Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak wsiadasz do auta to nie czujesz takiego specyficznego zapachu borygo?

Ja jak miałem wyciek płynu z węża od chłodnicy (taki minimalny raz na 2-3tyg dolewałem trochę płynu) to jak otwierałem maskę to za każdym razem czułem zapach płynu chłodniczego, tylko nie wiedziałem gdzie, a okazało się, że po odpaleniu auta rano minimalnie sączyło się z połączenia węża z chłodnicą, jak płyn osiągnął trochę temperatury to się uszczelniało i przestawało sączyć dlatego na rozgrzanym silniku nigdy nie zauważyłem wycieku, dociągnąłem opaskę i już nie cieknie;)

 

Sprawdź też czy nie masz mokrych dywaników w aucie, tylko wyjmij je i sprawdź od spodu, bo to jest dość grubaśna gąbka (przynajmniej w Mercedesie tak jest) i z wierzchu jest sucha a im niżej tym większy gnój, ja jak wyjąłem u siebie dywanik kierowcy to normalnie kapało z dywanika.

 

Jeśli w całym aucie nie ma wilgoci na podłodze to stawiam albo na przeciek z nagrzewnicy, ewentualnie gdzieś ci woda do auta leci jak pada/myjesz auto (np szyba się odkleiła w którymś miejscu) ale to raczej mało prawdopodobne, nagrzewnica jest bardziej prawdopodobną przyczyną.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
Sprawdź też czy nie masz mokrych dywaników w aucie, tylko wyjmij je i sprawdź od spodu, bo to jest dość grubaśna gąbka (przynajmniej w Mercedesie tak jest) i z wierzchu jest sucha a im niżej tym większy gnój, ja jak wyjąłem u siebie dywanik kierowcy to normalnie kapało z dywanika.

 

bez sensu nagrzewnica jest na dwyanie dywan wodoszczelny pod nim nic nie bedzie pozatym sa otwory do skraplania sie pary w nagrzewnicy i w nadwoziu

 

Jeśli w całym aucie nie ma wilgoci na podłodze to stawiam albo na przeciek z nagrzewnicy, ewentualnie gdzieś ci woda do auta leci jak pada/myjesz auto (np szyba się odkleiła w którymś miejscu) ale to raczej mało prawdopodobne, nagrzewnica jest bardziej prawdopodobną przyczyną.

najczestsza przyczyną jest odklejenie sie maty wygluszajacej i wodoszczelnej w drzwiach + zatkane otwory do odprowadzania wody w drzwiach

znowu pojawil sie problem z zapowietrzeniem,raz dmucha cieplym a za chwile dmucha chlodnym powietrzem,oczywiscie na gaz sie nie przelacza bo nie daje mu odp.temperatury.Przegonilem auto po autostradzie z wylaczonym nawiewem,przelaczyl sie w koncu na gaz ale za to wskazowka wychylila sie poza pion.Po wlaczeniu nawiewu wszystko wrocilo do normy ale gorace powietrze bylo tylko przez chwile.Postanowilem "postukac" w elektrozawory"i po tej czynnosci nawiew daje cieple.Problem z ogrzaniem parownika gazowego pozostal.Poziom plynu chyba spadl,co moze oznaczac wyciek,tylko gdzie go szukac?Co do parujacych szyba to faktycznie ostatnio ciezko bylo zetrzec szmatka ta pare,widoczie to tlusty nalot,co moze wskazywac na nieszczelna nagrzewnice.Co o tym myslicie?

a gdzie masz wpiety ten parownik u mnie jest do 1 i ostatniego weza tego co ida do nagrzewnicy

plus termostat masz chyba walniety niebieskie pole osiagam juz po 1,5km spokojnej jazdy

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
Jesli chodzi o temp.silnika to rowniez nie mam problemu,jest tak jak u ciebie,1,5km i wskazowka jest poza niebieskim polem.Dolalem troszke plynu (ok. 0,5l Petrygo) i narazie grzeje wszystko idealnie,a z nawiewow bucha gorace.Owinolem parownik pianka termiczna,poniewaz nie mam oslony silnika i to tez ma wplyw na utrzymanie temperatury.Obiecalem wczoraj ,ze pokaze foty ale nie mialem kiedy,jutro na 100% je wkleje i wtedy zobaczysz jak to u mnie wyglada.Tez podejzewalem niewlasciwie wpiete weze ale nie potrafie ocenic czy tak faktycznie jest bo sie na tym nie znam.
Opublikowano
Jesli chodzi o temp.silnika to rowniez nie mam problemu,jest tak jak u ciebie,1,5km i wskazowka jest poza niebieskim polem.Dolalem troszke plynu (ok. 0,5l Petrygo) i narazie grzeje wszystko idealnie,a z nawiewow bucha gorace.Owinolem parownik pianka termiczna,poniewaz nie mam oslony silnika i to tez ma wplyw na utrzymanie temperatury.Obiecalem wczoraj ,ze pokaze foty ale nie mialem kiedy,jutro na 100% je wkleje i wtedy zobaczysz jak to u mnie wyglada.Tez podejzewalem niewlasciwie wpiete weze ale nie potrafie ocenic czy tak faktycznie jest bo sie na tym nie znam.

ok,wklejam foto do analizy.W ta pianke owinąłem parownik,znacznie poprawilo to przełączanie sie gazu.

http://bibainfo.pl/pub/77/112/200/8/2011/03/24/225437/7758/mini_24032011831.jpg

Teraz tylko powiedzcie mi,czy węże sa dobrze podpiete...

Opublikowano
Ok,zrobie lub sprawdze bo one ida tylem za silnikiem,pod kanalami powietrza.Czemu jestes taki przerazony,czy w tym podlaczeniu jest cos nie tak?Niech ci nie przeraz ta pianka,to akurat moja robota ale dzieki niej gaz przelacza sie bez problemu i w dodatku b.szybko.Natomiast ten waz ,ktory wchodzi do parownika w/g ciebie jest zle podlaczony?Pokaz jak jest u ciebie...Foty jutro wsadze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.