Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam takie pytanie co może być przyczyną obniżania się temperatury kiedy jadę ?jak się zatrzymam to woda idzie do góry aż do pionu wystarczy przejechać w mrozie kilometr i wskaźnik idzie w dół. czy to termostat? czy może(to tylko moje przypuszczenie)zużyty płyn chłodniczy. nie wiem kiedy był wymieniany.
Opublikowano
Termostat EGR. A najlepiej wymienić oba.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Termostat EGR. A najlepiej wymienić oba.

Termostat egr kiedy jest uszkodzony powoduje ze auto dlugo sie nagrzewa.Kolega ma objawy typowe dla padnietego termostatu glownego.Zgadzam sie,najlepiej wymienic oba i po klopocie.

Opublikowano
Temperatura podczas jazdy spada dlatego że pęd powietrza (teraz jak mamy mrozy bardzo zimnego) schładza chłodnice, a podczas postoju silnik się dogrzewa ponieważ nie ma co chłodzić. Więc jak koledzy piszą na 100 % termostat :wink:
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

A ja mam pytanko? Co może być przyczyną opadającej temperatury w moim aucie E39 530d ?

Auto nagrzewa sie w miare szybko (7-8km pion) ale gdy zgasze auto i zostawie je na 15 min po ponownym odpaleniu wskazówka jest znowu koło pierwszej kreski :shock:

Kumpel ma taki sam silnik w buni i u niego jest pion nawet po 2 godzinach od zgaszenia auta.

Dodam jeszcze ze na trasie czy to jest 80 czy 120 na godzine zawsze jest pion!

Opublikowano

Kolega ma problem, bo jak po 2 godzinach ma pion, to znaczy, że coś źle działa :mrgreen: Cudów Panie nie ma.

Przy takiej pogodzie wszystko wychładza się błyskawicznie, z naturą nie wygrasz.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Witam,

 

Z wlasnych obserwacji wiem ze pion pionowi nie rowny:) Wlasnie jestem po wymianie termostatu w e39 520i 2.2l. Zanim dokonalem wymiany obserwowalem dokladnie jak temperatura sie zachoduje przy pomocy testu 7 i wskaznika na desce. Wskazowka stoi w pozycji pionowej juz przy temperaturze okolo 60-70C (w moim przypadku) i w tej samej pozycji jest przy temp. 95C. Przy 50C jest w 1/4 skali. Moze to jest u Ciebie problemem ze tak naprawde nie osiagasz wlasciwej temperatury? Drugi pomysl to to ze moze nie masz slony pod silnikiem i sie wystudza szybciej??

 

Pozdrawiam

Opublikowano

to kolega ma problem

przy obecnych temp u mnie jak wsiadam do auta po 15min kreska juz jest w połowie miedzy pionem a minimum

nawet latem przy 30stopniowych upałach po 2 godzinach stania kreska tez juz jest w połowie drogi do minimum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.