Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Więc problem ma tego typu że kiedy zapale silnik i stoję na postoju, słychać buczenie w środku samochodu, więc pierwsze co pomyślałem, mam wywaloną dwumasę i dlatego tak się dzieje, podkreślam nie mam żadnych wibracji może delikatne, ale najbardziej wkurza mnie to buczenie w aucie w środku, więc dwumasa wymieniona, a buczenie nadal pozostało, nie wymieniałem poduszek skrzyni, ani silnika, bo wizualne wyglądały na dobre, w szczególności poduszki skrzyni sprawdziłem i były w porządku tylko jakies takie miękie się mi wydawały nie wiem czy takie maja być czy powinny byc twardsze?

Być może ktoś miał już taki i problem i go wyemilinował, bardzo bym prosił o pomoc w tej kwestii, bo te buczenie doprowadza mnie do szału.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jak dodam gazu to buczenie ustaje, zanika.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wymień poduszki pod silnikiem. Też u siebie przez to przechodziłem. Wizualnie wyglądały dobrze ale po demontarzu prawa była niższa od lewej o ok 2 cm i nie amortyzowała już tak dobrze drgań. To są poduszki olejowe ze sterowaniem pneumatycznym. Sterowanie pneumatyczne odpowiada za utwardzanie i zmiękczanie poduszki w zależności czy przyspieszasz czy hamujesz.

Raczej na pewno prawą masz do wymiany bo dostaje po dupie nie tylko przez ciężki silnik ale jeszcze przez dużą moc i moment. Silnik w czasie jazdy do przodu naciska mocniej prawą poduszkę niż lewą.

Jak masz mało kasy to wymień tylko jedną, ale lepiej jest wymienić obie.

Tylko lepiej kup oryginały z ASO. Będziesz miał pewność najwyższej jakości. Są tylko paredziesiąt złotych droższe od zamiennika Corteco.

Niby oryginał produkuje Corteco ale na oryginale jest tylko znaczek BMW, przynajmniej u mnie w 330d tak było.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
Ech u mnie to trzesie sie cale auto w srodku. maska dopiero jak ja przycisne to nie trzeszczy wiec mam pytanie ile dales za wymiane dwumasy calkowity koszt ? poduszki tez pewnie mam do wymiany, silnik moj 2.0 d 136 km wczesniej mialem kochana e36 320 w benzynie i chodzila 2 lata bez problemu zero wkladu w auto a teraz 4 miesiace diesel i ktorys tysiac "chudszy" juz wole nie liczyc
Opublikowano
Wymień poduszki pod silnikiem. Też u siebie przez to przechodziłem. Wizualnie wyglądały dobrze ale po demontarzu prawa była niższa od lewej o ok 2 cm i nie amortyzowała już tak dobrze drgań. To są poduszki olejowe ze sterowaniem pneumatycznym. Sterowanie pneumatyczne odpowiada za utwardzanie i zmiękczanie poduszki w zależności czy przyspieszasz czy hamujesz.

Raczej na pewno prawą masz do wymiany bo dostaje po dupie nie tylko przez ciężki silnik ale jeszcze przez dużą moc i moment. Silnik w czasie jazdy do przodu naciska mocniej prawą poduszkę niż lewą.

Jak masz mało kasy to wymień tylko jedną, ale lepiej jest wymienić obie.

Tylko lepiej kup oryginały z ASO. Będziesz miał pewność najwyższej jakości. Są tylko paredziesiąt złotych droższe od zamiennika Corteco.

Niby oryginał produkuje Corteco ale na oryginale jest tylko znaczek BMW, przynajmniej u mnie w 330d tak było.

Też podejrzewam te poduszki, zrobię tak jak piszesz, wymienię obie dobrze że pracuje na kopalni i w piątek była Barbórka i wpadło trochę kasy na pewno zakupię w ASO, nigdy nie żałuję kasy na części. Dzięki za wypowiedź i pomocną radę, teraz przynajmniej wiem żę poduszki trzeba wymienić.

Ech u mnie to trzesie sie cale auto w srodku. maska dopiero jak ja przycisne to nie trzeszczy wiec mam pytanie ile dales za wymiane dwumasy calkowity koszt ? poduszki tez pewnie mam do wymiany, silnik moj 2.0 d 136 km wczesniej mialem kochana e36 320 w benzynie i chodzila 2 lata bez problemu zero wkladu w auto a teraz 4 miesiace diesel i ktorys tysiac "chudszy" juz wole nie liczyc

Kolego jeśli chodzi o dwumasę to koszt 1500 zeta, a sprzęgło komplet ja musiałem kupować w ASO bo w sprzedaży LUK nie ma oferty więc również po rabatach w ASO 1335 zeta rachunek prosty prawie 4000 koła dolicz robociznę 500 zeta, ja nie płaciłem wymieniłem sobie saam ale ty pewnie sam tego nie wymienisz, także koszta spore choć 2,0d może być taniej, no to w ASO mam cennik sprzęgło kompletne do twojego auta 1120 zeta a dwumasa 3450 zeta, ale w sklepie kupisz dwumasę LUK za 1500 zeta a sprzęgło lepiej sobie kup w ASO no i oczywiście wołaj o rabat dają 10% to sprzegło kompletne będzie cię kosztować 1000 zeta, no to w twoim wypadku komplet szprzęgło+dwumasa to koszt 2500+ robocizna. Aha wymień odrazu sprzęgło nie patrz że twoje stare dobrze wygląda ja też tak myślałem a jak wymieniłem to nie żałuję teraz pedał sprzęgła chodzi leciusieńko jak nóż w masło, więc warto za jednym zamachem to zrobić. Pozdro Mario.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.