Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich milosnikow bmw

Chcialbym wymienic w swojej buni przed zimą prog który niestety zostal nadgryziony zębem czasu i przy zmianie koła ku mojemu zdziwieniu podnosnik wpadł do srodka progu.Dziura jest dosc spora i myśle że bez wymiany się nie obejdzie :cry2:

Doradzcie mi czy kupić ori. używke czy moze nowa podróbka wystarczy? cChodzi mi o gróbość blachy żeby się nie okazało że znowu podnośnik się zatopi w progu. Acha i jaki jest koszt takiej naprawy z polakieroweniem?

Z góry dziękuje za wszystkie pomocne wskazówki :cool2:

Opublikowano

kiedyś blacharz który zawsze naprawia mi moje auta próbował znaleź u dostawców którzy go zaopatrują w elementy blacharskie próg do mojego e39

okazuje się że oryginalnego się nie kupi a na pewno już nie w całości

były jakieś kawałki po 70 -80 cm ale to tylko ta blacha zewnętrzna

pomyśl może o naprawie samego miejsca pod lewarek

wycinają dziure w progu następnie odtwarzają zgnite elementy wnętrza - te wzmocnienia

no i zaspawują próg i do lakierowania

jako że przy zakładaniu zimówek zaczoł mi sie zapadać prawy tył a prawy przód dalej nie zrobiony to ja obecnie planuja na wiosnę kupić kompletny próg ze rozebranego anglika - na allegro od 100zł

Opublikowano

Dzieki za szybką porade !!!

Niewiem czy da sie to zrobic bez wymiany progu bo na moje oko ta rdza bedzie pewnie tez pod plastikami.Teraz jest dziura jakieś 2 na 2 centy i ten plastik na podnosnik odpadl całkiem.Boje sie ze jak zaczną rozbierać to sie okaze że rudej jest wiecej.Znalazłem próg za 180zł. w necie oryginalny uzywke. Ile może kosztować taki przeszczep i polakierowanie bo niechce aby mnie przycieli ( wiadomo jak to u nas w kraju )

Opublikowano

ciężko wycenić bo dużo z tym roboty

blacharze najbardziej boją się rozbierania bo pod nogami pasażera jest kupa elektroniki

najlepiej popytać w swojej okolicy bo i tak pewnie nikt nie zrobi tego od razu a każe przyjechać na konkretny termin

Opublikowano
Najczesciej bezwypadkowe egzemplarze gnija w skutek podtopien powodziowych ktorych nie brakowalo rowniez w Europie zachodniej

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Moderatorzy
Opublikowano
Bardziej tego, że bezwypadkowe egzemplarze też rdzewieją i nie ma tu co się oszukiwać.

Moj '96 sedan i blacha jak dzwon :D :D :D

Mam tylko 2 pryszcze na tylnej klapie(jak jest wytłoczenie nad tabl rej.) i delikatnie wyszło na rancie błotnika prawy przód(symbolicznie)

I pomyślec,że chciałem Mercedesa W 210 :duh: :mad2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Auto kupilem od mojego szefa w Austrii. Nie byla bita na 100% tak jak auto mojego kolegi bmw e38 2000 rok ktore ma od nowosci. Mysle ze jak bys zobaczyl klape z tylu i drzwi w tej 740 to bys nie uwierzyl jak ją zjada ruda.

BLACHY W BMW SĄ TRAGICZNE np. w porównaniu do audi

  • Moderatorzy
Opublikowano
BLACHY W BMW SĄ TRAGICZNE np. w porównaniu do audi

Z tym się niezgodzę.Blachy tak jak mam w E39 są w takim stanie,że niejeden pięciolatek nie ma takich.Najlepsze blachy w porównaniu z samochodami które miałem poprzednio :D Popatrz kolego na Mercedesa W 210 tzw.okular tam w 10 latku nie ma się do czego dotknąc,a jak się przechodzi obok to słychac chrupanie :mrgreen: Koledzy którzy mają E39 też sobie chwalą-blacha bez zastrzeżeń.Co do Audi to fakt mają zaj.... ocynk(te starsze),a jak są w aluminium to logiczne,że nie rdzewieje nic.To musiałeś trafic na felerny egzemplarz,może za często myjesz :mrgreen: Albo:

Ogniska korozji owszem zdarzają się ale nie dziury w progu... na bank coś się działo z tym samochodem.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

BLACHY W BMW SĄ TRAGICZNE np. w porównaniu do audi

I tu bys sie zdziwil. To jest moje czwarte BMW i w zadnym z nich nie narzekalem na stan blach. W obecnej e39 mam dwa ogniska korozji na tylnej klapie w jej newralgicznych miejscach a tak nic kompletnie.

Ostatnio przez 3 tygodnie na moim miejscu parkingowym stalo jakies Audi A6 c5, szkoda ze juz je zabrali bo poszedl bym porobic ci fotek jak chrupala ja korozja.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Panowie moze i miala dzwona moze pływała po dach w jeziorze ale nie zmienia to faktu ze próg musze wymienic :(

Napiszcie jak wiecie i mozecie ile kosztuje taki zabieg tj. wyciecie i wstawienie nowego z polakierowaniem.?

P.S. Kazdy mysli ze ma najlepsze auto ( bez dzwona i nie krecone) a i tak to tylko przedmiot do przemieszczania i łatwiejszego zycia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
według mnie to tysiac za pozadna wymiane z lakierowaniem to dobra cena i pamietaj zeby rozebrali ci srodek do gołej blachy bo jak potopia elektronike to beda niezłe jaja http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530i-M54/LHD/A/2001/july/browse/bodywork/body_side_frame/ próg najlepiej na alegro z anglika i zeby ci wycieli tak jak na rysunku nr3 i bedziesz miał wstawiony w miejscu fabrycznych zgrzewów sporo bedzie roboty ale pozadnie
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

Nie che zakładać nowego wątku dlatego zapytam w tym temacie

Mianowicie chodzi m o to czy dzwi tylne sa takie same w wersji kombi jak i sedan bo kupiłem 5 tkę i musze wymienić dzwi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No raczej nie bardzo, kombiak ma kanciasta górę, sedan zaokrągloną, przecież to z daleka widać....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla potomnych proszę: :8)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/BMW_5er_Touring_%28E39%29_side.jpg

http://bmw.resmoto.com/opisy/5series/e39/e39_m5/bmw_e39_m5_03.jpg

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też nie chcę zakładać nowego tematu więc spytam tu. Miałem ostatnio małą stłuczkę i muszę wymienić próg . Znalazłem już odpowiedni w dobrym stanie i dość tanio tylko jest taki z nim problem ,że ma uszkodzone poszycie przy samym przednim kole nr.3 na foto http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530i-M54/LHD/A/2001/july/browse/bodywork/body_side_frame/ .Teraz moje pytanie ,czy szukać lepiej drugiego progu ,czy brać ten i wstawić do niego całe nowe poszycie ,takie jak w tej aukcji http://allegro.pl/prog-bmw-5-e39-sedan-kombi-96-04-progi-r-l-nowe-i3385361872.html Przerabiał ktoś z kolegów ten temat ? Czy element z aukcji to nie jest jakiś bubel który będzie odróżniał się od oryginału ???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie rób drut mode, te poszycia to gów.. warte, jeszcze jak będziesz tak kombinował ze spawaniem.

Albo szukasz całego zdrowego progu używki, albo kup nowy ori, bo te zamienniki są nic nie warte, nie ważne czy reperaturka, poszycie, czy cały próg, 2 max 3 lata i ruda wyjdzie.

Lepszy 10 letni oryginał z angola, taki nie naprawiany, serio, naprawiałem swój uszkodzony próg, i wiem jak sprawa wygląda, a uwierz że roboty przy tym jest sporo.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

wątek raczej odpowiedni to zapytam.

Czy progi kombi sedna się czymś różnią?

Jak szukam w zamiennikach to na alledrogo dla sprzedajacych to ten sam element.

Znalazłem jednak kombiaka z którego mogę sobie je wyciąć w moim mieście tylko ze mam sedana i stąd pytanie przy to spasuje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moja była uderzona prawym przodem i pewnie przez to teraz gnije mi klapa bagażnika :lol:

A prawy przód zdrowy jak dzwon.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.