Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To samo tyczy sie zawieszenia sportowego ... Roznica jest znaczaca. Mialem okazje z kolega z forum przejechac po autobahnie i zmienic gwaltownie pas ruchu. Na standardowym jest ok , na sportowym jest rewelacyjnie.

Znacznie częściej niż manewry na autobahnie wykonuję jednak podjeżdżanie do krawęznika w Stolycy, a tu niestety owe 10 mm róznicy wysokości bywa bardzo uciązliwe :D

 

W kolejnym aucie zamówiłem zawieszenie adaptacyjne typu M, zobaczymy jak się to będzie sprawować

Primator
  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
do Twojego zamówionego auta/motoru pasuje zawieszenie jak i fotel sport ale robienie niepraktycznej "wyścigówki" z 2.0d u mnie wzbudza zawsze zdziwienie , ubaw jest czytając argumenty jak to auto daje frajdę z jazdy dzięki temu :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AO, sam nawet tak już nie raz napisałem tutaj na forum. Jestem posiadaczem takiego zestawu czyli 320D + zawieszenie sportowe + sportowe fotele.

 

335i frajda będzie na pewno nieporównywalnie większa, zarówno na prostej jak i zakrętach. Mi pozostaje cieszyć się bardziej z tego drugiego, fakt, mam zawieszenie odrobinę szybsze od samochodu. Poruszam się głównie po trasie z dużą liczbą zakrętów oraz nową nawierzchnią. Na autostradzie można szaleć po pasach, jednak to taka agro zabawa która mnie akurat już nie bawi.

 

Może dla Ciebie taki zestaw jest śmieszny, jednak w moim przypadku spełnia się znakomicie i daje frajdę. Kiedyś kolega który zrobił mocną glebę w samochodzie, zapytany po co, przecież masz tylko 90 koni odpowiedział - "co z tego, ja też się rozpędzę tak aby wylecieć z zakrętu, muszę tylko kilka sekund dłużej poczekać". Coś w tym jest.

 

P.S

Nie mam małych dzieci i dopiero 25 lat. Pewnie za jakiś czas spoważnieje i będziemy mieć bardziej zbieżne zdania, póki co nie mogę się z Tobą zgodzić :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano

zgadzam się, ile wersji/motorów/lat za kierownicą tyle opinii, dla każdego coś miłego :)

 

co do foteli sportowych z mojego punktu siedzenia:

- miałem je przez 30 miesięcy/75tys. km w 120d,

- moja żona, drobna ale wysoka kobieta nawet przy maks. napompowaniu "odbijała" się pomiędzy boczkami,

- ja, szeroki ale niski nie mieściłem się w kurtce, musiałem jeździć zawsze w koszulce, wiem, że lepiej, bezpieczniej ale ściągaj zawsze okrycie przed wejściem do samochodu...,

- motor z racji parametrów dawał radę ale powiedzmy sobie szczerze "nie był/jest/będzie sportowy", więc siedzenia były jako element dekoracyjny ale dla nas całkowicie nie wygodny...

 

co do zawieszenia z mojego punktu jeżdżenia:

- auto używam w 60% w mieście, 38% na trasie, 2% na zabawie,

- mam standardowe zawieszenie i mimo mocnego uważania dolny pas zderzaka mam porysowany,

- zimą wiele razy osiadłem podwoziem na śniegu (napęd na tył wypala śnieg, opony dotykaja w końcu asfaltu a środek auta wisi na śniegu),

- zawieszenie auta nie jest tak wybijane, jak nie jest wybijane to w aucie jest ciszej, mniej skrzypi, dłużej pojedzie,

- pojadę wolniej na zakręcie na autostardzie ale szybciej na zniszczonej drodze...

 

tak jak się chwaliłem, obecnie używam naprawdę sportowego auta, gdzie wszystko jest sportowe, pomimo rewelacyjncyh osiągów auto w realu nie jest szybsze od posiadanego BMW, jest dużo szybsze na torze/placach zamkniętych ale na prawdziwej publicznej drodze nie....

 

jest jeszcze jedna ważna rzecz: w aucie sportowym, sportowe elementy pasują, w aucie "uważanym za sportowe" nie zawsze...

 

tak jak słusznie zauważyłeś może kiedyś będziemy mieli wspólny punkt patrzenia...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

hmmm ... ciekawe co piszecie ... mi blizej poglada do kolegi Artuj :cool2: .

Moc samochodu liczy sie na prostej . Kierowca i sposob prowadzenia sie samochodu (nizsze zawieszenie , nizej srodek ciezkosci ) licza sie w zakretach . Czy dlubniete 320d nie moze dac frajdy z jazdy ... No napewno nie w takim stopniu jak samochod sportowy , czy tez 300 konne 330d, ale mysle ze moze jej dostarczyc bardzo duzo, a wszystko zalezy od umiejetnosci kierowcy i tego gdzie sie jezdzi.

 

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia . Kiedys pisales ze 120d dalo Ci duzo frajdy z jazdy , teraz jezdzisz prosiakiem wiec pewnie po przesiadce do 120d nie czulbys juz tego fun'u . Normalna sprawa. Stajac przed kupnem 320/330 d nie bierze sie przeciez pod uwage ferrari/lambo/porsche , a porownujac klase premium segmentu D , BMW da najwiecej frajdy nawet to marne 320 :wink: ktore dlubniete nie odstaje jakos specjalnie od e92 330xd ... chociaz doznania akustyczne sa na zupelnie innym poziomie :wink:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dlatego kupujemy BMW. Duże mozliwości indywidualzacji auta.

Ale coupe czy cabrio to sportowe fotele i M pakiet to raczej wymagana opcja. I wtedy auto nabiera cecha auta sportowego, ale i tak nim nie będzie .

Dla przykładu E93 z M pakietem ma zaledwie 1369mm wysokości, a E90 na zwykłym zawieszeniu 1421mm.

 

Sportowe fotele w E90/91 to raczej kwestia własnych preferncji.

 

320d chip a 330d seria, to inna liga i nie ma co porównywac....

 

Opcja moim zdaniem kosztowna, a średnio uzyteczna to elektrycznie sterowane fotele.

Opublikowano

Opcja moim zdaniem kosztowna, a średnio uzyteczna to elektrycznie sterowane fotele.

 

hmm mam mieszane uczucia. Ostatnio siedzialem w elektryce i mozliwosc regulacji fotela jest IDEALNA, natomiast w manualu ... jest dosc duzy skok albo tak albo tak , oczywiscie da sie znalesc swoja pozycje ale precyzja pozostawia wiele do zyczenia... pokretlo byloby lepsze no ale zastosowano drzwignie to zmiany polozenia oparcia :? . Oczywiscie jesli przyjdzie za to zaplacic dodatkowe kilka tys to sie czlowiek zastanowi :D .

 

p.s. tak wiem ze 320d program a 330d seria to inny swiat ale jak sprawdzalem sie z 330xd e92 w automacie to jakos jakies duzej roznicy miedzy 70-200 nie odnotowalismy. Odjechac odjechal ale spokojnie moglem sie za nim utrzymac - nie znikal z oczu :D

Opublikowano

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia . Kiedys pisales ze 120d dalo Ci duzo frajdy z jazdy , teraz jezdzisz prosiakiem wiec pewnie po przesiadce do 120d nie czulbys juz tego fun'u . Normalna sprawa. ..

oczywiście ale nadal uważam, że 120d z witaminą to auto, które daje fun: małe, dynamiczne, pakowne, przy malej masie i napędzie na tył daje frajdę z jazdy...

prosiak nie daje funu, jest lanserski, jest w stanie "zasuwać" ale bez funu, na suchym przyspiesza w 4,3s a na wilgotnym 4,4s, gdzie tu fun, jest tylko prędkość i naciągnieta do granic wytrzymałości trakcja w każdych warunkach, nigdy nie napiszę/powiem, że wersja 4S daje fun, fun a właściwie funik masz tylko na matach lub śniegu...

 

Opcja moim zdaniem kosztowna, a średnio uzyteczna to elektrycznie sterowane fotele.

 

dla mnie jako osoby, która nie daje kierować innym właściwie zbędna, podwyższa masę auta, a w przypadku serii "1" fotele elektryczne w najniższym położeniu są o prawie 4cm wyżej od manualnych, w "3" nie ma tak dużej różnicy ale 2cm jest ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
w "3" nie ma tak dużej różnicy ale 2cm jest ...
:cool2:

 

Im niżej tym lepiej.

Ale teraz wszystkie nowe samochody zmierzają do tego, że siedzimy jak na taborecie....

Czasami jak wsiadam do innego auta, którym mam jechać, to zawsze fotel max w dół.

Opublikowano
Moze do konca ''bajery'' ale zajemega minus jak dla mnie to beznadziejne umieszczenie przyciku od otwierania szyby od pasazera i za daleko mini konsola od szyb od kierowcy.... no jak na juz nie niskiej klasy auto to powinno to byc bardziej ergonomiczne ...
Opublikowano

 

A czy generalnie jest różnica między fotelami & boczkami drzwi LCI i preLCI? Czy LCI pasują do preLCI i odwrotnie?

 

Tak pasują, ja zmieniałem na 2010r a auto mam z 2007r. Miałem zwykłe szmaciaki a teraz skóra z pamięcią, pompowaniami i grzanie. Kwestia dodatkowych wiązek i kogoś kto ogarnia temat. Ale generalnie jak zmieniasz fotele na takie, które mają takie samo wyposażenie jak twoje to wszystko pasuje plug&play

pozdr

Opublikowano
zestaw led

 

http://www.bmwsklep.pl/zestaw_oswietlenia_wnetrza_led,0,5209.html

 

http://www.bmwsklep.pl/gfx/1324393015.9174.jpg

 

ps. czy ktoś ma zamontowany uchwyt na napoje z bmw 1 ???

 

http://www.bmwsklep.pl/gfx/1261065593.7614.jpg

 

http://www.bmwsklep.pl/uchwyt_na_napoje__nakladany,0,2124.html

 

Heh wracając do tematu :D zamówiłem sobie ten zestaw LED duży :D 10 dni oczekiwania, zobaczymy co to będzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Pzdr.

Opublikowano

Cena wysoka jak na kilkanaście diód jako zamiennik zwykłych żarówek :nienie:

W sklepie z elektroniką koszt takiego zestawu diód to jakieś 25 zł . :duh:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Cena wysoka jak na kilkanaście diód jako zamiennik zwykłych żarówek :nienie:

W sklepie z elektroniką koszt takiego zestawu diód to jakieś 25 zł . :duh:

 

Wiem sam o tym pisałem, ale co tam :D :D :D :twisted:

 

Pzdr.

Opublikowano

eXiDe widze że nieustannie modzisz swoją e90 :cool2:

 

... jak tam się spisuje X3 bo planujemy kupic taką mamie?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ja mam wsadzone diody po 10zl sztuka i swieca dobrze na bialo tylko od czasu do czasu mi gasnie ta w srodku z przodu ale to naprawde sporadycznie, ja mam czarne fotele wiec efekt jest taki sobie znajomy ma jasna skore i wnetrze i naprawde jasno ma teraz w aucie ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano

U mnie normalnie weszlu kupilem kilka w5w na canbus i wsadzilem w miejsce starych, tylko trzeba uwazac bo nawet po kilku sekundowym swieceniu zwykla zarowka jest goraca jak cholera. No i jak ci nie zadziala to musisz wyjac obrocic o 180stopni i wsadzic znowu.

 

Te wypasne ledy co pokazuje exide pewnie na tej samej zasadzie sie wymienia

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
U mnie normalnie weszlu kupilem kilka w5w na canbus i wsadzilem w miejsce starych, tylko trzeba uwazac bo nawet po kilku sekundowym swieceniu zwykla zarowka jest goraca jak cholera. No i jak ci nie zadziala to musisz wyjac obrocic o 180stopni i wsadzic znowu.

 

Te wypasne ledy co pokazuje exide pewnie na tej samej zasadzie sie wymienia

 

Pewnie, że tak led jak led, cholera wie co to będzie :) - czekam i podzielę się info.

 

Pzdr.

Opublikowano

pojawił się "nowy" bajer; Zestaw montażowy nawigacji BMW Portable.. dla serii 3 atrakcyjna cena 160.31 (do tego jakis rabat pewnie bedzie) rozumiem, że instalujemy zamiast popielniczki i kabelek jest doo czego? ciekawe, czy znowu trzeba cos programować... uchwyt pewnie pasuje do nawigacjii BMW portable czyli zwykłego GARMINA..

gdzieś mi się szwęda stary poczciwy NUVI 765 (100x lepszy niz "PROFESSIONALNA nawigacja bmw) także pasowałoby ;)

 

http://www.bmwsklep.pl/zestaw_montazowy_nawigacji_bmw_portable,0,5521.html

Opublikowano

Nie bardzo. Wygląda na to, że w jedynce montuje się go pod szybą. W trójce był zestaw do montażu nad centralnymi wlotami powietrza.

Na pewno nie do popielniczki.

 

Wygląda tak:

http://i808.photobucket.com/albums/zz8/AnnekaChigwell/DSCF7426-1.jpg

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.