Skocz do zawartości

opony ciekawostka moze ktos wykorzysta


djdolar

Rekomendowane odpowiedzi

mam na tyle nowe pirelli sottozero, gorąco polecam, przejadę po wszystkim i wszędzie...

http://www.abbco.pl/img/opony/opony_zimowe/pirelli/opony_zimowe_pirelli_winter_190_sottozero.jpg

pytanie czemu tylko na tyle lub co masz na przodzie i czy te pirelki sa nowe

przy takim nacieciu bieżnika interesującym jest zachowanie na suchej drodze i żywotność bo w śniegu na pewno sobie poradzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Może kolega djdolar pochwali się co to za pokombinowana szkoła wysnuła takie teorie. Wszystkie firmy produkujące opony zgodnie twierdzą, że opony powinno zmieniać się pełnymi kompletami (4) jednak z racji że jest to dość kosztowne dopuszcza się wymianę opon pojedynczo (para na osi w Polsce musi być wykonana w tej samej specyfikacji, głębokość bieżnika może być różna, w UK panuje pełna samowola :)). Lepsze opony powinno montować się na oś tylną gdyż to ona daje stabilność samochodu przy większych prędkościach(trudniej jest zapanować nad nie skrętną osią) i rodzaj napędu nie ma tu znaczenia. Jednak przy FWD używanym głownie w mieście gdzie prędkości są niewielkie zaleca się montowanie lepszych opon na przednią oś. Z opinii znajomych którzy mają AWD wiem że opony należy wymieniać po 4 i to tak by głębokość była zbliżona gdyż oszczędności na oponach mogą odbić się potężną czkawką doprowadzając do usterek ( :!: kosztownych) układu przeniesienia napędu. Z powodu różnicy oporów toczenia różnych opon jak i różnicy prędkości obrotowej poszczególnych kół gdy jest różna głębokość bieżnika dochodzi do zwiększenia naprężeń i sił działających w i na układ przeniesienia napędu. Jeśli chodzi o opony zimowe należy się je wymieniać sporo szybciej niż wskazywać na to miałyby bezpieczniki na bieżniku gdyż przy spadku głębokości bieżnika drastycznie spadają parametry opony. Wiadomo że wszystko bardzo zależy od zasobności portfela jednak należy zawsze kierować się przede wszystkim zdrowym rozsądkiem. Wiadomo, ze każdy chciałby mieć prywatny serwis co mu dopasują opony na konkretne warunki w danym miejscu i czasie bo tak to się odbywa w rajdach. Pozdrawiam.

wydaje sie ze calkowicie potwierdziles teorie ktora opisalem wiec nierozumiem tego stwierdzenia pokretna szkola

sie udalo wygrac kurs w akademi bezpiecznej jazdy krzysztofa H. zawsze mozna powiedziec co tam z niego za kierowca ale szczerze powiem ze tak powinny wygladac kursy nauki jazdy w 3 dni dowiedzialem sie wiecej ciekawych i przydatnych rzeczy niz na nauce jazdy ktora nie uczy jazdy a zdania egzaminu

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze opony zawsze na tył. Bez znaczenia jaki naped bo akurat chodzi tu o hamowanie. jakim bysmy autem nie jechali to zawsze podczas hamowania odciazona bedzie os tylna i tam lepsza opona sie przyda. na przodzie odwrotnie jak słabe by opony nie były to zostana docisniete do podłoża i zawsze jakos sie zatrzymamy. Najlepiej widac ta zaleznosc na stosowanych tarczach hamulcowych- duzo wieksze i wydajniejsze przodu.

 

 

ps. do szerokosci opon juz nie wracam. kolega MONOLITO I tak wie lepiej co pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze opony zawsze na tył. Bez znaczenia jaki naped bo akurat chodzi tu o hamowanie. jakim bysmy autem nie jechali to zawsze podczas hamowania odciazona bedzie os tylna i tam lepsza opona sie przyda. na przodzie odwrotnie jak słabe by opony nie były to zostana docisniete do podłoża i zawsze jakos sie zatrzymamy. Najlepiej widac ta zaleznosc na stosowanych tarczach hamulcowych- duzo wieksze i wydajniejsze przodu.

święte słowa !!!

przód masz możliwość korygowania kierownicą ale jak tył wpadnie w poślizg to po ptokach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 opony kupione w serwisie premio orginalne goodyerki w kazdym aucie takie zakladam po 2 testy robione przez rozne firmy rozne parametry biora pod uwage po 3 sam sie zdziwilem ale takajest prawda w MOIM przypadku nie twierdze ze tak bedzie u kazdego po 4 nie ma co komentowac zejscia opony podobno na muldzie jest to mozliwe i czasem sie zdazy (pierwszy raz tak mialem to fakt) po 5 blad w cyferce poprawiony i po 6 niema to jak sie fajnie po nabijac nie masz nic madrego do dodania nie wypoiwadaj sie jeden z drugim szydzic jest najprosciej

 

malo mnie interesuje czy testowane opony maja wytrzymac 5 sezonow czy jeden stac mnie na opony to wymieniam co roku duzo jest ludzi co kupuja prawienowe opony po jednym sezonie wiec pozniej jak sprzedasz takie to juz niewiele trzeba dolozyc do nowych polecam robie tak od 5 lat i co roku nowe i na zime i na lato

 

Po 6-te, to nauczyłbyś się używać interpunkcji.

 

Ja mam koreańskie NEXEN-y i w rozmiarze 235/45/17 radzą sobie z grząskim śniegiem nad wyraz dobrze. Sąsiedzi się aż dziwią, którzy mielą notorycznie na ledwo odśnieżanym parkingu osiedlowym. W trasie to całkiem inna bajka - nie narzekam.

Powyższym uważam, że nie ma co przepłacać za jakieś opony, które stoją w czołówce w rankingach. No ale najlepiej przekonać się na własnej skórze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po 6-te, to nauczyłbyś się używać interpunkcji.

 

Ja mam koreańskie NEXEN-y i w rozmiarze 235/45/17 radzą sobie z grząskim śniegiem nad wyraz dobrze. Sąsiedzi się aż dziwią, którzy mielą notorycznie na ledwo odśnieżanym parkingu osiedlowym. W trasie to całkiem inna bajka - nie narzekam.

 

wszyscy zrozumieli ale jeszcze sie przygladnij ze niema tam polskich znakow :duh: dziwne ze to Ci nie przeszkodzilo :norty: czyli niewazne do czego byle sie przyczepic zwrocic uwage dowartosciowac sie i mozna smialo dumnym isc spac :duh:

pozdrawiam kolege poloniste :norty:

 

bardzo stylistycznie tez podoba mi sie jedno Twoje zdanie : "Sąsiedzi się aż dziwią, którzy mielą notorycznie na ledwo odśnieżanym parkingu osiedlowym."

:cool2:

Edytowane przez djdolar

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. do szerokosci opon juz nie wracam. kolega MONOLITO I tak wie lepiej co pisze

Święte słowa kolego - i tu zaznaczę - w odniesieniu ich konkretnie do mojego e39, którym jeżdżę codziennie, wiem jak się zachowuje oraz jaka jest różnica między obecnymi a poprzednimi oponami .

Jedno wiem na pewno - jeśli będę zmieniał w przyszłości te zimowe opony na jakiś inny komplet to tylko w rozmiarze 225/55/16.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje sie ze calkowicie potwierdziles teorie ktora opisalem wiec nierozumiem tego stwierdzenia pokretna szkola

sie udalo wygrac kurs w akademi bezpiecznej jazdy krzysztofa H. zawsze mozna powiedziec co tam z niego za kierowca ale szczerze powiem ze tak powinny wygladac kursy nauki jazdy w 3 dni dowiedzialem sie wiecej ciekawych i przydatnych rzeczy niz na nauce jazdy ktora nie uczy jazdy a zdania egzaminu

WYDAJE jest tu słowem kluczowym. Sorry bardzo nie ja napisałem "jako absolwent szkoly bezpiecznej jazdy potwierdzan ze lepsze opony zawsze na przod", kiedy ludzie obalili Twoją teorię próbujesz wszystkim wmówić, że czarne jest białe, a Twoja prawda jest najtwojsza. Uwierz mi K.Hołowczyc może i umie jeździć, ale na pewno nie jest dobrym kierowcą, pochodzę z Olsztyna i widziałem jego wyczyny na drogach publicznych, a ta szkoła jazdy ma na celu zarabianie pieniędzy, nazwisko hołka jest tylko dla zwiekrzenia renomy, odbyłeś z nim zajęcia czy coś takiego, człowieku jak chcesz się czegoś nauczyć to idź do rajdowej szkoły jazdy albo przynajmniej SJS. Szkoły bezpiecznej jazdy są maszynką do zarabiania pieniędzy, pokażą gościowi troleje albo mate dla zwiększenia wrażenia i wszyscy są pod wrażeniem. Nie mówię, że głoszą tam same bzdury, bo na pewno wiele spraw traktują poważnie jednak uważam, że poziom jest bardziej nastawiony na efektowność szkolenia nie na jego efektywność, ps. nie jestem polonistą, nie mam nawet matury, ale osobiście wk.....a mnie gdy ktoś nie pisze po polsku (usunięcie tych czerwonych paseczków naprawde nie trwa długo i nie boli). Obecnie jestem w UK gdzie ok połowa społeczeństwa ogarnia jezyk w stopniu mowa, może czytanie, a pisanie to dla nich jak fizyka kwantowa. Ludzie nie pozwólcie umrzeć polskiemu językowi. Nie szerzcie analfabetyzmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze opony zawsze na tył. Bez znaczenia jaki naped bo akurat chodzi tu o hamowanie. jakim bysmy autem nie jechali to zawsze podczas hamowania odciazona bedzie os tylna i tam lepsza opona sie przyda. na przodzie odwrotnie jak słabe by opony nie były to zostana docisniete do podłoża i zawsze jakos sie zatrzymamy. Najlepiej widac ta zaleznosc na stosowanych tarczach hamulcowych- duzo wieksze i wydajniejsze przodu.

Myślę kolego, że popełniłeś poważny błąd logiczny co do uzasadnienia prawidłowej teorii. Zwróć uwagę ile czasu samochud spedza na hamowaniu, a ile na jedzie i pokonywaniu zakrętów, więc opony nie są konstruowane z myślą o hamowaniu owszem tez jest ono ważne, ale nie najważniejsze. Owszem przy hamowaniu odciazona bedzie os tylna i tam dobra opona sie przyda, jednak "na przodzie odwrotnie jak słabe by opony nie były to zostana docisniete do podłoża i zawsze jakos sie zatrzymamy" tu prawdą jest tylko jakoś załóż sobie slicki w deszcz i spróbuj dociążyć przednią oś tak by hamować skutecznie POWODZENIA. Jak trafnie zauważyłeś większe i wydajniejsze tarcze montuje się z przodu, jednak nie po to by użytkownik dla oszczędności mógł stosować gorsze opony na przedniej osi, tylko po to by wykorzystać prawa fizyki w celu wydajniejszego hamowania. Co Ci z wielkich hamulców jak opona będzie tracić przyczepność. Proces hamowania naprawdę ma niewiele do gadania co do montażu opon no chyba, że cały czas hamujesz (to by wyjaśniało te korki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

święte słowa !!!

przód masz możliwość korygowania kierownicą ale jak tył wpadnie w poślizg to po ptokach

zgadzam się z kolegą w 99%. W RWD masz możliwość kontrolowania tylnej osi gazem, ale to już wymaga umiejętności jazdy i to nie byle jakiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiążę tylko do tego spadnięcia opon z felgi. Byłeś kiedyś przy zdejmowaniu opony z felgi? Widziałeś jak to wygląda? To się przyjrzyj kiedyś a potem się zastanów czy jest możliwe, żeby opona spadła z felgi. A brednie, że jest to możliwe na muldzie itd to chyba sam nie wierzysz w to co piszesz.

 

Może ci fachowcy co montowali te goodyeary w ogóle Ci nie napompowali tych kół i jechałeś na flakach dlatego Ci auto pływało po drodze, opona się zrujnowała na maksa i wtedy zeszła z felgi. Innej opcji nie widzę i każdy, kto ma trochę oleju w głowie i widział kiedyś koło samochodowe przyzna to samo.

 

I nie obrażaj się, że ktoś się z Ciebie nabija. Nie naśmiewał byś się z kogoś kto napisał np., że nalał V-Power Racing do auta i uniosło mu się na 10 sekund nad asfalt i lewitowało? :)

To skoro opona może spaść na muldzie gdzie naprężenia boczne są znikome to przy wchodzeniu w szybki łuk przy 150 gdzie naprężenia boczne są horrendalne sprawna opona powinna spaść z felgi. OMG to cała europa jak nie świat jeździ na nie sprawnych oponach. Tak na poważnie to potwierdzam co napisał przedmówca. Jak ktoś nie wierzy niech się wybierze do zakładu wymiany opon i wsadzi palec miedzy rant felgi a oponę w trakcie wstrzeliwania opony na zamek felgi w celu sprawdzenia siły jaka jest potrzebna by umieścić oponę w prawidłowej pozycji logicznym jest, że siła potrzebna do zsunięcia opony będzie nie mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje sie ze calkowicie potwierdziles teorie ktora opisalem wiec nierozumiem tego stwierdzenia pokretna szkola

sie udalo wygrac kurs w akademi bezpiecznej jazdy krzysztofa H. zawsze mozna powiedziec co tam z niego za kierowca ale szczerze powiem ze tak powinny wygladac kursy nauki jazdy w 3 dni dowiedzialem sie wiecej ciekawych i przydatnych rzeczy niz na nauce jazdy ktora nie uczy jazdy a zdania egzaminu

WYDAJE jest tu słowem kluczowym. Sorry bardzo nie ja napisałem "jako absolwent szkoly bezpiecznej jazdy potwierdzan ze lepsze opony zawsze na przod", kiedy ludzie obalili Twoją teorię próbujesz wszystkim wmówić, że czarne jest białe, a Twoja prawda jest najtwojsza. Uwierz mi K.Hołowczyc może i umie jeździć, ale na pewno nie jest dobrym kierowcą, pochodzę z Olsztyna i widziałem jego wyczyny na drogach publicznych, a ta szkoła jazdy ma na celu zarabianie pieniędzy, nazwisko hołka jest tylko dla zwiekrzenia renomy, odbyłeś z nim zajęcia czy coś takiego, człowieku jak chcesz się czegoś nauczyć to idź do rajdowej szkoły jazdy albo przynajmniej SJS. Szkoły bezpiecznej jazdy są maszynką do zarabiania pieniędzy, pokażą gościowi troleje albo mate dla zwiększenia wrażenia i wszyscy są pod wrażeniem. Nie mówię, że głoszą tam same bzdury, bo na pewno wiele spraw traktują poważnie jednak uważam, że poziom jest bardziej nastawiony na efektowność szkolenia nie na jego efektywność, ps. nie jestem polonistą, nie mam nawet matury, ale osobiście wk.....a mnie gdy ktoś nie pisze po polsku (usunięcie tych czerwonych paseczków naprawde nie trwa długo i nie boli). Obecnie jestem w UK gdzie ok połowa społeczeństwa ogarnia jezyk w stopniu mowa, może czytanie, a pisanie to dla nich jak fizyka kwantowa. Ludzie nie pozwólcie umrzeć polskiemu językowi. Nie szerzcie analfabetyzmu.

zobacz jak napisales ZWIĘKSZENIA !! :nienie: :duh: " nazwisko hołka jest tylko dla zwiekrzenia renomy " :duh:

jak juz kogos poprawiasz to sam nie rob bledow bo szerzysz analfabetyzm niby usuniecie tych czerwonych paskow to nie problem co ?? :nienie:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę kolego, że popełniłeś poważny błąd logiczny co do uzasadnienia prawidłowej teorii. Zwróć uwagę ile czasu samochud spedza na hamowaniu, .

SAMOCHÓD

czlowieku jak ty masz czelnosc poprawiac innych :nienie:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę kolego, że popełniłeś poważny błąd logiczny co do uzasadnienia prawidłowej teorii. Zwróć uwagę ile czasu samochud spedza na hamowaniu, .

SAMOCHÓD

czlowieku jak ty masz czelnosc poprawiac innych :nienie:

 

 

widać niektórzy tylko po to sie logują :mad2:

dla normalnych kierowcow HAMOWANIE jest najważniejsze.

rospedzic to mozesz sie nawet na slickach na mokrej nawierzchni, ale zatrzymać się na tym samym zestawie to juz bedzie DUŻY problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę kolego, że popełniłeś poważny błąd logiczny co do uzasadnienia prawidłowej teorii. Zwróć uwagę ile czasu samochud spedza na hamowaniu, .

SAMOCHÓD

czlowieku jak ty masz czelnosc poprawiac innych :nienie:

 

 

widać niektórzy tylko po to sie logują :mad2:

dla normalnych kierowcow HAMOWANIE jest najważniejsze.

rospedzic to mozesz sie nawet na slickach na mokrej nawierzchni, ale zatrzymać się na tym samym zestawie to juz bedzie DUŻY problem

Błędy zdarzają się każdemu, spójrz jak często Ty je robisz (djdolar) zarzucasz innym by nie byli polonistami, a teraz sam się bawisz w słownik tylko dlatego, że nie przyklasnąłem na brednie jakie wypisujesz. lukaszenty widać, że nie masz pojęcia o oponach i ich produkcji (poczytaj sobie trochę testów opon i zwróć uwagę, jakie parametry przodują wśród markowych opon). Opony są tworzone by SAMOCHÓD mógł się rozpędzać przemieszczać, skręcać i hamować, musi być zachowany kompromis. Osobiście wolę by opony może troszkę gorzej hamowały(można zacząć troszkę wcześniej), ale by miały super przyczepność na zakrętach (żeby nie zwalniać niepotrzebnie i nie wylądować w rowie). Na forum zalogowałem się by poszerzać swoją wiedzę i dzielić się nią z innymi, dlatego staram się pisać swoje posty tak by były czytelne, a inni nie musieli się domyślać o co mi chodziło. Dobrze wiedzieć jest, że na tym forum to nie ma sensu bo gdy się komuś zwróci uwagę lub ma odmienne zdanie to zaraz jest akcja odwetowa. Żałośni jesteście chłopcy, nie będę się z wami kłócił, żyjcie w błędzie skoro tak wam dobrze. Ciekawym jest, jak szybko temat o oponach zmienił się w temat ile i jakie błędy robię, jestem zaszczycony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arczi bo ty zamiast pisac swoje uwagi o oponach postanowiles poprawiac innych ja jak robie bledy to robie ale nie poprawiam innych a ty nie dosc ze robisz bledy poprawiasz innych i jeszcze jestes w UK i tak dbasz tam o nasz ojczysty jezyk :duh: to taka zlosliwosc z mojej strony ale jak kuba bogu tak bog kubie

 

i proponuje nie wracac wiecej do poprawiania mnie innych czy kogo kolwiek zanim sam nie nauczysz sie polszczyzny bo nie na ten temat jest ten post

 

a wracajac do tematu lepiej nie moc sie rozpedzic na slickach niz moc sie rozpedzic i nie moc sie zatrzymac

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamowania nie zgodzę się z arczim84.

Trakcja i rozpędzanie jest czymś na co mamy wpływ - widzisz, że zaczyna cię znosić, to masz rozum od tego, aby zwolnić i nie jechać tak szybko.

Niestety przy hamowaniu nie mamy takiego dobrodziejstwa, bo przy awaryjnym hamowaniu, które ktoś na nas wymusił, czasami może się zdarzyć, że zabraknie choćby 1 metra... Dalej twierdzisz, ze hamowanie jest mniej ważne od rozpędzania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie twierdziłem, że hamowanie jest mniej ważne od rozpędzania!!! Poczytaj moje wypowiedzi. Pracowałem w zakładach produkujących opony i miałem przyjemność rozmawiać z ludźmi którzy te opony konstruują i wiem jak wygląda kryterium oceny parametrów opony. Jeśli chcesz mieć takie które super hamują poczytaj testy i wybierz najlepsze dla siebie. Twierdzisz, że zawsze można jechać wolniej, owszem, ale nie po to kupiłem BMW. Ja mogę powiedzieć, że gdybyś zgodnie z przepisami stosował zasadę ograniczonego zaufania nikt nie zaskoczy Cie na tyle byś musiał hamować awaryjnie. Policja też zawsze zwala winę na kierowcę za nie dostosowanie prędkości do warunków na drodze, nigdy na administrację za to, że nie oczyściła drogi. Chyba nie jeździmy BMW by wiecznie zwalniać. Zresztą nie jest ważne co jest ważniejsze rozpędzanie, hamowanie itp temat jest o tym gdzie założyć lepsze opony. To ja powiem tak na zakończenie stać was ludzie na BMW klasy wyższej bo takim jest E39, a nie stać was na porządny komplet opon :mad2: uważam, że mając taki samochód trzeba inwestować w dobre oponki a nie na nich oszczędzać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrozum, ze polskie drogi to nie tor wyścigowy, są na niej inni uczestnicy, którzy jeżdzą przeróżnie i niekoniecznie zgodnie ze sztuką, zważywszy na fakt, jaką mamy infrastrukturę w naszym kraju.

Ja kupiłem BMW, bo lubię dynamicznie jezdzic, mocy potrzebuje dla bezpieczeństwa i sprawnych manewrów, ale nie robie niczego poza granicę rozsądku.

A z podejsciem jak Twoim mamy okazje zobaczyć czasem tragiczne wypadki z udziałem BMW i nie tylko ;/

 

Co do opon... :cool2: Zgadzam się w całej rozpiętości. Tylko pełny komplet opon i nie byle chińskiego pochodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja powiem tak na zakończenie stać was ludzie na BMW klasy wyższej bo takim jest E39, a nie stać was na porządny komplet opon :mad2: uważam, że mając taki samochód trzeba inwestować w dobre oponki a nie na nich oszczędzać.

to jesli bys przeczytal text na samym poczatku wiedzial bys ze dotyczyl zakupienia 4 nowych super opon ale jak to zwykle bywa post o czym innym a konczy sie na calkiem innych sprawach :mrgreen:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak możemy dyskutować aż do lata ...

przy hamowaniu tył jest odciążony więc dobra opona ma nie pozwolić by [BAD] uciekła obojętnie w którą strone

co do oszczędzania na gumach to powiem tylko że co niektórzy kupują BMW i zakładają do niego gaz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak możemy dyskutować aż do lata ...

przy hamowaniu tył jest odciążony więc dobra opona ma nie pozwolić by [bAD] uciekła obojętnie w którą strone

co do oszczędzania na gumach to powiem tylko że co niektórzy kupują BMW i zakładają do niego gaz ...

 

A może zakładają gaz aby lepiej dociążyć tył przy hamowaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak możemy dyskutować aż do lata ...

co do oszczędzania na gumach to powiem tylko że co niektórzy kupują BMW i zakładają do niego gaz ...

 

o i mamy już temat do następnej dyskusji na 5 stron :mrgreen: czy gaz w BMW to zbrodnia :?: :)

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.