Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podnieść moc za nie dużą kasę to raczej trudno (mówię tu o zabiegach pewnych, a nie subiektywnych odczuciach), choć niewielkie pieniądze to określenie względne.

Jeśli chcesz by samochód szybciej przyspieszał postaraj się go odchudzić :wink:

 

A jesli chodzi o Vanos'a to masz to wyboru:

- obejrzeć silnik, wypustka z przodu na górze (to bardzo nie dokładny opis)

- sprawdzić datę produkcji (o ile dobrze pamiętam to Vanos był od września 1992r., jesli się mylę to zaraz napewno ktoś mnie poprawi)

 

Pozdrawiam

Mariah

Opublikowano

Ja Ci powiem. :cool2:

Mysle za za podobne pieniadze jak instalacja LPG, mozesz sobie zalozyc instalacje na podtlenek azotu, mozna nawet laczyc te instalacje z tego co wiem, koszt jest wtedy ciut wyzszy, efekt lepszy niz wszystkie inne - wada: koniecznosc napelniania butli, no i to jest raczej dla Hondziarzy, nie do BMW :twisted:

Nie ma sposobu, by za 50 zl podniesc moc o 100 koni, jesli o to Ci chodzi. :?

Pozdrawiam.

Opublikowano
Zmien dyfernecjal na bardziej agresywny. O ile sie nie myle masz zainstalowany 4.45 wymieniajac go na 4.75, samochod bedzie szybszy o okolo 7% .

A czy po zmianie dyfra na 4.75 samochód nie straci na przyspieszeniach :?:

 

Zyska na przyspieszeniach lecz straci minimalnie na predkosci maksymalnej. Oprocz tego, zalozmy przy 100km/k na piatym biegu silnik zamiast 3000 obrotow bedzie mial 3300.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No właśnie czy myślicie że taki chip coś da? Temat już chyba był ale może jednak ktoś się zdecydował na taki chip do benzyny?
Opublikowano

ja mam założonego chipa oraz dyferencjał ze szperą o przełożeniu 3,15(seryjnie 2,95)

wrażenia są takie:

1. odcięcie przy 7000 ,

2.prędkość maksymalna około 200 km/h

3.przyspieszenie 0-100 zdecydowanie lepsze ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaki samochód i jaki silnik :) I czy montowałeś wszystko naraz? Bo chciałbym wiedzieć czego to jest zaleta :) Czy innego przełożenia w dyfrze czy chip coś dał.
Opublikowano
na samym poczatku sprawdz kompa, przeplywomierz, wymien swiece, sprawdz czy hamulce ci nie trzymaja .. 320i sama w sobie calkiem niezle sie zbiera i idzie .. ;) niestety nie ma metody typu "za 200 podniesc moc o 20%" .. poprostu chcac wiekszej mocy trzeba sie rozgladnac za 325i .. ew. swapa zrobic (ale to juz koszt ok 4-5 tysiakow)
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
A jaki samochód i jaki silnik Smile I czy montowałeś wszystko naraz? Bo chciałbym wiedzieć czego to jest zaleta Smile Czy innego przełożenia w dyfrze czy chip coś dał.

silnik 2,5 l

Wszystko było założone za jednym razem, bo kupiłem taki samochód.

Opublikowano

marcinb - mam pytanie...

prędkość maxsymalna spadła Ci aż do 200 km/h?

Ja właśnie założyłem szperę dokładnie taką jak Ty i z 2,93 mam teraz 3,15 ale ja mam 328 a szpera od 325...

różnica jest w przełożeniu ok 7% i Max miałem 230km/h i teraz spadła mi również do 200?

 

hmm 7% przełożenia to myślałem że 7% przyspieszenia plus i 7% max prędkość minus...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.