Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wymieniłem w e46 320 d 136 hp 2 termostaty najpierw agr i auto dalej nie grzało potem wymienilem glowny termostat na febi i autko pieknie grzało niestety cieszyłem się tylko miesiąc i znowu nie grzeje.. pytanie na jakiej firmy termostat wymienić, nie chce kupowac nowego tej samej firmy (febi) bo nie wiem jak dlugo teraz bedzie działał a jest zima wiec glupio sie jedzie minus 15 na dworze silnik zimny a w środku lodowka.
Opublikowano
Ja ostatnio wymianiałem na WAHLER cena sklepowa okolo 200zl.Ale po wymianie musisz odpowietrzyc układ.Obok wlewu plynu do chłodnicy jest taka sróbka i ins jest do odpowietrzenia układu.
Opublikowano
Wiem odpowietrzałem na 4 odpowietrznikach przy egr kolo chlodnic od webasto jeden odpowietrzik i jeden przy szybie. i jak odpale auto odrazu chlodnica sie nagrzewa weze przed i za termostatem glownym cieple ;/ to mnie zdziwilo wymieniajac 2 termostaty mialem nadzieje ze bedzie spokój na dlugo a niestaty zima jest a tu auto nie grzeje. najgorsze ze stary termostat wyrzucilem i teraz nie moge reklamowac tego tylko nastepny musze kupic
Opublikowano
kup orginał w ASO ja dzisiaj pytałem i kosztuje 198 zł bo też będę wymieniał ,autko się nie dogrzewa komputer pokazuje 59 stopni i więcej nie da rady chyba że poszaleje po jakims parkingu
Opublikowano
sprawdz jeszcze na kompie czy nie ma błedu odnośnie elektrycznego dogrzewacza. Ja mam do wymiany termostat główny i błąd elektrycznego dogrzewacza.
BMW E46 320D 2000r.
Opublikowano
sprawdz jeszcze na kompie czy nie ma błedu odnośnie elektrycznego dogrzewacza. Ja mam do wymiany termostat główny i błąd elektrycznego dogrzewacza.

 

chodzi tobie o webasto ? mysle ze jest ok bo jak wlacze na postoju to grzeje dobrze tylko ze caly obieg ;(

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A orientujecie sie ile biora mechanicy za wymianę glownego termostatu???

Sam możesz sobie wymienic to nie jest żaden problem jeśli masz garaż ale jeśli nie masz takich znajomości w temacie to myślę 50 złotych powinien skasować ale to zależy bo ja sobie sam wymieniłem więc dokładnie ci nie odpowiem ale z doświadczenia jeden weźnie tyle a drugi dwa razy więcej zależy na kogo trafisz, choć jak nie masz dwóch lewych rączek to powinieneś sobie dać radę a jak nie masz garażu to może jakiś kolega ma to ci być może pomoże a ty mu kilka browarków postawisz i problem z głowy.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

jak grzał, a nie grzeje to może termostat się rozleciał, uchwyty co trzymają wkład się urwały? ja mam dokładnie taki problem, też po miesiącu się zwalił, dziś oddałem go na gwarancję i zobaczymy co będzie. Jak oddawałem go w sklepie to musiałem podać gdzie był zakładany, w jakim warsztacie, zakładałem sam, na szczęście znajomy ma warsztat to poszło na niego, potrzebują to żeby wykluczyć zły montaż. Pewnie coś w tym jest, ale przy wymianie nie ma zbyt dużej filozofii, trochę gimnastyki ze śrubkami i tyle. Dlatego już sam nie wiem czy warto na wszystkim oszczędzać....

Jak dla mnie to mogą zacinać się elektrozawory od ogrzewania.

Opublikowano
BMW ma do do siebie że dosyć często zapowietrza się nagrzewnica sam to przerabiałem. Auto ładnie trzymało temperaturę przewody do nagrzewnicy gorące a powrót zimny. Mechanik poradził sobie z jej odpowietrzeniem ugniatał przewody i czop powietrza poddał się. Teraz jest sauna w aucie :)
brokat_
Opublikowano
No i zrobione.termostat glowny wymieniony,przejechalem 4,5km i stoi w pionie :D :D

 

bardzo dobrze :) ja miałem dziwny przypadek z termostatem bo u mnie akurat przy 200km/h na a4 obudowa od termostatu pękła i uszczelke wciągneło do środka, ale tobrze ze wirnik został ;P

Opublikowano
ja po wymianie termostatu glównego mialem tak ze auto przestalo grzac po miesiacu od wymiany okazalo sie ze podczas wymiany kompletnie zapomnialem o pozostalosciach ze starego termostatu, ktore sobie krazyly w obiegu. kupilem nastepny termostat i dopiero podczas wymiany zauwazylem ze jakas czesc wpadla pod niego i obieg byl caly czas otwarty . i Tym sposobem mam jeden dobry nowy termostat a teraz juz wiem ze trzeba uwazac demontujac stara czesc i niekiedy dokladnie jej poszukac bo czesto sie zaczepy urywaja.
Opublikowano
napewno spadnie przykladowo srednia predkosc to 30-40 kh/h to 100 km robisz w 3 godziny samo webasto bierze 0.5 l na godzine pracy to juz mamy 1.5 litra plus wieksza dawka na zimnym a w tym wypadku caly czas to obstawial bym nawet 2 litry na 100 mniej ja tak mialem po wymienie termostatu trasa 1900 km na 107 litrach w 5 osob. wczesniej duzo wiecej bral.
Opublikowano
No i zrobione.termostat glowny wymieniony,przejechalem 4,5km i stoi w pionie :D :D

 

bardzo dobrze :) ja miałem dziwny przypadek z termostatem bo u mnie akurat przy 200km/h na a4 obudowa od termostatu pękła i uszczelke wciągneło do środka, ale tobrze ze wirnik został ;P

 

 

coś się stało po tym jak ta uszczelka wpadła do środka? ja nie jestem pewien czy u mnie nie wpadł kawałek uchwytu termostatu i się tym martwię.

Opublikowano

nic się nie stało, po za tym, że gubiłem płyn... :/ najpierw uszczelka.. później plastik oderwało. na 60km wlałem 5L.. dojechałem do domu..kupiłem now ;)

zbankrutowałbym na płyny..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.