Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto E34 520i 150km benz + sekw.gaz 93 rok Gdy jest ciepło auto chodzi bardzo dobrze . Ostatnio gdy przyszło ochłodzenie były trudności z odpaleniem , trzeba było kilka razy pokręcić a potem silnik trochę się dławił , raz zdarzyło się że podczas jazdy takjakby na pół sekundy tracił moc i nagle znów przyśpieszał , do tego słyszałem jakby strzelanie . Po około 10 minutach jazdy wszystko wróciło do normy . Ostatnio na mrozie ledwo odpalił i potem przez 50 km to tracił moc to przyśpieszał + strzelanie . Zauważyłem że działo sie to raczej przy ok 60 km na godz. i więcej . Poniżej chodził lepiej . W końcu na mrozie wogóle nie mogłem odpalić . Naładowałem akumulator i odpalił za pierwszym razem choć z pocżatku lekko strzelał . Na drugi dzień po kolejnym postoju na mrozie nie odpalił , naładowałem akumulator ale tym razem wogóle nie odpalił . Kupiłem nowy aku i o dziwo też nie odpala . Kontrolki palą się , centralny i wszystko inne chodzi ale auto nie pali . Jutro zamierzam wymienić świece . Czy to coś da ? I co jest przyczyną takiego zachowania samochodu ? Gdy jest ciepło odpala od kopa , pozdrawiam
Opublikowano

Problem pewnie jest w LPG, nie w aucie.

Kiedy robiłeś serwis LPG? Zmieniałeś parownik?

Być może parownik Ci się mrozi i auta za CHINY wtedy nie odpalisz. Dopóki go albo nie odmrozisz, albo nie zrobi się cieplej... :D

Opublikowano
Pierwsze co bym sprawdził to zasilanie prądzikeim, świece, kable,cewki, bo ewidentnie gdzieś ma przebicie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Strzela w dolot czy wydech?Może wystarczy wymienić filtr paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
ewidentnie iskra gdzieś sobie przeskakuje. Ja bym postawił na kopułkę i palec. Gdy są wyjarane odległość między palcem a stykami jest duża, dodatkowo na mrozie się jeszcze troszkę zwiększy i nie ma palenia. Właśnie to przerabiałem:) nie pomógł nawet starter w sprayu, dolewanie paliwa 98okt i ładowanie aku. Pozdr!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie w tym silniku kolego.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Parownika nie zmieniałem . Mam pytanie , jesli miałbym wymieniać to pytać o kable czy przewody ? Nie wiem czy jest różnica ale jak czytam to czasem pojawiają się przewody a czasem ludzie mówią o kablach . Jak to jest

W linku poniżej widać dokładnie mój silnik i moje pytanie . Czy tam widać te kable czy przewody które trzeba sprawdzić ?

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=52806

Opublikowano
W intercarsie powiedzieli mi że tam nie ma przewodów tylko z cewki idzie fajka bezpośrednio na świecę . Tak jest czy nie ? Drugie pytanie to jak naprawić auto skoro nie mogę go odpalić żeby zawieźć do mechanika a żaden nie naprawi pod domem . Pociągnąć na linie nie ma za bardzo jak bo dużo śniegu na drogach . Samemu nie dam rady tego zrobić
Opublikowano
I teraz najciekawsze . Właśnie przed chwilą poszedłem spróbować zakręcić bo troszkę cieplej dzisiaj się zrobiło i ... odpalił za pierwszym razem :D Czyli biorąc pod uwagę wszystko poprzednie jaką diagnozę stawiacie
Opublikowano
moim zdaniem jak ktoś wyżej napisał,zamarzł parownik.Obecnie mam Lanosa w garażu z taką samą usterką.Po ogrzaniu parownika pali od strzała.Postoi noc na mrozie i du..pa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.