Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nazywa się to tak:

S358A CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

 

..i kosztuje prawie 2000zł :), jest mało odporna na kamienie i szybko się 'piaskuje'. Już jedną wymieniłem, a niedługo będę 2x wymieniał bo mam odprysk, ale czekam na rozwój sytuacji :). Dobrze jest mieć ubezpieczenie szyb, polecam każdemu :cool2:

 

Pzdr.

  • Moderatorzy
Opublikowano

moja ma przebiegu 66 tys i jeden malutki odprysk ;)

Poza tym, jak wjeżdżam do garażu to pilot muszę mieć skierowany tuż pod lusterkiem, tam gdzie kawałek szyby jest normalny bo inaczej nie chce się brama otwierać - znaczy się coś to daje :)

Opublikowano
moja ma przebiegu 66 tys i jeden malutki odprysk ;)

Poza tym, jak wjeżdżam do garażu to pilot muszę mieć skierowany tuż pod lusterkiem, tam gdzie kawałek szyby jest normalny bo inaczej nie chce się brama otwierać - znaczy się coś to daje :)

 

No fakt z tym pilotem mam tak samo :), ale chyba wymienię baterię bo ona swoją drogą też już kuca :)

 

Pzdr.

Opublikowano

Ide o zaklad, ze kawalek naklejki odbijajacej promienie IR naklejony na rejestracje bedzie tanszy od tej szyby. Pytanie czy tez zadziala. :lol:

Jesli chodzi o jej normalne zastosowanie to napewno fajna rzecz.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Opublikowano

ja za jakiś czas będę sobie wymieniał swoją szybę i zamontuje właśnie tego typu (solaryczną) super sprawa

w serwisie jest pewnie b.droga ale ja sobie ja załatwię dużo taniej myślę że zmieszczę się w 1200 zł z wymianą (tylko będzie bez znaczka BMW ale Pilkington czyli fabryczny producent)

Opublikowano

to moze ja tez ;)

 

obowiazkowe dla mnie:

xenon, multifunkcja, pdc, skladana kanapa i automatyczna klima (uchwyty na napoje powinny byc standardem ale od biedy da sie bez nich przezyc ;) )

 

a teraz z dodatkow:

+ wejscie USB - dla mnie bardzo niedoceniana (sam zupelnie o tym nie myslalem poki nie okazalo sie ze mam to w samochodzie ktory kupilem) a swietna opcja - podpinasz pendrive z mp3 i masz olbrzymie ilosci muzyki sterowanej z kierownicy (nie jak przy aux-in) ktora mozesz swobodnie dodawac bez wypalania plyt - moj samochod jeszcze nie widzial plyty audio ;)

+ skrzynia automat - tylko takiej szukalem do tego silnika

+ sciemniane, skladane lusterka - nikt nie oslepia

+ sportowe fotele - wygodne a zarazem bardzo dobrze trzymaja na boki, podgrzewanie mimo ze rzadko to jednak sie przydaje (plec piekna szczegolnie lubi ;) )

+ tempomat - w brew pozorom czesto uzywam - szczegolnie w miejscach gdzie wiem ze moze mnie spotkac kontrola predkosci ;)

+ podswietlenie klamek na zewnatrz samochodu - i fajnie wyglada i w ciemnych miejscach ratuje przed 'wdepnieciem'

+ bluetooth - wygodny gdy jezdzi sie samemu chociaz juz slyszalem ze slabiej mnie slychac jak przez niego rozmawiam

+ kierownica M - fajnie lezy w rekach - zwykla odpada

+ ciemny sufit - bardzo fajnie zmienia wyglad (atmosfere ;) ) wnetrza samochodu - jedna z opcji bez ktorych moglbys przezyc ale jak masz to bardzo cieszy ;)

 

+/- navi pro - nie wyobrazam sobie auta bez idrive (maly ekran tez nie do konca sie sprawdza) ale sama navi ma slabe pokrycie np. numerow a w mniejszych miejscowosciach takze ulic, wyswietlanie tez mogloby byc lepsze - po lifcie ladniejsza i wygodniejsza w obsludze

+/- szyber dach - jakos lepiej mi wyglada z nim auto i czasem mozna popatrzec na gwiazdy ;) ale przezylbym bez niego

+/- hifi - podstawa zupelnie niewystarczajaca, tu troche lepiej ale pewnie dopiero logic7 bylby optymalny ;)

+/- zawieszenie M - ciezko mi porownac prowadzenie do nie M. opony mam runflat wiec troche daje sie odczuc na nierownosciach. fajnie obniza samochod - nie trzeba bac sie kraweznikow a przy tym nie stoi na szczudlach ;) sam bym nie zamienil na zwykle ale kto co lubi.

 

- czujnik deszczu - dziala zupelnie losowo... szkoda ze nie zostawili recznych ustawien... szukalem juz jakiegos rozwiazania i prawdopodobnie sprobuje go zainicjalizowac inpa - moze pomoze...

- sterowanie glosem - tu juz chyba wszystko zostalo powiedziane - nigdy nie wiesz co wylosujesz :lol:

Opublikowano

+ kierownica M - fajnie lezy w rekach - zwykla odpada

też o tym zapomniałem :mad2: , kiera M nawet w najmniejszym motorze to dla mnie to co BMW powinno mieć w standardzie...

 

minus:

jak jesteśmy przy kierach, próbnie jeździłem "spłaszczoną" (tą bez bezndziejnych, choinkowych lampek...) z pakietu performance, super się trzyma (alcantara), żółty pasek ukazujący środek, ładnie wygląda ale przy szybkich puszczeniach koła przy odbiciu, to jak trzymasz dłonie tak jak powinnieneś czyli ~mm nad wieńcem to spłaszczenie wali po łapach tak jak nauczyciel swoich uczniów w średniowieczu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

ja na tej szybie solarnej az tak duzo odpryskow nie mam, a 200tys juz beta ma nakulane, przynajmniej nie donioslem takiego wrazenia zeby bardziej sie niszyla niz normalna :)

pilot od garazu tez dziala bez problemu :)

a jesli chodzi o fotoradary, to moze fakt ze wtedy jakos swiatlo padalo inaczej i wyszlo na bialo

jednak w moim przypadku tym autem mialem 4 foty zrobione, z tego 3 przyszly i bylo wiadac mnie jak na dloni a raz nieprzyszla, ale to moze przez to ze wycieraczki ustawilem sobie tak ze zakrywaja mi lekko naklejke na szybie a moze z tablicy nie odczytali (choc fakt ze ta jedna fota byla robiona za dnia i to ona nie przyszla) wiec moze byc tak ze przy blysku w nocy wychodza zdjecia, a w dzien nie :)

ale jednak w to watpie, bo bylby pewnie zakaz montowania takich szyb :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeździłem ostanio nowym X3.

Jednak jedna z ciekawczych rzeczy to jednak Active steering. Bez tego to trzeba jakoś dużo kręcić.

I manetki przy kierownicy umozliwiające zmianę biegów bez ruszania gałki zmiany biegów.

 

A za 5 miesięcy rozkładany dach to najlepszy bajer. :D

Opublikowano

 

A za 5 miesięcy rozkładany dach to najlepszy bajer. :D

 

Strasznie mi się podoba E93, niestety nie trafiło się nic dobrze utrzymanego. Powiedz mi jedną rzecz, bo wszyscy z którymi gadam narzekają że ten dach skrzypi itp. na dziurach, a ja jestem uczulony na jakiekolwiek stukania czy pukania, czy rzeczywiście tak jest że dochodzą jakieś odgłosy od dachu?

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Moderatorzy
Opublikowano

Czasami jak wjedziesz w duże dziury to delikatnie poskrzypi. Powiem tak. Myslałem, że będzie gorzej, słuchając opowieści innych. Na szczeście przed zakupem dorwalem testówkę u dealera i stwierdziłem, że warto brać E93.

Ale chociaż tu nie skrzypią uszczelki w drzwiach jak w E90/E91. Tam to wścieklicy mozna było dostać.

Opublikowano
Mnie tam nie skrzypią uszczelki w drzwiach w E91 i dach mi też nie skrzypi :mrgreen:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Jeździłem ostanio nowym X3.

Jednak jedna z ciekawczych rzeczy to jednak Active steering. Bez tego to trzeba jakoś dużo kręcić.

I manetki przy kierownicy umozliwiające zmianę biegów bez ruszania gałki zmiany biegów.

 

....

tak ale zeby mieć AS to musisz dokupić (inaczej nie sprzedadzą Ci AS):

1) performance control,

2) sportowe zawieszenie

ja bym chciał mieć w X3 AS :cool2: ale bez tych dodaktów...

 

manetki bardzo OK ale NIE występują z kierą M tylko z sportową/wielofunkcyjną i z przymusowym tempomatem...suv, dla mnie mieszczucha jest to auto dla kobiety, która jeździ głównie po mieście - po co jej przymusowy tempomat :mad2: :mad2:

 

i tu jest "minus" dla całej firmy BMW:

- w klasie premium Ty decydujesz co chcesz mieć a nie, że BMW narzuca Co musisz dodaktowo kupić aby mieć to co wybrałeś...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

AO czy ja dobrze zrozumiałem, nie ma kierownicy M z manetkami? Sportowa wielofunkcyjna kierownica to jest taka zwykła 3 ramienna? Ile w ogóle rodzai kierownic jest?

Mój kumpel też ma 335i w automacie, ma super kierownice M (ja niestety nie) ale właśnie bez łopatek... :shock: Myśleliśmy, że jak ktoś doposażał auto nie chciał ich po prostu :)

Opublikowano
AO czy ja dobrze zrozumiałem, nie ma kierownicy M z manetkami? Sportowa wielofunkcyjna kierownica to jest taka zwykła 3 ramienna? Ile w ogóle rodzai kierownic jest?

Mój kumpel też ma 335i w automacie, ma super kierownice M (ja niestety nie) ale właśnie bez łopatek... :shock: Myśleliśmy, że jak ktoś doposażał auto nie chciał ich po prostu :)

 

ja źle/nie zrozumiale napisałem, to co napisałem dotyczyło nowego X3....odpowiedziałem na post Rufio, który pisał o jeździe nowym X3, czyli dla nowego X3:

....tak ale zeby mieć AS to musisz dokupić (inaczej nie sprzedadzą Ci AS):

1) performance control,

2) sportowe zawieszenie

ja bym chciał mieć w X3 AS :cool2: ale bez tych dodaktów...

 

manetki bardzo OK ale NIE występują z kierą M tylko z sportową/wielofunkcyjną i z przymusowym tempomatem...suv, dla mnie mieszczucha jest to auto dla kobiety, która jeździ głównie po mieście - po co jej przymusowy tempomat :mad2: :mad2:

...

a u nas czyli w E9x możesz mieć łopatki + kierownicę M :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ta kierownica z linku pochodzi od modelu M3 e90/e92/e93

W porównaniu z moją która jest typu M z łopatkami różnice są takie:

- inne łopatki u mnie bardziej zaokrąglane

- brak wytłoczenia prostopadłego do znaczka M

- inne przycisk po prawej stronie gdzie tutaj jest przycisk dla wersji tylko M3

Opublikowano
Ta kierownica z linku pochodzi od modelu M3 e90/e92/e93

W porównaniu z moją która jest typu M z łopatkami różnice są takie:

- inne łopatki u mnie bardziej zaokrąglane

- brak wytłoczenia prostopadłego do znaczka M

- inne przycisk po prawej stronie gdzie tutaj jest przycisk dla wersji tylko M3

 

no i chyba nie masz 3 kolorowej nici, zarezerwowanej tylko dla M3....

ja przynajmniej nie mam takiej nici :cry2: :cry2: :cry2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

A z bajerow to dokupilem sobie ledy do podswietlenia tablicy rej. ,ledy do wstecznego i ledy do swiatel przeciwmgielnych na ktore czekam. No i wczesniej markery do ringow :D mam tez podswietlane klamki.

Tak ogolnie na ledowo :D

Mam nadzieje ze nie przesadzilem i nie zrobilem choinki

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Opublikowano
A z bajerow to dokupilem sobie ledy do podswietlenia tablicy rej. ,ledy do wstecznego i ledy do swiatel przeciwmgielnych na ktore czekam. No i wczesniej markery do ringow :D mam tez podswietlane klamki.

Tak ogolnie na ledowo :D

Mam nadzieje ze nie przesadzilem i nie zrobilem choinki

no ledowo :cool2: powiedz czy jak dajesz zapłon to ledy "mrugają" przez jakiś czas (~1s) czy jest ciemno? widziałem coś takiego w wersjach nie ori...tak jakby były przebicia od sygnału sterującego wysyłanego w momencie włączenia zapłonu....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
A z bajerow to dokupilem sobie ledy do podswietlenia tablicy rej. ,ledy do wstecznego i ledy do swiatel przeciwmgielnych na ktore czekam. No i wczesniej markery do ringow :D mam tez podswietlane klamki.

Tak ogolnie na ledowo :D

Mam nadzieje ze nie przesadzilem i nie zrobilem choinki

no ledowo :cool2: powiedz czy jak dajesz zapłon to ledy "mrugają" przez jakiś czas (~1s) czy jest ciemno? widziałem coś takiego w wersjach nie ori...tak jakby były przebicia od sygnału sterującego wysyłanego w momencie włączenia zapłonu....pozdr.

 

Mam E91 na ksenonie, zamieniłem jak mi padła ta zwykła żółta żaróweczka do podświetlenia ringów na markery z allegro. Faktycznie czasami przy odpalaniu i wyłączonych światłach jest coś takiego - mrugną, jakby dostały na sekundę prąd. Nie wiem o co w tym biega.

Opublikowano

Tak, mam tak. Wyglada to jak stroboskop :duh:

Troche mnie to drazni, ale po wlaczeniu swiatel swieci normalnie i mam to tylko przy pierwszym odpaleniu samochody.

Nie wiem ocb? moze markery lipne?

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.