Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanko na jakim z systemow najlepiej jezdzic w zimie bo wlasnie kupilem 5 2006 2.0 diesel i nie moge dojechac do zmiany opon bo spadl snieg a moja bmw niechce mi pod gorke podjechac czy w moim przypadku wylaczenie systemu pomoze mi podjechac pod gorke czy musze kola pod domem zmieniac masakra dzieki za pomoc
Opublikowano
W kazdym bmw mozna jezdzic z wlaczonymi systemami- one maja wlasnie ci pomagac. Przespałes jak wielu kierowców wymiane gum. Jesli droga jest oblodzona to czy na zimowych czy na letnich pod gore nie pojedzie. Ja ze soba zawsze woze łopatke mała i juz wielokroc pomogla mi w opresji- sypałem ziemie piach pod koła aby sie wykopać.spusc powietrze i probuj z tzw. flakiem sie wytoczyc.
Opublikowano

kolego, ja polecam ISSE Snow&GO!, jeden kolega z forum kupił ode mnie, może niebawem się wypowie niezależnie.

viewtopic.php?f=73&t=119679&hilit=isse

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
kurde ale fajnie macie, u mnie narazie sladow zimy, ale za 3 tygdonie ruszam do kraju, wiec 4 napedy, 2 szperki i 300KM beda mialy co robic! :lol:

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

ciekawe rozwiazanie te skarpety , chociaz podchodze do tego sceptycznie. Na pewno wyeliminowanie utraty komfortu zwiazanego z przeskakiwaniem z łancucha na łancuch działa na jego korzyść.

W szczecinie sniego brak. Tak więc jest czas na zabranie do szycia butów, do Bmki

Opublikowano

Skarpeta - niezły pomysł ciekawy jestem czy na przymarzniętej powierzchni też sobie radzi jak na "czystym" śniegu..

 

Czekam na opinię użytkowników końcowych :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
dzieki za pomoc skarpet jeszcze niemam ale podsypalem piaskiem i powietrze uposcilem i jakos poszla ale co do systemow to na dsc kompletnie nie chcial jechac na dtc troszke lepiej a na wylaczonych systemach z piaskiem poszed najlepiej i co do opon to na zimowkach i z dtc jest ok dzieki pozdawiam
Opublikowano

na czystym lodzie skarpety nie pomogą :mrgreen:

jeżeli jest trochę śniegu, dają radę, wczoraj w nocy z TIRami pomiędzy pruszkowem a ożarowem trenowaliśmy temat. pomagało podsypywanie śniegu pod koła :)

co do Auto Sock, mają jedną wadę... są dość podatne na uszkodzenia i jak się nieco zsuną, to nie ma powierzchni roboczej (jedziesz na siatce).

zanim zabrałem się za ISSE, ostro przetrenowałem temat z różnymi produktami...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Dla mnie te skarpety to znak zapytania- jednorazówka! :?: Śledziłem temat tych tekstylnych"szmatek".Każdy robi się wygodny i takie rozwiązanie jest dobre dla-kobiet.OK na chwile pomogą ale jak przyjdzie je kilka krotnie użyć to pewnie się rozlecą lub po prostu zużyją.Na zdrowy rozsadek to jaka najmocniejsza tekstylna tkanina wytrzyma nasze dziury ,lód,krawężniki itd.Ja inwestuje w stalowe nie chcę mięć je na raz,góra dwa razy.Porządny i markowy łańcuch na pewno jest lepszy i trwalszy. :cool2:
Opublikowano

masz trochę czasu? to obejrzyj (nudne filmy)

 

cudów nie obiecuję, szczególnie w przypadku mielenia kołami na szutrze pokrytym śniegiem, ale ten materiał jest dość wytrzymały, a na pewno najbardziej wytrzymały z dostępnych na chwilę obecną tego typu produktów.

 

zważ kolego na to, że łańcuchy stalowe także się rozsypują... co w przypadku naszych aut jest szczególnie kiepską opcją... demolka czasem potrafi być zacna..

 

tekstylne łańcuchy jednak w 100% nie zastąpią łańcuchów stalowych. zasada działania produktów jest inna (http://pakomarketing.pl/isse/carac.htm), jak i technika jazdy (zamiast hard attack, tread softly >> czyli bujanie zamiast szarpania)

W moim przekonaniu w 95% typowych sytuacji będą tak samo przydatne, z czego w co najmniej 60% zdecydowanie lepsze (łatwość oraz szybkość montażu, szczególnie przy tylnym napędzie, choć nawet ISSE zakładają się dość ciężko gdy nie można wsunąć ręki w nadkole...).

 

ponieważ produkt przetestowałem osobiście, nie boję się go polecać na forum.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Zima dziś dotarła do Szczecina, no i pierwsza jazdą w życiu RWD oraz automatem po śniegu. Asekuracyjnie jak włączał się DTC/DSC, noga z gazu bo czułem że dupę mi delikatnie rzuca,było nieco nieswojo. Mojemu golfowi IV szło nieco lepiej przy ruszaniu (nie miał ESP) z tego co pamiętam, a i dziś widziałem na mieście że te golfiki radziły sobie lepiej niż ja ;-). Dodam że mam zimówki założone (Goodyear Ultra Grip 225/50R17). Macie może jakieś wskazówki jak jeździć tak mocnym autem, żeby przy wcisnieciu gazu nie rzucało dupą ? Czy przerzucenie skrzyni na sekwencje coś pomoże ? Jakie wy macie patenty na płynną jazdę z RWD ? Nie szarżowałem w żaden sposób, bo dziś max. prędkość to ok 60km/h gdzie zwykle było nawet 140km/h w drodze do pracy. Może powinienem zaufać tym systemom i po prostu trzymać nogę na gazie i liczyć, że one mnie wyciągną, ale szczerze to im nie za bardzo ufam :P
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Zima dziś dotarła do Szczecina, no i pierwsza jazdą w życiu RWD oraz automatem po śniegu. Asekuracyjnie jak włączał się DTC/DSC, noga z gazu bo czułem że dupę mi delikatnie rzuca,było nieco nieswojo. Mojemu golfowi IV szło nieco lepiej przy ruszaniu (nie miał ESP) z tego co pamiętam, a i dziś widziałem na mieście że te golfiki radziły sobie lepiej niż ja ;-). Dodam że mam zimówki założone (Goodyear Ultra Grip 225/50R17). Macie może jakieś wskazówki jak jeździć tak mocnym autem, żeby przy wcisnieciu gazu nie rzucało dupą ? Czy przerzucenie skrzyni na sekwencje coś pomoże ? Jakie wy macie patenty na płynną jazdę z RWD ? Nie szarżowałem w żaden sposób, bo dziś max. prędkość to ok 60km/h gdzie zwykle było nawet 140km/h w drodze do pracy. Może powinienem zaufać tym systemom i po prostu trzymać nogę na gazie i liczyć, że one mnie wyciągną, ale szczerze to im nie za bardzo ufam :P

 

golfy się ciągną a bunia odpycha

delikatniej z gazem

do lekkiego myszkowania tyłu proponuję się przyzwyczaić

jeśli prędkości będą rozsądne do zamierzonych manewrów to systemy sobie poradzą

 

pozdrawiam

Opublikowano
Zima dziś dotarła do Szczecina, no i pierwsza jazdą w życiu RWD oraz automatem po śniegu. Asekuracyjnie jak włączał się DTC/DSC, noga z gazu bo czułem że dupę mi delikatnie rzuca,było nieco nieswojo. Mojemu golfowi IV szło nieco lepiej przy ruszaniu (nie miał ESP) z tego co pamiętam, a i dziś widziałem na mieście że te golfiki radziły sobie lepiej niż ja ;-). Dodam że mam zimówki założone (Goodyear Ultra Grip 225/50R17). Macie może jakieś wskazówki jak jeździć tak mocnym autem, żeby przy wcisnieciu gazu nie rzucało dupą ? Czy przerzucenie skrzyni na sekwencje coś pomoże ? Jakie wy macie patenty na płynną jazdę z RWD ? Nie szarżowałem w żaden sposób, bo dziś max. prędkość to ok 60km/h gdzie zwykle było nawet 140km/h w drodze do pracy. Może powinienem zaufać tym systemom i po prostu trzymać nogę na gazie i liczyć, że one mnie wyciągną, ale szczerze to im nie za bardzo ufam :P

 

Marv

 

Ja mam troche zuzyte zimowki ale jakos daje radę, a mieszkam pod miastem w polach więc czasamijest ciężko.

1. Klikam DSC - wlaczone systemy sa do bani.

2. czasami przytrzymuję dluzej aby wylaczyc wszystkie systemy wtedy sekwencja, i ciągne lewarek do siebie aby wszedł 2 bieg.

3. jak się zakopię to robie akcje typu: jazda w tył/przód. Chustanie pomaga.

4. Zelazna zasada. Trzymaj w bagazniku linke do holowania, woreczek z piaskiem(opcja) oraz szufle do sniegu.

 

Póki co to daje rezultaty. Auto jest ciężkie wiec jak sie rozpedzi to jest nie do zatrzymania (nawet w zaspach).

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

Od kilku dni (u nas zima zaatakowała wcześniej) posiadam na wyposażeniu:

3 łopaty :)

- do zbijania lodu,

- do śniegu (plastik)

- do odgarniania (stal)

 

oraz 40kg worek z kamyczkami :) drobnymi umieszczony tuż za tylnym oparciem ;) nad tylną osią + pełny bak.

 

Pomaga :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

W obecnych warunkach pogodowych użytkownicy bmw xd mogą robić tzw. w slangu młodzieżowym xd czyli uśmiech .

Osobiście teraz trochę żałuję,iż nie kupiłem takiego autka .

Oby do wiosny :)

Opublikowano

Wika ale chyba tylko ci co mają większy prześwit :) mowa o X1 -> X6

Dlaczego ? a dlatego że wczoraj widziałem 530xi które zwiesiło się na koleinach ... więc guzik z napędu jak nie ma prześwitu.Oczywiście można powiedzieć że w przyzwoitych warunkach jest bezpieczniejsze i lepiej ciągnie ale wydaje mi się że jak naped X to tylko właśnie w "iksie" jeśli chodzi o BMW.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
A ja po sprzedaży swojej Bmki latam super furaczem :oops: żony - Tojotą RAV4 i nie straszna mi żadna zaspa, podjazd itego typu problemy :norty: Oczywiście miłość do BMW nie wygasła i wolałbym żeby to było np. X5 ale tym pseudo terenowym suvem oszczędzam dużo czasu i nerwów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zima dziś dotarła do Szczecina, no i pierwsza jazdą w życiu RWD oraz automatem po śniegu. Asekuracyjnie jak włączał się DTC/DSC, noga z gazu bo czułem że dupę mi delikatnie rzuca,było nieco nieswojo. Mojemu golfowi IV szło nieco lepiej przy ruszaniu (nie miał ESP) z tego co pamiętam, a i dziś widziałem na mieście że te golfiki radziły sobie lepiej niż ja ;-). Dodam że mam zimówki założone (Goodyear Ultra Grip 225/50R17). Macie może jakieś wskazówki jak jeździć tak mocnym autem, żeby przy wcisnieciu gazu nie rzucało dupą ? Czy przerzucenie skrzyni na sekwencje coś pomoże ? Jakie wy macie patenty na płynną jazdę z RWD ? Nie szarżowałem w żaden sposób, bo dziś max. prędkość to ok 60km/h gdzie zwykle było nawet 140km/h w drodze do pracy. Może powinienem zaufać tym systemom i po prostu trzymać nogę na gazie i liczyć, że one mnie wyciągną, ale szczerze to im nie za bardzo ufam :P

 

Spokojnie mozesz zaufac systemom (oczywiscie nie bezgranicznie!), wciskaj gaz normalnie, komputer da go tyle ile trzeba zeby nie stracic przyczepności. Jesli wcisniesz DSC to zostanie zalaczone DTC a to pomaga przy ruszeniu na miekkim podlozu. Mimo ze jest automat da sie rozbujac. Najlepiej sobie pocwicz gdzies to wszystko i sam zobaczysz.

Opublikowano

Chodziło mi o serię 5 a nie x ,bo w tym dziale jest temat ale faktycznie masz rację,że napęd to jedno ułatwienie a prześwit to kolejne, także bardzo ważne .

Zastanawiałem się jeszcze nad używaniem tiptronic'a w zimie podczas jazdy na śniegu i dzisiaj nawet trochę próbowałem jednak nie wyczuwam różnicy .

Opublikowano
na chwilę obecną moim sposobem na śniegi, po unieruchomieniu E61 (nie mam czas się zając tematem za dnia a w nocy to lipa), jest stary, poczciwy Defender... już zapomniałem jakie to niewygodne, niedogrzane ale wdzięczne auto :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jazda na sekwencji może pomóc, ruszaj z 2ki, mały gaz- szukaj takie wychylenia pedału że przyspieszasz a lampki od DTC/DSC nie mrugają, szybkie zmiany biegów. Systemy pracują na tyle dobrze, że nie powinny pozwolić auta na zbytnie zamiatanie tyłem. A godzina-dwie jazdy z instruktorem pozwoli Ci lepiej wyczuć auto.

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.