Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)
Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)

 

 

U mnie E60 LCI trybik jest na godz. 6 i tak się właśnie podciąga :mrgreen:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)

 

rozumiem, że trzeba to zrobić po obu stronach

 

pozdrawiam

Opublikowano
Jezeli jest tak jak w e46 to sciagasz kolo,latareczka i przez otwor na srube w piascie chyba na godzinie trzeciej jest taki trybik ,ktory mozna obkrecac np malym wkretakiem,tylko musisz wyczuc w ktora strone,az kolo poczuje opor wtedy troche poluzowac.Wajche recznego zaciagnac o jeden zabek i zobacz czy kolo sie obraca jezeli tak powtorzyc operacje(po zaciagnieciu recznego o jeden zabek moze juz sie zapalic kontrolka recznego)

 

rozumiem, że trzeba to zrobić po obu stronach

 

pozdrawiam

 

 

Zgadza się kologe. Dla każdego tylnego koła oddzielnie :cool2: .

Opublikowano
najlepiej zaciągnąc śrubka regulacyjną na maxa aż koło zablokuje i popuścic z obu stron tak sam po dwa pełne ruchy śrbokrętem w zakresie możliwości oczywiście, nawet jak po tym delikatnie szura to po paru zaciągnieciach przestanie a ręka będzie murowana na trzy zabki
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zgadza się kologe. Dla każdego tylnego koła oddzielnie :cool2: .

 

obydwa koła muszą być w górze, czy można podciągnąć jedno, a potem drugie ?

 

pozdrawiam

Opublikowano
na pewno powinno byc uniesione, żeby miec możliwośc obrócenia kołem, najpierw jedno potem drugie to logiczna kolejnośc, ciężko byc przy obu kołach w tym samym czasie :)
Opublikowano
czy u was też sie tak dzieje, ze np pierwsze zaciągniecie ręcznego na światłach jest bardzo wysokie a następne już niżej łapią?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
A przy ręcznym jak się zdejmie mieszek to też nie ma przypadkiem regulacji? Bez zdejmowania koła, dwie śruby do regulacje prawego i lewego koła?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A przy ręcznym jak się zdejmie mieszek to też nie ma przypadkiem regulacji? Bez zdejmowania koła, dwie śruby do regulacje prawego i lewego koła?

w e60 podobno juz tego nie ma oszczednosci sie wdarły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.