Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
[ciach] A co do relacji ceny to 525d wplywajac na obszar celny musi byc tanszy od 520d :P (pewnie Ci co kupuja 520d finansuja po czesci tych z wiekszymi silnikami) [ciach]

Nie do końca. Różnica w akcyzie to 15%. A jednak 525d jest prawie 20% droższe od 520d. Od 520d tańsze (w cenie zakupu importera) jest tylko 523i.

A 520d kosztuje u nas rzeczywiście dużo, biorąc pod uwagę podatki. Importer z jednej strony pokazuje akcyzę inaczej wyceniając extrasy dla aut >2.0, a z drugiej chowa ją ustawiając ceny aut 520d 528i 525d znacznie bliżej niż wynika to z podatków i akcyzy.

Opublikowano

 

W taka pogode jak teraz to 550i to jak skaranie boskie. Naped na os, duzy moment z dolu, prosta droga do rowu. Znamienne, ze prezes Szkapy pozbyl sie tego cudu tuz przed zima i stoi to teraz u nich w komisie. :)

 

W te sniegi to nie jeden by oddal troche kucy w zamian za xDrive. Troche przypruszy i w tych superautach z wielka moca na os strach cokolwiek wyprzedzic. ;)

 

/DP

 

Większych bzdur dawno nie czytalem :duh:

Każdy zakręt biore bokiem a proste ścinam lotem koszącym :lol:

Poćwicz.

Opublikowano
Większych bzdur dawno nie czytalem :duh:

Każdy zakręt biore bokiem a proste ścinam lotem koszącym :lol:

Poćwicz.

 

Na sniegu naped na jedna os to dosc meczace rozwiazanie. Gdzies na placyku to moze i fajna zabawa jest z DTC, badz ze slajdami. Ale jesli trzeba przewiezc bezpiecznie rodzine z punktu A do punktu B, to xDrive jest nieoceniony w takich warunkach. Zwykle ruszanie z pod swiatel w miescie jest o wiele bardziej efektywne.

 

W najnowszym AMiS zrobili test 4x4 na sniegu, a nie na rolkach :) i quattro najwyzej oceniono. xDrive w srodku stawki, choc na rolkach jest krolem. ;)

 

/DP

Opublikowano

Dla profesjonalnego kierowcy jazda zimą autem z tylnym napędem jest dużo łatwiejsza.

Niestety ale poziom wyszkolenia kierowców w Polsce jest zerowy dlatego tyle mamy wypadków.

Ja oceniam swoje umiejetnosci bardzo wysoko ale to nie miejsce na przechwalki tymbardziej ze jestem z natury skromnym czlowiekiem.

Opublikowano
Dla profesjonalnego kierowcy jazda zimą autem z tylnym napędem jest dużo łatwiejsza.

Niestety ale poziom wyszkolenia kierowców w Polsce jest zerowy dlatego tyle mamy wypadków.

Ja oceniam swoje umiejetnosci bardzo wysoko ale to nie miejsce na przechwalki tymbardziej ze jestem z natury skromnym czlowiekiem.

 

Dodaj jeszcze, ze jako profesjonalny kierowca z bardzo wysokimi umiejetnosciami nie uzywasz opon zimowych, bo to sciema i wtedy bedzie jasnosc sytuacji. ;)

 

/DP

Opublikowano

Proponuje dla kolegi Mirka47 (co oznacza ta liczba hmmmm) zalozyc nowy temat lub nawet dzial "jak stworzyc rogala na twarzy kierowcy bmw gdy nie siedzi za kierownica". Ja zawsze usmieje sie do lez gdy czytam jego posty. I tym sposobem zakonczyc dygresje i offtopy w tym poscie. A odnosnie glownego postu - mocniejsze bmw zazwyczaj bedzie lepszym bmw - chyba ze istnieja ograniczenia finansowe, a przyszly posiadacz woli np. M pakiet zamiast 20 KM. Przy wyborze ja tak mialem - chociaz gdybym wiedzial to co teraz to bym wzial mocniejsze auto. Ale niestety przyszlosc ma to do siebie ze jest raczej niespodzianka ;) a pewnie z 525d da sie w miare bezkonfliktowo wycisnac ze 30 KM a kultura pracy jest identyczna jak 530d.

A czy f11 juz jest?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano

Czytając ostatnich kilka postów w tym wątku, mało nie udławiłem się na śmierć kolacją.

Stwierdzam, że czytanie forum w czasie konsumpcji, może być niebezpieczne :mrgreen:

Opublikowano

Czytając ostatnich kilka postów w tym wątku, mało nie udławiłem się na śmierć kolacją.

Stwierdzam, że czytanie forum w czasie konsumpcji, może być niebezpieczne

:norty: :cool2:

Opublikowano

Czytając ostatnich kilka postów w tym wątku, mało nie udławiłem się na śmierć kolacją.

Stwierdzam, że czytanie forum w czasie konsumpcji, może być niebezpieczne

:norty: :cool2:

 

Na początku był lepszy, nawet ocierał się o wiarygodność. Teraz już trochę przesadził. Trollowanie to też sztuka ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Zobaczyłem w innym wątku ilość sprzedanych F11 w tym roku i poczułem się szczególnie ;-) Postanowiłem przejść z trybu pasywnego na pół/pasywny. Dlatego się zarejestrowałem i niniejszym witam wszystkich.

A piszę bo od niedawna zmieniłem logo na masce i poruszam się f11 525d. Co prawda chciałem w końcu stać się właścicielem benzyny i 528i ale niestety regulacje wewnątrzfirmowe ... Powiem tak. Po poprzednich doświadczeniach z mniejszymi silnikami podobnej mocy, muszę powiedzieć że 3 litry i 6tka to jest to. Opcji na 530d nie było więc nie ma o czym dyskutować ale 525 spełnia pokładane w nim oczekiwania. Ten dźwięk przy wciśnięciu w podłogę ...

No i wreszcie napęd na tył ...

Co prawda quattro przy naszych warunkach pogodowych dawało więcej pewności ale fun teraz jest bez porównania większy. A przy ostatnich opadach codziennie poruszam się w mieście i po przedmieściach i nie ma większego problemu. I wiem już dlaczego w kategorii fun, BMW M wygrywa z Audi RS.

 

 

Pozdrawiam

P.R.

Opublikowano
Witam serdecznie,

 

No i wreszcie napęd na tył ...

Co prawda quattro przy naszych warunkach pogodowych dawało więcej pewności ale fun teraz jest bez porównania większy. A przy ostatnich opadach codziennie poruszam się w mieście i po przedmieściach i nie ma większego problemu. I wiem już dlaczego w kategorii fun, BMW M wygrywa z Audi RS.

 

 

Pozdrawiam

P.R.

 

Witamy

 

Ja się cały czas dziwię, że 523i tak ładnie daje radę w śniegu w porównaniu do 530d.

W 530d do 1500 obr. nie działo się nic aż nagle pojawiał się moment na poziomie lokomotywy manewrowej i tylne koła ostro traciły przyczepność. 523i z samym DTC włączonym pięknie chodzi lekkimi poślizgami bocznymi a moc i moment przyrastają bardzo stopniowo. Mam taką trasę bocznymi zaśnieżonymi dróżkami do centrum i jest kupa zabawy.

Pozdrawiam jako dumne 12,5% polskiej populacji F10 523i ;)

Opublikowano

No i stało się, 525d stoi w moim garażu :mrgreen: Ogólnie jestem zadowolony z zakupionego auta. Przekombinowałem ze skrzynią, po dziewięciu latach (300tys km) jazdy automatem, teraz zapominam o sprzęgle i zmianie biegu :duh:

Tak przy okazji.

Radosnych i Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, wielu szczęśliwych chwil, oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2011 roku.

Opublikowano

Gratulacje. Automat jest fajny ale manual daje więcej frajdy no i w zimie trudniej zakopać się manualem. A raczej łatwiej wyjechać ;-)

A tak btw, nic dziewnego, że wszelkie nowości trafiają do nas tak późno <--- wolumen sprzedaży BMW np. Zobaczymy co będzie z BMW connected Drive - niby przyszły rok ale kto to wie.

 

Pozdrawiam

P.R.

Opublikowano
Ja o płycie z Polską do nawigacji business nasłuchałem się, że "będzie za 6 miesięcy" przez 3,5 roku.
Opublikowano
Mnie wgrywali cały nowy soft i pozmieniało się sporo rzeczy w funkcjonalnościach - głównie wizualizacja PDC i menu telefonu ale języka polskiego brak. Z kolei kiedyś BMW się chwaliło, że od jesieni wszystkie nowe auta mają już w standardzie język polski. Podobnie jest z wizualizacją album art z Iphone'a na ekranie IDrive. Od września podobno jest ale w naszych starociach nie da się wgrać. Obawiam się, że z językiem polskim może być podobnie.
Opublikowano
U mnie jest polskie menu. A co lobuzy nie chca zrobic update?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a lektora Pl w navi macie juz ? oferuje to ASO?
Opublikowano
A to mnie zastrzeliles ;) chyba mowi po polsku ale sprawdze jutro bo nie chce mi sie isc do garazu :oops:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Lenistwo to ciezki grzech - wiem :twisted:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.