcze tak mocno nie sa obciazone.

Opublikowano

A przy swapie bedzie wszystko pasowało? Zeby nie okazało sie ze trzeba zmieniać piasty, czujniki ABSu i reszte lepić samemu? I czy później system DSC będzie poprawnie działał?

U mnie jak pojawią się wibracje większe to od razu zakładam brembo.

Opublikowano
A przy swapie bedzie wszystko pasowało? Zeby nie okazało sie ze trzeba zmieniać piasty, czujniki ABSu i reszte lepić samemu? I czy później system DSC będzie poprawnie działał?

U mnie jak pojawią się wibracje większe to od razu zakładam brembo.

 

 

Hej jak bedziesz bral Brembo to bierz z tej firmy Eurojapancars.Naprawde polecam.Sciagaja oryginaly z Wloch a nie jakies tandety.Mozliwe ze ATE tez maja oryginalne i nic by sie z autem nie dzialo.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Wracając do problemu bijących tarcz to zostaje jeszcze jedna kwestia luz na przekładni kierowniczej oraz odpowiednia zbieżność kół przednich a mianowicie bardziej obciążenie podczas ustawiania. Pojazd musi być dociążony, przód około 140kg ,tył około 120kg.inaczej będzie lipa .Co do luzu na przekładni trzeba go zminimalizować dosłownie 1/4 obrotu i możemy zapomnieć o telepaniu kierownicą podczas hamowania .Śruba znajduje się w przekładni wystarczy zdjąć osłonę przednią i bodajże klucz nasadowy 17 lub oczkowy gięty i korygujemy luz po tym trzeba sprawdzić czy oby nie za mocno została dokręcona śruba Tarcze nie maja nic wspólnego z biciem można je wymieniać w nieskończoność .Robiłem tak dla 3 pacjętów i wszystko jest ok więc warto spróbować ,powodzenia :cool2:
Opublikowano
Panowie ja mialem ten sam problem. Wymieniłem sworznie wachacza i teraz jest idealnie. Moze gdzies w zawieszeniu tkwi problem.
Opublikowano
A czy bicie ustaje po zmniejszeniu predkosci do ok 60 km/h?

tak.

bicie pojawia się przy delikatnym hamowaniu juz z prędkości ok 80km/h.

pierwsze naciśnięcie hamulca większe bicie, drugie przeważnie jest bicie mniejsze...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Koledzy mam do wymiany tarcze i mechanik radzi mi założyć nawiercane, czy może mi ktoś doradzić w tym temacie. X-sem jeżdzę raczej spokojnie ale kiedy trzeba to przycisnę.

Pozdrawiam :D

:cool2: X5 :cool2:

Opublikowano

Kolego powiem ci ze ja jak mialem swojego X to zalozylem tarcze nacinane i nawiercane od tego sprzedawcy.

 

http://stores.ebay.co.uk/mintbitz?_trksid=p2047675.l2563

 

I ci powiem przedaje razem z kompletem klockow i jak wszystkich znam i ktorym wymienialem to wszyscy sobie bardzo chwalili.

Bo osobiscie swoim klijenta polecam te zestawy bo bardzo dostepna cena.

Opublikowano

Dzięki kolego olorob X5. Zaryzykuje i założę te tarcze nawiercane, może wreszcie zniknie to bicie przy hamowaniu.

Jak zrobię któryś tysiąc to dam znać co i jak.

Pozdrawiam :D

:cool2: X5 :cool2:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dzięki kolego olorob X5. Zaryzykuje i założę te tarcze nawiercane, może wreszcie zniknie to bicie przy hamowaniu.

Jak zrobię któryś tysiąc to dam znać co i jak.

Pozdrawiam :D

:cool2: X5 :cool2:

 

Witam. Pół roku testowania dwóch kompletów tarcz pierwsze nawiercane, drugie ori bmw żaden komplet nie wytrzymał więcej jak 4 tyś.km.po przeczytaniu na forum tematu [swap hamulców] zacząłem poszukiwania zacisków od wersji 4,6is lub 4,8is nie było łatwo, wreszcie pojawił się komplet na allegro kupiłem, zaciski są 2 tłoczkowe większe od standardowych. Tarcze i klocki kupiłem nowe. Zmiana nie jest trudna i trwa około godz.na stronę wszystko pasuje na 100%. Na razie nie wiele mogę napisać o efektach gdyż wszystko śię dociera,ale patrząc na ori hamulce to te od 4,8is są ogromne, to raczej powinno wszystko być oki. :D

Pozdrawiam

 

:cool2: X5 :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie.

Tarcze w X5 jak i w 7 e38 sa dosc duze. przy hamowaniu ze 10 lub wyzej tarcza mozno sie nagrzewa. Wystarczy wjazd w kaluze i jest bicie( fadding). Ale to extremalny przypadek, choc mialem to w 2 samochodach. Ale sluszni ktos zauwazyl zapiekajace sie tloczki( ATE sprzedaje za nascie zlotych smar na takie dolegliwosci, ktora wciskamy pod gumowa oslonke- dziala) ALe zeby uniknac sytuacji wyginania sie tarcz to po shamowaniu auta np pprzed swiatlami NIE TRZYMAMY AUTA NA HAMULCU!!!! W tym miejscu , w ktorym zatrzymaly sie klocki na tarczy, tarcza sie odksztalci. Jesli bylo cizkie hamowanie , to pozwolmy po 2-3 sekundach autu przetoczyc sie do przodu o pol obrotu kola lub neutral i noga z hamulca. W M5 IGDY tak sie nie zdazylo( E34) Skrzynia manualna , luz i noga z hamulca.)))) Zadnego bicia. Polecam te wskazowki. W 7 zalatwilem nowe ATE po 20o km. Porazka. Ale hamulec ze 140 do 0 i noga na hamulcu na czerwonym swietle. Teraz bede leczyl swierzo zakupione E53 w ktorym jest bicie.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam\\

 

 

Jestem po wymianie tarcz i zacisków z X5 4.8.

Wreszcie ustało bicie kierownicy .

Dodam że nie ma żadnych problemów z wymiana ,wszystko pasuje idealnie.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.