Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od pewnego czasu mam taki problem, że silnik odpala i po ok. 3s. gaśnie. Ponownie odpalam i znów gaśnie. Po którymś razie silnik nie zgaśnie i działa poprawnie. Nie zawsze tak się dzieje. Najczęściej odpala normalnie. Ale ostatnio coraz częściej pojawia się ta usterka. Ciepły/zimny nie ma znaczenia.

Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Dodam, że moc, kultura pracy itd. w normie.

Chodzi o 540iA 98r.

Opublikowano
Spróbuj odpiąć czujnik/czujniki (M62B44 - jeden, M62B44TU - dwa) położenia wałka rozrządu. U mnie było tak że silnik czasem sobie gasł... ot tak.
...... V8 ...... :)
Opublikowano
Radzę podlaczyc pod komputer,u mnie tak bylo ze musialem wymienic czujnik walka rozrządu,kupuj tylko oryginal w ASO

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

No więc podłączyłem do kompa i wyszły takie błędy:

 

E R R O R  M E M O R Y  R E P O R T
-------------------------------------
Date: 12/03/10 18:28:51
ECU: DM528DS3
JobStatus: OKAY
Variant: DM528DS3
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
139 Endstufe Kennfeldkuehlung
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 120.00 /min
Motortemperatur 73.50 Gr C
Geschwindigkeit 0.00 km/h
Fehler aufgetreten vor 143.30 h
Signal fehlerhaft
Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)
Fehler momentan vorhanden
statischer Fehler
-------------------------------------------------------------
112 Nockenwellengeber
Error frequency : 104
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 1000.00 /min
Motortemperatur 42.75 Gr C
Lastsignal 3.35 ms
Fehler aufgetreten vor 24.40 h
Wert unplausibel
Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
=============================================================

 

O ile błąd 139 to pojawiał się zawsze i z tego co pamiętam to nie ma znaczenia (może ktoś wie co w ogóle oznacza?), to błąd 112 jest nowością i jest to jak koledzy napisali czujnik wałka rozrządu.

Więc chyba wszystko jasne.

Rozumiem, że chodzi o część nr 10 na rysunku

 

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.

Opublikowano
Tak, to dokładnie część nr. 10. Tylko tak jak pisałem, jak M62B44 to jeden, a jak M62B44TU to są dwa.
...... V8 ...... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.