Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W swojej poprzednim X5 tez zalozylem sobie i klocki Yurid choc drogie sa ale warto miec taki zestawik.

Tylko jest problem ze standartowe zimowki juz nie wejda trzeba zrobic upgrade na 19 cali.

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wracając do problemu bijących tarcz to zostaje jeszcze jedna kwestia luz na przekładni kierowniczej oraz odpowiednia zbieżność kół przednich a mianowicie bardziej obciążenie podczas ustawiania. Pojazd musi być dociążony, przód około 140kg ,tył około 120kg.inaczej będzie lipa .Co do luzu na przekładni trzeba go zminimalizować dosłownie 1/4 obrotu i możemy zapomnieć o telepaniu kierownicą podczas hamowania .Śruba znajduje się w przekładni wystarczy zdjąć osłonę przednią i bodajże klucz nasadowy 17 lub oczkowy gięty i korygujemy luz po tym trzeba sprawdzić czy oby nie za mocno została dokręcona śruba Tarcze nie maja nic wspólnego z biciem można je wymieniać w nieskończoność .Robiłem tak dla 3 pacjętów i wszystko jest ok więc warto spróbować ,powodzenia :cool2:

 

Witam! Ja już uporałem się z trzęsącymi zegarami .Po wymianie wachaczy , sworzni i końcówek drazka oraz korekcie luzu przekładni kierowniczej nic się nie zmienilo.

Przyszedl czas na tarcze wymienione kilka miesięcy tamu firmy ATE wyjęte przetoczone dalej brak poprawy 110-120 hamujesz kierwnica trzesie jak wibrator.

Mechanik wzial kola na nowa wywazarke ( 2 tygodnie temu były wyważane w innym zakładzie).Panowie pelen sukces kierownica nie drgnie nic super.

Rada Zaczynajcie od wywazenia kol w dobrym zakładzie wulkanizacyjnym .Pozdrawiam

Bogdan z Augustowa :D

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu mam ten sam problem. Na stacji obsługi koleś z 20 letnim stażem stwierdził ze zawieszenie ok i że którraś tarcza może być krzywa (tarcze nowe). Na ASO BMW powiedzieli ze trzeba wymienić wachacze, krzyżak w kolumnie kierwniczej i coś jeszcze (nie pamietam). Ale zauważyłem ze podczas hamowania i przy lekkich wibracjach kierownicy, auto hamuje jakby "pulsacyjnie". Jakieś diagnozy????
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

Jednak u mnie były krzywe tarcze. przetoczyłem i problem znikł na ok miesiąc. miesięcznie robie ok 2000 km. i ostatnio problem znów się pojawił. Mechanik powiada: trzeba będize zmienić tarcze to te są do dupy !! mysle ze ma rację. Co możecie polecić?

Opublikowano
Witam.

Jednak u mnie były krzywe tarcze. przetoczyłem i problem znikł na ok miesiąc. miesięcznie robie ok 2000 km. i ostatnio problem znów się pojawił. Mechanik powiada: trzeba będize zmienić tarcze to te są do dupy !! mysle ze ma rację. Co możecie polecić?

 

Ja u siebie założyłem tarcze Kagera ( wcześniej ATE ) . Miałem ten sam problem , ale nie bawiłem się w przetoczenie tylko kupiłem nowe. Ale musisz pamiętać o jednej , bardzo ważnej rzeczy... NIE PRZEGRZEWAJ "świeżych" tarcz !!! Najlepiej jak pierwsze 500-600 kilometrów będziesz hamował naprawdę delikatnie. Ja tak zrobiłem według zaleceń mojego mechanika. Jak na razie zrobiłem na tych Kagerach 8000 km i nic nie trzęsie, wszystko gra jak ta lala :D

Opublikowano
Witam.

Jednak u mnie były krzywe tarcze. przetoczyłem i problem znikł na ok miesiąc. miesięcznie robie ok 2000 km. i ostatnio problem znów się pojawił. Mechanik powiada: trzeba będize zmienić tarcze to te są do dupy !! mysle ze ma rację. Co możecie polecić?

 

Ja u siebie założyłem tarcze Kagera ( wcześniej ATE ) . Miałem ten sam problem , ale nie bawiłem się w przetoczenie tylko kupiłem nowe. Ale musisz pamiętać o jednej , bardzo ważnej rzeczy... NIE PRZEGRZEWAJ "świeżych" tarcz !!! Najlepiej jak pierwsze 500-600 kilometrów będziesz hamował naprawdę delikatnie. Ja tak zrobiłem według zaleceń mojego mechanika. Jak na razie zrobiłem na tych Kagerach 8000 km i nic nie trzęsie, wszystko gra jak ta lala :D

 

 

Dzięki za info, bracie. Czyli mam rozumieć, że odkształcenia tarcz mogą być spowodowane ich wcześniejszym przegrzaniem?

Opublikowano
Dokładnie tak. Te tarcze ze względu na swoją średnice podatne są na wyginanie. Przypadkiem nie daj sobie wcisnąć droższych tarcz bo po co. Ja za te kagery płaciłem 170 zł i jak na razie jestem bardzo zadowolony. No ale tak jak pisałem wcześniej , pamiętaj żeby ich nie przegrzać, pierwsze 500-600 km hamuj bardzo delikatnie. Wiem , że to tak łatwo mówić bo różne sytuacje zdażają się na drodze no ale będziesz musiał zacisnąć zęby i jeździć bardzo uważnie i powoli :D
Opublikowano
Tak czy siak i tak będą biły. Za małe tarcze to za ciężkiego auta. Tylko tarcze od ISa dają radę w Xie.

 

Dokladnie ja w swoim starym mialem caly zestaw od IS-a i sprawowaly sie super i nigdy nie mialem problemow.

Opublikowano
Tak czy siak i tak będą biły. Za małe tarcze to za ciężkiego auta. Tylko tarcze od ISa dają radę w Xie.

 

Dokladnie ja w swoim starym mialem caly zestaw od IS-a i sprawowaly sie super i nigdy nie mialem problemow.

 

Powiedz kolego jakie klocki dokupiłeś do tarcz od ISa? Chce je założyć do kół 17"

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich .

Po zmianie opon na letnie zaczeła mi bić kierownica przy jezdzie od 90 do 100 i przy hamowaniu co najlepsze jakoś dziwnie mi ściąga auto na boki na wybojach, byłem wywazalem oponki i wszystko ok. Na zimowych oponach nie mialem takiego problemu.

Opublikowano

Zmień wulkanizatora.

Mi przed zimą pewien debil tak "wyważył" w e46, że powyżej 90km/h trzęsło mi całym autem, myślałem że to wał, po zmianie kół na letnie nastał spokój...

Opublikowano (edytowane)
Witam . Zmieniłem oponki na zimowe i wszystko jest ok nie ma bica nic. Może w letnia opona jest zepsuta albo coś , tak czy siak zajadę do innego warsztatu :) Edytowane przez zurik
Opublikowano
Ja latem za dokladnie chcialem umyc felgi i karcher zerwal ciezarki, tez mialem bicie powyzej 100km/h i nie wiedzialem dlaczego :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Zamienilem przednie opony z lewej na prawa z prawej na lewa i problem znikl , jest jescze delikatne bicie przy chamowaniu z 130 na 120 .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Wywazalem oponki są wporzadku. Sprawdzałem tarczę mają minimalne bicie i nie wiem czy wymieniać. Ciekawe jest to że na zgaszonym aucie lekko kręcę kierownicą lewo prawo słychać stukanie może maglownica pada. Co myślicie?

Opublikowano

Parę dni temu założyli mi komplet ATE (tarcze/klocki -przód) jest cisza ,brak bicia. Jestem zadowolony. Zrobiłem przez ostatnie 2 tyg. 2,5 tyś. km. na nich i jest ok.

Natomiast Zimmermana tarcze i klocki miałem w e91 i po paru tyś. km. zaczęły mi piszczeć. Byłem zniesmaczony przy skrzyżowaniach ,że mi heble piszczą.

 

Ale czy to jest regułą? nie wiem.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.